Aika jännäää, kun kysyy mitä alkoholia juotte, jos juotte, tänne vastaa nekin jotka ei juo.Alkuperäinen kirjoittaja teddy:Mitä juotte, jos juotte alkoholia?
Kännääminen on minusta pullon avaaminenAlkuperäinen kirjoittaja Mä en kännää:vaan juon kohtuudella!
ihan tosi! Mua ärsyttää toi humalahakuinen termi, aaarrggh! NIIN TEINIÄ!
Nyt pullossa olvi ja kohta meen nukkumaan.
Kännääminen on minusta pullon avaaminenAlkuperäinen kirjoittaja Mä en kännää:vaan juon kohtuudella!
Jaa. No ehkä on aika muuta asennetta... tai käsitettä?!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kännääminen on minusta pullon avaaminenAlkuperäinen kirjoittaja Mä en kännää:vaan juon kohtuudella!
Se on kännäämistä, kun ihminen avaa kaljapullon, se on nyt nähtyAlkuperäinen kirjoittaja ??:Jaa. No ehkä on aika muuta asennetta... tai käsitettä?!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kännääminen on minusta pullon avaaminenAlkuperäinen kirjoittaja Mä en kännää:vaan juon kohtuudella!
Mitä nyt juotte?Alkuperäinen kirjoittaja teddy:Mitä juotte, jos juotte alkoholia?
Mitä joit, kuinka paljon?Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:yritin kyllä kovasti mutta tykötarpeet loppui :/
Mitä se sisältää?Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:mä vetelen täs vodkabatteryy.. kuuntelen kuulokkeist musiikkii![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel