Missäköhän heidän äidit ja isät on näin maanantai iltana? No, kohtahan heille totuus selviää omista kullannupuistaan...
Vanhemmat ovat ehkä kotona tai töissä. Tuskin kokevat lapsiaan tuossa tilanteessa kullannupuiksi.Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Missäköhän heidän äidit ja isät on näin maanantai iltana? No, kohtahan heille totuus selviää omista kullannupuistaan...
Ok. Ajattelin vaan kun jotku voi näyttää nuoremmilta vaikka olisi täysi-ikäisiä.Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:n. 12-14.v
Ei se ole surullista vaan nykyaikaa, tervetuloa toiselle vuosituhannelle.Alkuperäinen kirjoittaja ev:Täällä oli kans torstai-iltana joukko hädin tuskin yläaste ikäisiä kännittelemässä, pullot kädessä heiluivat kaupungilla
surullista
Vasta 13v, toki useimmat oli aiemminkin, taas toiset vasta 22vettekö itse olleet nuoruudessanne?
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Missäköhän heidän äidit ja isät on näin maanantai iltana? No, kohtahan heille totuus selviää omista kullannupuistaan...
Ei kai nyt kuitenkaan 10-11v?Alkuperäinen kirjoittaja ---:Ei se ole surullista vaan nykyaikaa, tervetuloa toiselle vuosituhannelle.Alkuperäinen kirjoittaja ev:Täällä oli kans torstai-iltana joukko hädin tuskin yläaste ikäisiä kännittelemässä, pullot kädessä heiluivat kaupungilla
surullista
Noit 10-11v kaljojen kanssa näkee usein, huutelevat ohikulkijoille tms. mitä itse en tehnyt nuorempana
Kyllähän se ylä-aste aika tuli hengailtua viikonloppuisin ja miks ei joskus arkisinkin kaljapullot kädessä esim. kaupungilla tai rannallaettekö itse olleet nuoruudessanne?
Kyllä mun lapsuudessa toiset joi jo tuon ikäisenäAlkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Ei kai nyt kuitenkaan 10-11v?
EN. Ja voin sanoa,et jos olisin ollut niin takuulla olisin selkääni saanut. Tupakkaa muutaman kerran poltettiin mut niin ettei varmasti jääty kiinni. Mut vasta 15vuotiaana sekin.ettekö itse olleet nuoruudessanne?
minä kun oon käsittäny vanhempien ihmisten puheita kuunnellessa, että juuri ennen vanhaan oli yleisempää että tosi nuoret joi, koska siihen ei kiinnitetty niin paljoa huomiota...Alkuperäinen kirjoittaja ---:Ei se ole surullista vaan nykyaikaa, tervetuloa toiselle vuosituhannelle.Alkuperäinen kirjoittaja ev:Täällä oli kans torstai-iltana joukko hädin tuskin yläaste ikäisiä kännittelemässä, pullot kädessä heiluivat kaupungilla
surullista
Noit 10-11v kaljojen kanssa näkee usein, huutelevat ohikulkijoille tms. mitä itse en tehnyt nuorempana
Vaikee sanoa, mutta ainakin yläasteikäisiä pienempiä, pikkupojilta näyttivät. Toki mukana oli vähän vanhempiakin, kun porukassahan nuo kulkevatAlkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Ei kai nyt kuitenkaan 10-11v?Alkuperäinen kirjoittaja ---:Ei se ole surullista vaan nykyaikaa, tervetuloa toiselle vuosituhannelle.Alkuperäinen kirjoittaja ev:Täällä oli kans torstai-iltana joukko hädin tuskin yläaste ikäisiä kännittelemässä, pullot kädessä heiluivat kaupungilla
surullista
Olishan sitä selkäänsä saanut, mutta ei se nahkaa irrota, joten ei sitä pelätä osannut, etenkin kun tiesi ettei jäisi kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:EN. Ja voin sanoa,et jos olisin ollut niin takuulla olisin selkääni saanut. Tupakkaa muutaman kerran poltettiin mut niin ettei varmasti jääty kiinni. Mut vasta 15vuotiaana sekin.ettekö itse olleet nuoruudessanne?
Niin se varmaan olikin, nykyään kiinnittää niin helposti huomiota kun ovat vielä julkisilla paikoillaAlkuperäinen kirjoittaja TMirre:minä kun oon käsittäny vanhempien ihmisten puheita kuunnellessa, että juuri ennen vanhaan oli yleisempää että tosi nuoret joi, koska siihen ei kiinnitetty niin paljoa huomiota...
Kiitos! =)Alkuperäinen kirjoittaja h:Pakko todeta että ihailtavaa käytöstä ap:ltä. Suomalaiset on aina sitä mieltä ettei pidä puuttua toisten asioihin mutta alaikäisten juopottelu on lainvastaista ja ne lapset ovat todellisessa vaarassa. Se on kansallisvelvollisuus tehdä kuten ap teki.