Käärme unessa.

02.06.2012
630
0
16
Etsin unien tulkintaa yölliselle unelle jossa mun pohkeissa oli ihon alla paksuja käärmeitä. Lääkäri yritti aukoa jalkojani puukolla, jotta saatiin vedettyä isoja,paksuja käärmeitä ihon alta pois.. :$

Toisella sivulla sanottiin käärmeen liittyvän vaikeisiin aikoihin ystävien ja parisuhteen taholla, jolloin ihmiset kääntyvät minua vastaan. Toisella sivulla luki terveyttä ja hyvää psyykkistä tilaa..

Mitä muita tulkintoja olette kuulleet käärmeestä?

Yritin miettiä miltä siinä unessa tuntui.. Ahdisti ja pelotti. Oikeassa elämässä alkamassa uudet tuulet koulun myötä. Lapset hoitoon ja isompi koulutaipaleelle. Raha mietityttää.. Kait se oli joku ressi uni sitten :D

Todennäköisesti liittyy noihin asioihin. Itse just toissayönä näin unen kuinka meidän seinän sisältä möyri esiin tuhatjalkaisia, oikeassa elämässä remonttiahdistusta :)

• Tykkää
Reactions: Kitiara Uth Matar
Käärme luo nahkansa säännöllisin ajoin, uudistuu. Tässä yksi näkökulma.

Muoks: sun uni ei kuitenkaan vaikuta siltä, että tuosta ois kyse. En tiedä. Mieti, mitä käärme sulle merkitsee, mitä asioita yhdistät käärmeisiin, jalkoihin ja lääkäriin.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kitiara Uth Matar
En tiedä käärmeistä, mutta unet on kyllä mielenkiintoisia.
Itse näin viimeyönä sellaisen, että oltiin perheen kesken jollain autiolla rannalla, oli tyhjää ja muistaakseni uni oli mustavalkoinen. Mies ja tytär olivat vedessä ja itse otin heistä valokuvia rannalta käsin. Näytin tyttärelle kuvia ja hän osoitti yhtä ja ihmetteli kuka kolmas henkilö siinä oli. Katsoin itsekin ja näin että siinä olin minä itse, mutta tummahiuksisena. Heräsin, enkä meinannut saada enää unta, oli ankea outo fiilis vieläkin.

Ei ole kauaakaan kun toinen minä hyökkäsi kimppuuni unessa. Kai mulla on joku identiteettikriisi...

Yhteistyössä