Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja mä:
täällä tuntu olevan niitä pilvin pimein ku puhuin kerran omasta 4v uhmaikäsestä! Huono äiti olin muiden mielestä!
Älä välitä, kohtalotovereita on muitakin.
Vaan eipä tähänkään ketjuun montaa kättä noussut. Taitaa siis olla vaan tuon yhden täydellisen perheen ominaisuus, että lapset eivät koskaan vingu tai uhmaa ; )
joku on niin herkkänä että. ja vetelee omia johtopäätöksiään. missä kohtaa olen kenekään äitiyttä arvostellut? en missään. kerroin meidän tilanteesta, joka siis näyttää olevan poikkeuksellinen. opin siis tänään taas jotain uutta. miksi se sinua häiritsee, ettei meidän isommat enää tuossa iässä uhmanneet? miksi se sinua ärsyttää, jos meillä keskitytään tosissaan kasvattamaan lapsia kun he ovat pieniä? enhän minä mitään tiedä sinun äitiydestäsi enkä siitä ole mitään sanonut. ja sinä et tiedä minun äitiydestäni paljonkaan. voimia sinne.
Ei se minua millään tavalla ärsytä, älä nyt itse vedä omia johtopäätöksiä.
Jos sinulla on pokkaa tulla kertomaan muiden ketjuun, että se, mitä suurin osa ihmisistä käsittää ja tietää olevan täysin normaalia käytöstä tuon ikäiselle, ei sitä ole, niin kai kestät myös kritiikkiä.
Valitettavasti itse näen aina punaista siinä vaiheessa, kun joku kertoo luopuvansa elämästä (tai siis menoistaan) lastensa vuoksi. Vanhemman kuuluu minusta olla myös terveesti itsekäs, ja esimerkiksi liikuntaharrastukset ja muu oma on enemmän kuin hyvä asia. Mutta kukin tavallaan. [/quote
hienoa. minä käyn kolmisen kertaa nyt vain urheilemassa per vko, mies 2 kertaa. joten se on vähän, mutta parempi kuin ei mitään. mutta emme käy ryyppäämässä. konserteissa käymme satunnaisesti ja ulkomailla kahdestaan kerran vuodessa.
minun tuttvapiirissäni ihmiset käsittävät uhmaiällä 2-3 veen uhman. ei täällä kukaan puhu mistään 4-5 uhmasta. joten se mikä siellä on normia, ei ole täällä.
enkä pidä siitä, ettet voinut pysyä siellä ketjussa vaan sun piti alkaa jauhamaan aivan asian vierestä, mutta niin, joillekin se on normia toki. tsau.