Kännissä loukkaaminen

  • Viestiketjun aloittaja Tosi hienoa
  • Ensimmäinen viesti
Tosi hienoa
Riitelimme miehen kanssa baarissa ja hän meni mielestäni hyvän maun ulkopuolelle alkaessaan arvostella minua koko kansan kuulleen. Hän arvosteli rintojani todella ilkeästi muiden kuunnellessa vieressä. Mielestäni minussa ei ole mitään vikaa, eikä rintani riipu niinkuin hän huusi koko baarille, mutta hän halusi vain loukata minua ja onnistuikin siinä mainiosti. Käski vaan pistää niitä rintaliivejä tiukemmalle. Itse en siihen alentunut koska se on mielestäni halpamaisinta mitä voi toiselle tehdä. Mies ei itsekään ole vartaloltaan täydellinen mutta katsoi oikeudekseen arvostella minua.

Lisäksi olen sitä mieltä että jos toista voi arvostella noin kiukuspäissään, on ollut samaa mieltä jo aiemmin. Eli riittääkö siinä anteeksipyyntö jos halveksivan ilkeästi arvostelee toisen ominaisuuksia? Miten minä voin enää antaa hänen koskea minuun ilman että muistan hänen ilkeät kommenttinsa? Miten voin enää kokea kelpaavani hänelle sellaisena kuin olen ja kokea itseni naiseksi hänen silmissään? Oikein pahaa tekee. Tiedän että tarkoitus oli saada minut tuntemaan itseni häntä huonommaksi, murentaa itsetuntoa. Mutta hän sai minut vain tuntemaan inhoa itseään kohtaan.
 
n23
Ei kellään ole oikeutta loukata toista, vähiten sillä läheisellä, joka varmasti osuu kipeimpiin kohtiin niin halutessaan. Parisuhteessa yhtä tärkeää kuin kohdella toista kunnioittaen on kunnioittaa itseään. Jos joku toinen kävisi miehesi kimppuun tuolla tavalla, et varmasti unohtaisi sitä. Miksi unohtaisit itsesi kohdalla?

Aina voi antaa anteeksi ja ymmärtää, sietää, mutta sekin on valinta jonka seuraukset on kannettava itse.:)
 
tuli.
Olipas ikävästi tehty. Sinun kannattaisi nyt päällimäiseksi ajatukseksi nostaa se, että mies nolasi etupäässä itsensä, ei sinua. Mahtoi myötähäpeäjien joukko olla suuri ravintolassa.

Hän on ilmeiseti pyytänyt anteeksi, mutta miten hän sen teki, oliko aidosti pahoillaan sanomastaan?
 
mies1
Kai minun epämieluisa tehtävä on puolustaa miestä:)

Ajattele, että hän olisi sanonut sen kahdenkesken, niin ei tuntuisi ollenkaan niin kamalalta? Mutta kun yleisön edessä nolasi.

ajattele sitten, että äijä oli kännissä ja varmasti suurin osa kuulijakunnastakin.

Ei tuo mikään maailmanlopunasia ole, kännipäisten hourailuja. Mielestäni ei kannata edes alkaa riitelemään asiasta, koska se on mennyttä ja viisainta olla kuin ei olisi tapahtunut mitään. Anteeksipyyntö on paikallaan, mutta kyllä tuo on sattumuksia lievemmästä päästä noissa baari piireissä.
 
sikamaista
Itae en kylla voisi ena naida tuonllaisen tyypin kanssa! loukkasi sinua verisesti!

ja kylla se muistaa mita se on sanonut sulle ja loukannut sua toisten seurassa,pelleilee vain ettei muka muista niin kuin jokainen juovuksissa oleva!
 
ja viela....
En oikeasti voisi enaa seurustella tuollaisen tyypin kanssa,jattaisin sen,ei tuo ole enaa normaalia kaytosta ,tekee sulle saman tempun jatkossakin uudelleen kun on '''kannissa'''

miten voit viela antaa sen koskea sua??????????????
 
tuli.
Mielestäni känni on huono tekosyy ihan mille vaan. Jos ei osaa käyttäytyä kännissä, niin kannattaisi harkita mehulinjaa. Kännitöppöjen puolustajat ymmärtävät ehkä syystä näitä töpeksijöitä?

