Kärsivätkö miehenne PES-oireista?

Pre-ejakulaatiosyndrooma on vasta aivan hiljattain tunnistettu miesten oireyhtymä. Sen oireita ovat vaiteliaisuus, kyvyttömyys kuunnella naisen kertomia asioita, kiinnostus urheilun seuraamiseen ja taipumus ostaa turhia elektronisia laitteita.
 
"vieras"
Tuo kiinnostus urheilun seuraamiseen puuttuu täysin lukuunottamatta formula (ja joskus ralli)
kisoja, mutta muut kohdat pitävät täysin paikkansa. Tai ei meillä oikeastaan turhia elektronisia laitteita ole, mutta ne mitä on, on aina hieman ylimitoitettuja. Seuraavaksi on kai tulossa iso raidipurkki pyörimään johonkin nurkkaan.
 
Pre-ejakulaatiosyndrooma on vasta aivan hiljattain tunnistettu miesten oireyhtymä. Sen oireita ovat vaiteliaisuus, kyvyttömyys kuunnella naisen kertomia asioita, kiinnostus urheilun seuraamiseen ja taipumus ostaa turhia elektronisia laitteita.
Ahaa, siis se onkin jokin syndrooma! Minä kun olen aina luullut että nuo kuvailemasi asiat ovat vain miehille tyypillistä käyttäytymistä :LOL: Pitääkin miehelle kertoa että sillä on Pre-ejakulaatiosyndrooma.
Jep jep, vissiin sitten yleinenkin vitsaus!
 
Aivan ja siksi postejakulaatiosyndrooma lyhennetään samoilla kirjaimilla PES, koska oireet ovat täysin samat. Itse asiassa mies on sosiaalisimmillaan kesken ejakulaation, mutta hänen huomionsa on niin kiinnittynyt mielihyvän tuntemiseen, ettei siitä juuri ole iloa seuranpitomielessä.
 
fedora
No itse olen FIFA miehiä, voin jopa myöntää olevani jonkun tason fanipoika :D
Mutta kyllä pes:kin menee varsinkin hyvässä seurassa.
Champions liigan lisenssi tuo tunnelmaa, sekä se, että pelistä löytyy myös hjk lämmittää klubi kannattajan mieltä :)
Eli jossain illanistujaisissa kaveriporukassa varsin mainio pelisarja, mutta omaan vähän simulaattorimaisempaan makuun iskee fifa kovemmin.
 

Yhteistyössä