Kääk kuinka vihaisen näköinen ja rumasti kävelevä suomalainen miesmal... öhh, anteeksi naismalli

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei niihin kukaan enää pysty samaistumaan. Mitä vaatekauppojen sivuja selaa tyyliin 90% on värillisiä nykyään. Vaikeampi arvioida miten se vaate sopisi itselle, omaan ihon sävyyn mm.
Ai sä oot pystyny samaistumaan 180senttiseen 40kg painavaan muijaan? Mut nyt on ongelma, ko "90%" on väärän värisiä:D ha! Kato suomalaisista nettikaupista. Tai mee kivijalkakauppaan maksaan sillä käteisellä.
 
vierailija
Miks mallimaailman pitää olla niin ankeeta? Aina lavalla menee jotain hymyttömiä ja kalpeita raatoja, joilla hemoglobiini varmaan 54 ja jotka oottaa että pääsevät jatkoille kolistelemaan luitaan toistensa päällä kokaiininhuuruisissa bileissä, joissa pitää näyttää kiiltävässä nahka-asussa kuin kalastus-jigiltä.

Pitää antaa kuvissakin kuvitelma "olen elänyt elämäni hylätyllä tehdasalueella ja piirrellyt graffiteja ja syönyt tupakantumppeja, ja nyt annan kielarin piikkipannassa ja lateksissa olevalle Chloe-Zoeylle, kun ei muutakaan tässä iltapäivän ohjelmaksi keksi."
Miktäs Sannan luiseva bylly näyttää tänään? Onko levahtanu sun naamalle niinku viimeks?
 
vierailija

Sellaista se suomalaisen naisen elämä on. Tiet ovat mutkalla, savea ja lätäköitä.
Pitää vain jatkaa taivalta sisulla. Ei elämä Pariisissakaan ole ruusuilla tanssia.
Sain katsottua Blonde-elokuvan. Bratt Pitt tuottajana nimiluettelon alussa.
Luin kesällä Emmi Mustosen kirjan samasta aiheesta. Marilyn on myös hänen kirjan sivuilla.
Mintulla on videolla samanlaiset kengät kuin minulla, kun nuorena maalaistyttönä muutin
Helsinkiin. Myöhemmin suutari poisti kenkien pohjasta monta senttiä, ja jalkani kastuivat
usein vuotavien pohjien takia loskassa.
Harva tällä palstalla muistaa esim. Pukevan ilmaisnäytöksiä.
 
vierailija
Oon hetero, en ole kade aasialaisrsta naisesta. En myöskään susta, joka auliisti jakelee alastonkuvia tytsystään salaa.
Silti halusit vääristellä kahta mittaa hänessä 🙄

Äläkä valehtele, vain hän ja minä saunan nähdä ne uuupeeeaaattt kuvat 😍

Paras kaverini on saanut nähdä ainoostaan täydellisen upeita minimekko kuvia, kokovartalo siis ja korkkarit säihkysäärten jatkona
 
vierailija
.Köh köh yskin täällä myötähäpeää tuntien. Etkö setis voisi jo hieman himmailla kirjoituksissasi.
Ei kukaan nainen tykkää, että intiimiasioita levitellään yleisellä keskustelupalstalla.
Käsittääkseni sinulla on lapsia entisistä suhteistasi., joita varmasti nolottaa löpinäsi tällä palstalla.
Ihan hyvän hyvyyttäni sinua opastan. Kokemukseni mukaan miehet ovat aika yksinkertaista tekoa.
 
vierailija
.Köh köh yskin täällä myötähäpeää tuntien. Etkö setis voisi jo hieman himmailla kirjoituksissasi.
Ei kukaan nainen tykkää, että intiimiasioita levitellään yleisellä keskustelupalstalla.
Käsittääkseni sinulla on lapsia entisistä suhteistasi., joita varmasti nolottaa löpinäsi tällä palstalla.
Ihan hyvän hyvyyttäni sinua opastan. Kokemukseni mukaan miehet ovat aika yksinkertaista tekoa.
Ei sillä mitään naista ole. Sama tyyppi, joka esiintyy milloin missäkin "roolissa" täällä.
 