Jotkut tunteet ja mielialat saattavat korostua alkoholin vaikutuksesta, mutta kyllä pikkuisen pitäisi pystyä itsekontrolliin, oli tila mikä hyvänsä. Ap:n mies koki jäävänsä riidassa toiseksi, eikä sitten keksinyt mitään muuta kuin loukkaavat sanat jotka ulosti ilmoille. Kertooko se jotain hänen perusluonteestaan?
 
ei oikeuta tuommoiseen
Ei ole oikein että tuolla tavalla sinua haukkui! Nyt taisi kyllä mennä hieman ylitse jutut!!! Ja vielä kaikkien kuullen sellaista piti.
Mies ei tunnu arvostavan sinua pätkääkään. Ei ole mikään tekosyy että on juovuksissa. Ilmeisesti on ajatellut moisia asioita sinusta selvinkin päin.
Mietis vähän teidän suhdetta..
 
Käännä kantapäät
vastakkaiseen suuntaan,"Tosi hienoa". Eihän tuossa ole muuta tehtävissä. Minä olisin tehnyt sen jo siellä kapakissa, missä tuo sattui.
Moukka mikä moukka, eikä mulle kelpaa moukka.
 
ap*
Yleensä kännissä tulee sanotuksi ääneen se mitä on muutenkin ajatellut. Siinä mielessä ketuttaa eniten. Tai sitten on kyseessä juuri se, että halutaan vain koittaan nujertaa toinen.

Yököttää oikein kun ajattelen miehen katsoneen minua ja miettineen että onpas riipputissi tuokin. Hyi hel.etti!! Sitäpaitsi muistelen hänenkin silloin alkuhuumassa kehuneen minut maasta taivaisiin, mihin se nyt on unohtunut?? Mulla on C-kupin rinnat eikä ne nyt ilmassakaan voi leijua, eikä ne kyllä tosiaan missään polvissa roiku! Ihan normaalit naisen rinnat ja omasta mielestäni kauniit. On monet miehetkin sanoneet niin mutta tämä nykyinen haluaa näköjään iskeä arkaan paikkaan kun tietää kuinka arka asia rinnat on naiselle ja varsinkin jos niitä tuolla lailla arvostellaan. Koskaan en ole joutunut itseäni rintojeni takia häpeämään, päinvastoin. Ensimmäistä kertaa elämässäni vastassani on mies joka koittaa nujertaa itsetuntoni ilkeillä sanoilla.

Kyllä, tulee olemaan todella vaikeaa antaa miehen enää koskea itseeni kun alkaa ällöttää. Rakkautta?? Onko tämä sitä?? "Kulta, mä rakastan sua ihan kamalasti vaikka sä oletkin tollanen riipputissi".
 
Jätä se
Alkuperäinen kirjoittaja ap*:
Sitäpaitsi muistelen hänenkin silloin alkuhuumassa kehuneen minut maasta taivaisiin, mihin se nyt on unohtunut?
Se on sitä, ettei hän rakasta sinua. Tuollaista miestä, joka murentaa itsetunnon ja saa sinut voimaan pahoin ei kannata jättää pilaamaan ainutta elämäänsä. Kenelläkään ei ole oikeutta loukata toista tuolla tavoin, ei kännissä eikä selvänä. Jokaisella on oikeus säilyttää itsetuntonsa.
 
