Kääk kuinka vihaisen näköinen ja rumasti kävelevä suomalainen miesmal... öhh, anteeksi naismalli

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siis en mä yksittäisiä malleja kritisoi, vaan muotimaailman kolkkoutta ja sairaita painoihanteita.
Suurin osa naisista on 165-167 cm pitkiä, on jonkinlaisia muotoja jne. Isketään sit joku 180 cm langanlaiha ja ynseä malli, jonka päällä vaatteet roikkuu...ei se vastaa todellisuutta. Ei useimmilla vaatteet vain roiku yllä "ja muka näytä parhaimmalta", vaan vaatteet kaartuu muotojen mukaan.

Kokoa 38-40 olevat mallit olisi samaistuttavia.
 
Siis en mä yksittäisiä malleja kritisoi, vaan muotimaailman kolkkoutta ja sairaita painoihanteita.
Suurin osa naisista on 165-167 cm pitkiä, on jonkinlaisia muotoja jne. Isketään sit joku 180 cm langanlaiha ja ynseä malli, jonka päällä vaatteet roikkuu...ei se vastaa todellisuutta. Ei useimmilla vaatteet vain roiku yllä "ja muka näytä parhaimmalta", vaan vaatteet kaartuu muotojen mukaan.

Kokoa 38-40 olevat mallit olisi samaistuttavia.

Tsiisus, miten pieniä vaatteita sä käytät.

Mulla ei mahdu alle L-koon paidan päälle ku kinnaa hauiksista eikä voi käsiään eteen laittaa niin ettei kuulu ritinää selkäsaumoista. :S

Nykki ostin Blåkläderin työpaidan kokoa Female XL ja , hassua, tää on tiukin tissien kohdalta vaikkei mulla todella oo mitenkään isot :D
 
Tsiisus, miten pieniä vaatteita sä käytät.

Mulla ei mahdu alle L-koon paidan päälle ku kinnaa hauiksista eikä voi käsiään eteen laittaa niin ettei kuulu ritinää selkäsaumoista. :S

Nykki ostin Blåkläderin työpaidan kokoa Female XL ja , hassua, tää on tiukin tissien kohdalta vaikkei mulla todella oo mitenkään isot
Sanoinko että mä oon tuota kokoa? ;) Olin joskus 20-vuotiaana, mutta...en enää...:eek:

"Tuhannen pullaa, kanssasi valvon..."

Mutta tuo on sellainen nuorten naisten keskikoko vaatekaupoissa.
 
Niin, Suomessa. "Jossakin" idempänä 24-vuotias näyttää tämän näköiseltä.
koko 32 lienee hieman väljä.

Miten sä löydätkin noin lihaksettomia typyjä!

Mun teini on samaa kokoluokkaa, paitsi ehkä päätä pidempi, mutta pelkästään frisbeen heitteleminen saa aikaan edes jonkinlaiset näkyvät käsivarsilihakset.

(tai mistäs mä tiedän, millaista painia ja punnerrusta huoneessaan harrastaa, mutta..)
 
Miten sä löydätkin noin lihaksettomia typyjä!

Mun teini on samaa kokoluokkaa, paitsi ehkä päätä pidempi, mutta pelkästään frisbeen heitteleminen saa aikaan edes jonkinlaiset näkyvät käsivarsilihakset.

(tai mistäs mä tiedän, millaista painia ja punnerrusta huoneessaan harrastaa, mutta..)
Se lihavoitu J-kirjain oli vinkki eli siis Japanista Akari on kotoisin. Hän on ammattimalli, mikä ei Suomessa 155-senttiselle varmaankaan onnistuisi...


Tapaan kyllä Suomessakin lähes päivittäin samoissa mitoissa liikkuvia samaan ikäluokkaan kuuluvia :giggle:
 

Yhteistyössä