vierailija
.Köh köh yskin täällä myötähäpeää tuntien. Etkö setis voisi jo hieman himmailla kirjoituksissasi.
Ei kukaan nainen tykkää, että intiimiasioita levitellään yleisellä keskustelupalstalla.
Käsittääkseni sinulla on lapsia entisistä suhteistasi., joita varmasti nolottaa löpinäsi tällä palstalla.
Ihan hyvän hyvyyttäni sinua opastan. Kokemukseni mukaan miehet ovat aika yksinkertaista tekoa.
No kukahan tämä nainen on henkilöllisyydeltään? Entä minä?
Aivan niin, aivan niin 😏

On kiva ravistella tuomitsevia huivipäisiä ikäneitoja jotka eivät enää halua nauttia upeasta seksielämästä (jos nyt on sellaista ikinä ollutkaan?)

poistun nyt kavereiden kanssa liikunnallisten harrastusten merkeissä hyvin moneksi tunniksi. Palataan illalla joskus.

setis

ps sinun pitää poistua ehkä, koska jatkan tyylilleni uskollisena elämäniloista kirjoitellen, aah kuinka elämä muuttui loppuvuonna tylsästä kiehtovaksi. Usein on ihan teinipoikamainen olo nuorikkoni kanssa 🥰
 
vierailija
.Köh köh yskin täällä myötähäpeää tuntien. Etkö setis voisi jo hieman himmailla kirjoituksissasi.
Ei kukaan nainen tykkää, että intiimiasioita levitellään yleisellä keskustelupalstalla.
Käsittääkseni sinulla on lapsia entisistä suhteistasi., joita varmasti nolottaa löpinäsi tällä palstalla.
Ihan hyvän hyvyyttäni sinua opastan. Kokemukseni mukaan miehet ovat aika yksinkertaista tekoa.
Toisaalta, onko tommoset "isot tissit" "Äähääh", "viakgkraa" enää edes noloja.. :D
 
vierailija
No kukahan tämä nainen on henkilöllisyydeltään? Entä minä?
Aivan niin, aivan niin

On kiva ravistella tuomitsevia huivipäisiä ikäneitoja jotka eivät enää halua nauttia upeasta seksielämästä (jos nyt on sellaista ikinä ollutkaan?)

poistun nyt kavereiden kanssa liikunnallisten harrastusten merkeissä hyvin moneksi tunniksi. Palataan illalla joskus.

setis

ps sinun pitää poistua ehkä, koska jatkan tyylilleni uskollisena elämäniloista kirjoitellen, aah kuinka elämä muuttui loppuvuonna tylsästä kiehtovaksi. Usein on ihan teinipoikamainen olo nuorikkoni kanssa
Tällaisten huivipäisten ikäneitojen seksielämä tosissaan on jotain muuta, kuin viakgkraa, isot tissi, läählääh, rynkynkynkyn. Se on paljon enemmän, ja sitä ei kovin moni mies edes pysty tarjoamaan. Hyvä, että löysit barbaran itsellesi!
 
Mallibisneksessä on kuule kyse rahasta. Rahaa taas tulee siitä, että ihmiset yrittävät muokata itseään toisenlaisiksi, kuin he ovat. Mallit ei näytä sitä, mitä ihmiset haluaa olla, vaan sitä, mitä heidän pitäisi olla.
Muoti ja naisvartalo on yleensä menny niin, et jos on ruoasta pula, täytyy olla pulskea ja jos liikaa ruokaa, niin sit myydään lapamatoja. !Ja! Muoti on perinteisesti pääasiassa ollut miesten määrittelemää.