tiedän tunteen..
mulla entinen ja nyt jopa nykyinen iskee aina tuohon mollaamiseen, mulla vaan perse kohteena joka muuten on niiiiiin ihana ja ykskaks ihan läskiperse, mietin että onko tämä mun karmaa kerätä tuollaisia tyhmiä miehiä vai mikä ihme tässä oikein on...inhottaa oikeesti, sen edellisen jätin mut tän nyksän kanssa vielä yritän..
 
ja vielä lisäys
että en halua kyllä enää esitellä uusia alusvaatteitakaan miehelleni mikä on tullut nyt ongelmaksi..että kyllä se on kipeä asia tuollainen loukkaaminen...jättäisin jos en rakastaisi tätä miestä niin paljon:(
 
woman10
Kuulkaas nyt tytöt. Jos heti tuollaisesta väärästä heitosta ruvetaan eroamaan niin en kyllä ihmettele mikseivät parisuhteet toimi nykypäivänä. Miten kestätte isommat vaikeudet, jos edes tuollaista pientä konfliktia ette osaa ratkaista?

Ja on aika tekopyhää "miten hän voi haukkua noin" ja "musertaa itsetunnon, ei tuollaisen kanssa tarvitse olla missään tekemisissä", "heivaisin heti" -kommentit, kun hyvät naiset itse ovat pahimpia juoruakkoja. Sitä vaan tehdään piilossa, supisten, joskus suoraan päin naamaa.. ja todella ilkeästi varsinkin naisten kesken. Mutta siihenhän ollaan "oikeutettuja" koska mä saan sanoa just mitä ajattelen.

Ei tietenkään mies tehnyt oikein ja anteeksi hänen on pyydettävä. Mutta hei, jos tyyppi on ihan sekaisin päästään niin en ottaisi tosissaan sellaisen heittoja. Molemminpuolinen kunnioitus pitää toki olla, mutta kyllä se pitää ymmärtää että jos toisen on pakko vetää päänsä täyteen, niin on typerää vaatia häneltä ihmisiksi olemista.
 
Jätä se
"Jos heti tuollaisesta väärästä heitosta ruvetaan eroamaan niin en kyllä ihmettele mikseivät parisuhteet toimi nykypäivänä."

Tuollaiset heitot eivät kuulu parisuhteeseen, jossa vallitsee keskinäinen kunnioitus. Jos tuollaisen heiton kuulee, saa potkaista miehen pellolle.

"Miten kestätte isommat vaikeudet, jos edes tuollaista pientä konfliktia ette osaa ratkaista?"

Ei niitä tuollaisen miehen kanssa kannata kohdatakaan.
 
Jätä se
"Jos heti tuollaisesta väärästä heitosta ruvetaan eroamaan niin en kyllä ihmettele mikseivät parisuhteet toimi nykypäivänä."

Tuollaiset heitot eivät kuulu parisuhteeseen, jossa vallitsee keskinäinen kunnioitus. Jos tuollaisen heiton kuulee, saa potkaista miehen pellolle.

"Miten kestätte isommat vaikeudet, jos edes tuollaista pientä konfliktia ette osaa ratkaista?"

Ei niitä tuollaisen miehen kanssa kannata kohdatakaan.
 
no hellou hei..
Alkuperäinen kirjoittaja woman10:
Kuulkaas nyt tytöt. Jos heti tuollaisesta väärästä heitosta ruvetaan eroamaan niin en kyllä ihmettele mikseivät parisuhteet toimi nykypäivänä. Miten kestätte isommat vaikeudet, jos edes tuollaista pientä konfliktia ette osaa ratkaista?

Ja on aika tekopyhää "miten hän voi haukkua noin" ja "musertaa itsetunnon, ei tuollaisen kanssa tarvitse olla missään tekemisissä", "heivaisin heti" -kommentit, kun hyvät naiset itse ovat pahimpia juoruakkoja. Sitä vaan tehdään piilossa, supisten, joskus suoraan päin naamaa.. ja todella ilkeästi varsinkin naisten kesken. Mutta siihenhän ollaan "oikeutettuja" koska mä saan sanoa just mitä ajattelen.

