Käsi ylös, jos olit NKOTB-fani nuoruudessasi :)

aava
:wave: Fani olin silloin :D

Nyt tuo video on niin järkyttävä. Ja ne on vanhentunut niin paljon.. Eipä ole mitään söpöjä pikkupoikia enää. Ja biisikin aivan järkyttävä :LOL:
 
:wave: Joe :heart:
Isä huusi että "paa hiljempaa ne stereot, ei tota kiimasten kollien moukunaa kestä kuunnella!" Ah, mitä hulluutta se olikaan. osaan vieläkin monet laulun sanat ulkoa..

Mutta hyio helv... mitä musaa ne nyt tekee ja video oli aivan kaamee.
 
aava
Alkuperäinen kirjoittaja aava:
:wave: Fani olin silloin :D

Nyt tuo video on niin järkyttävä. Ja ne on vanhentunut niin paljon.. Eipä ole mitään söpöjä pikkupoikia enää. Ja biisikin aivan järkyttävä :LOL:
Niin ja pakko vielä lisätä että tuo nimi "new kids on the block" ei oikein sovi enää kun ei ne nyt oikein lapsilta näytä :D
 
Danny!! B)

Niihin aikoihin olin äitin kans kattomas sukulaisnaista sairaalassa ja äiti käski mun kipittää ostamaan sille ässäarpa (halus mut tietty pois siitä kuuntelemasta niiden juttuja). Minä hain ässäarvan ja äiti voitti sillä 10 000markkaa. Ja arvatkaa mitä sain..??
No tietty uusimman Suosikin kun sinä oli joku Nyykkäri-juliste!!! :LOL: :LOL:

Voisin ehkä valita nyt jotain ihan muuta tuollaisen voittoarvan ostamisen jälkeen..
 
ou loord... pakkohan se on tunnustaa... :ashamed: :D iitintiltun kanssa kateltiin vanhoja älppäreitä ku exän kamoja etittiin :LOL: :LOL: :LOL:

mutta mikä sille jordanille on nenuun sattunu? :eek: ei sillä semmosta "painaumaa" ollu sillon parikytävuotta sitte (herranen aika... tuntupa kauhialta sanoa tuo, mie oon vanaha kurppa! |O |O |O |O )
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
:wave: fanitin Dannya sen takia kun muut kuolas Jordanin ja Joen perään :D

Sama täällä
;) :wave:

Muoks...tulipa vaan mieleen, että olenkohan sitte ollut kirjeenvaihdossa jonkun teistä kanssa :eek: Kun etsin kirjekavereita muista faneista sellasen NKOTB -lehden kautta, ja enimmillään 83 kpl niitä olikin, ympäri maailmaa tosin...
Mulla oli ja ilmoitus silloin siinä NKOTB-lehdessä ja kirjekavereita sit kans ympäri maailmaa, mut vaan jokun reilu kymmenen. Voi sitä tunteen paloa!
 
Ä-2
Alkuperäinen kirjoittaja fani:
Minä myös olin fani. Kävin katsomassa niiden konsertin Lahdessa silloin aikoinaan. Ja oli ne kyllä niiiiin ihania ;)!! Keräsin kaikki krääsät mitä niistä oli tehty jne..julisteita huoneen seinät täynnä ja koulukirjojen sivut rakkauden tunnustuksia, heh! Kaikkea sitä ihminen tekee!
Peesi
 
Pillipiiparipimppa
Alkuperäinen kirjoittaja aava:
Alkuperäinen kirjoittaja aava:
:wave: Fani olin silloin :D

Nyt tuo video on niin järkyttävä. Ja ne on vanhentunut niin paljon.. Eipä ole mitään söpöjä pikkupoikia enää. Ja biisikin aivan järkyttävä :LOL:
Niin ja pakko vielä lisätä että tuo nimi "new kids on the block" ei oikein sovi enää kun ei ne nyt oikein lapsilta näytä :D
Pitäis olla nyt OFOTB eli Old farts on the block :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja aava:
Alkuperäinen kirjoittaja aava:
:wave: Fani olin silloin :D

Nyt tuo video on niin järkyttävä. Ja ne on vanhentunut niin paljon.. Eipä ole mitään söpöjä pikkupoikia enää. Ja biisikin aivan järkyttävä :LOL:
Niin ja pakko vielä lisätä että tuo nimi "new kids on the block" ei oikein sovi enää kun ei ne nyt oikein lapsilta näytä :D
Pitäis olla nyt OFOTB eli Old farts on the block :LOL:
*tyrks* justiinsa hörppäsin colaa

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Pillipiiparipimppa
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja aava:
Alkuperäinen kirjoittaja aava:
:wave: Fani olin silloin :D

Nyt tuo video on niin järkyttävä. Ja ne on vanhentunut niin paljon.. Eipä ole mitään söpöjä pikkupoikia enää. Ja biisikin aivan järkyttävä :LOL:
Niin ja pakko vielä lisätä että tuo nimi "new kids on the block" ei oikein sovi enää kun ei ne nyt oikein lapsilta näytä :D
Pitäis olla nyt OFOTB eli Old farts on the block :LOL:
*tyrks* justiinsa hörppäsin colaa

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ketä sie tyrksit siellä? :eek: :saint: :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja aava:
Alkuperäinen kirjoittaja aava:
:wave: Fani olin silloin :D

Nyt tuo video on niin järkyttävä. Ja ne on vanhentunut niin paljon.. Eipä ole mitään söpöjä pikkupoikia enää. Ja biisikin aivan järkyttävä :LOL:
Niin ja pakko vielä lisätä että tuo nimi "new kids on the block" ei oikein sovi enää kun ei ne nyt oikein lapsilta näytä :D
Pitäis olla nyt OFOTB eli Old farts on the block :LOL:
*tyrks* justiinsa hörppäsin colaa

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ketä sie tyrksit siellä? :eek: :saint: :D :xmas:
:D B)
 
Täällä kanssa! :wave:

Tuli aivan epätodellinen olo kun katsoi ton videon!

Siitä tulee 17 vuotta kun ne oli marraskuussa (-1991) jäähallissa Helsingissä...

Jonotin makuupussissa 2 yötä jotta pääsin mahd.lähelle niitä...

Mun mummi aina sanoi että ne on "hinttejä" kun korvakorut ja kaikki...mä olin tuolloin 11 vuotias-ja kyllä yövyin ulkosalla tuon ikäisenä,mutta en ollut ainut!

Mitähän vanhempien päässä on liikkunut kun sinne päästivät...oli siellä kyllä 24h poliisi valvonta,jäähallin edustalla.

Se saman (?) vuoden Lahden keikka jäi multa kun en ollut silloin vielä täysin "herännyt" tohon faniuteen...

Paljonkohan sitä rahaa mahtoi palaa siihen krääsään... :ashamed: :kieh:

Täytyy kyllä tunnustaa että nyt en koskis Jordaniin pitkällä tikullakaan :$ :x :x :x

Ja Joeta en ois ees tunnistanut niin muuttunut koko mies!

Ainoastaan Danny vaikutti jotenki siedettävältä tatskoineen... :p

Saas nähä uppooko toi enää uudelleen tän hetken pikkutyttöihin...

Mut ihan oikeesti-nyt tuntee itsensä vanhaksi!!! |O
 

Yhteistyössä