Ei tietenkään mies tehnyt oikein ja anteeksi hänen on pyydettävä. Mutta hei, jos tyyppi on ihan sekaisin päästään niin en ottaisi tosissaan sellaisen heittoja. Molemminpuolinen kunnioitus pitää toki olla, mutta kyllä se pitää ymmärtää että jos toisen on pakko vetää päänsä täyteen, niin on typerää vaatia häneltä ihmisiksi olemista.
jos itse hyvaksyt paskaa niin ei tarvise neuvoa toisia etta pitaa hyvaksyy paskaa,alkuperaista on loukattun syvasti. ja sa neuvot etta pitaa vaan unohtaan ja go on?? jooooooooo jos oot epatoivoinen miesten suhteen ja luulet ettet saa ketaan toista niin joo hyvaksyt paskaa.

 
vanha nainen
Joissain parisuhteissa sanat lentävät. Haukkuva koira ei aina pure. Joskus pahasti sanominen on merkki häiriintyneestä suhteesta. Joskus se on merkki siitä, että tuli otettua muutama terävä liikaa. Ei kannata ainakaan itseensä ottaa, vaan heittää naseva kommentti miehen munia koskien. Siinä kannattaa kuitenkin olla varovainen ettei mies ole fyysinen otteissaan, siitä kai nimittäin pääsee iltalehden etusivulle nimillä "uhri" ja "epäilty", jos väärälle jätkälle menee sanomaan. Jokainen nainen tuntee omansa- pitäisi ainakin.
Kannattaa muuten aina ostaa liivinsä hyvästä alusvaateliikkeestä, eikä ainakaan marketista.
Jos liivit ovat hyvät niin rinnat ovat hyvät. Kaikkien rinnat ovat aivan missä sattuu ilman hyviä liivejä. Jopa niillä joilla on pienet rinnat.
 
woman10
Ap ei tarvitse hyväksyä miehen sanoja, ja kuten sanoin, TODELLAKIN anteeksi pitää pyytää. Täällä vain näkyy olevan ihmisiä jotka ovat itse niin täydellisiä ettei tule sanottua koskaan mitään mitä on jälkeen päin kadonnut. Kyllä pitää erottaa kännissä sanotut, vihassa ja riidassa heitetyt kommentit. Ei niiden takia erota. Hei ihmiset tekevät virheitä ja päästävät suustaan sammakoita, varsinkin sekaisin. Minä en edes ota miestä joka kännäilee ja sekoilee.
 
Fiksua, joo
Alkuperäinen kirjoittaja woman10:
Ap ei tarvitse hyväksyä miehen sanoja, ja kuten sanoin, TODELLAKIN anteeksi pitää pyytää. Täällä vain näkyy olevan ihmisiä jotka ovat itse niin täydellisiä ettei tule sanottua koskaan mitään mitä on jälkeen päin kadonnut. Kyllä pitää erottaa kännissä sanotut, vihassa ja riidassa heitetyt kommentit. Ei niiden takia erota. Hei ihmiset tekevät virheitä ja päästävät suustaan sammakoita, varsinkin sekaisin. Minä en edes ota miestä joka kännäilee ja sekoilee.
Sori vaan mutta se ei ole mikaan "pikku sammakko" kun mies seisoo tapotaydessa raflassa ja kuuluttaa suureen aaneen koko kansalle etta hanen naisellaan on allottavat riipputissit. Kertoo todella paljon miehen tasosta etta a) ensinnakin vetaa tuollaiset larvit ja b) paastaa suutaan mokomaa sontaa eika edes hapea.

Kannissa tai ei, se on parisuhteelle lopun alkua. Itse en enaa voisi koskaan kunnioittaa tuollaista miesta, olisinpa sitten itse se ns. riipputissi tai vain pelkka sivustakatsoja.
 

Yhteistyössä