No ny on tullu ihan kiva muotiaalto, et ihmiset saa näyttää vähän siltä, kuin haluavat.
"Pitäisi olla"? Kenen määrittelemänä? Ranskalaisten muotitalojen johdossa saattaa olla miehiä enemmän kuin naisia, mutta eivät miehet naisten pukeutumista länsimaissa määrittele muutoin kuin kertomalla, mikä heidän mielestään on seksikästä.
Naiset seuraavat muotia sosiaalisen ympäristön luoman ryhmäpaineen ja ulkonäköihin liittyvien epävarmuuksiensa takia.

Käsite pikamuoti nimettiin Suomessa vuoden turhakkeeksi vuonna 2018, se synnyttää hirvittävän määrän turhaa ympäristökuormitusta. Tuo tulisi kyllä laajentaa koko muodin käsitettä koskevaksi.
 
Kerrohan naisena, miksi naiset haluavat samaistua noihin raatoihin? Siitähän mallibisneksessä on kysymys.
Ei halua.

Kyse on siitä, että suunnittelija voi suunnitella mitä tahansa tällaisen naisen päälle, eikä mitään tursua mistään ja jokainen vaate sopii kaikille. Kun rasvaa on enemmän, on myös muotoja enemmän ja niiden paikat poikkeavat toisistaan. Silloin jokainen vaate jouduttaisiin suunnittelemaan "yhdelle henkilölle" alusta loppuun. Sellainen tekee hommasta hankalaa.
Tämän kaiken taustalla on myös ihan käytännöllinen syy.

Faktaa on, että tuskin kukaan nainen haluaa oikeasti olla 180 cm pitkä ja painaa 45 kiloa.
 
Minusta Minttu on räjäyttäyttänyt potin ja hyvin menee. On selvää, että tuollaisella uralla oleellista on, että sinut muistetaan. Tämän näytöksen jälkeen Minttua ei unohdeta. Hän on ollut useissa eri muotinäytöksissä hyvin erilaisen näköisenä.

Mallien yksi oleellisimmista kyvyistä on kyky muuntautua sellaiseksi kuin suunnittelija heidät haluaa.

Mä en oikeasti tajua miksi tätä naista mollataan täällä nyt porukalla. Mimmi on lyönyt läpi omintakeisella ja unohtumattomalla olemuksellaan.
 
Miks mallimaailman pitää olla niin ankeeta? Aina lavalla menee jotain hymyttömiä ja kalpeita raatoja, joilla hemoglobiini varmaan 54 ja jotka oottaa että pääsevät jatkoille kolistelemaan luitaan toistensa päällä kokaiininhuuruisissa bileissä, joissa pitää näyttää kiiltävässä nahka-asussa kuin kalastus-jigiltä.

Pitää antaa kuvissakin kuvitelma "olen elänyt elämäni hylätyllä tehdasalueella ja piirrellyt graffiteja ja syönyt tupakantumppeja, ja nyt annan kielarin piikkipannassa ja lateksissa olevalle Chloe-Zoeylle, kun ei muutakaan tässä iltapäivän ohjelmaksi keksi."
Kyseessä on ainoastaan Balenciagan muotinäytös, jossa teema on tällainen. Se on yhden taiteiljan näkemys. Muotinäytöksiä on joka lähtöön.

Mä en nyt oikein tajua, että miksi Minttua pitää mollata. Hänellä menee hienosti ja pärjää omilla ominaisuuksillaan maailmalla. Mahtavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Hauska, että tässäkin ketjussa kritiikki kohdistuu malliin.

Ku sillehän maksetaan siitä, että pukee ja ilmehtii just niinko käsketään.


Ja sit kun rehellisiä ollaan, ni kyllä mä mieluummin kuusikymppisenä näytän (hymyn kera!) tuolta kuin oon niinko yli puolet saman ikäisistä suomalaisnaisista ja valitteten sitä kun en edes lenkille pääse kun polvet ei kestä ylipainoa.
Samaa pointtasin mallien tehtävästä.

Toki siitä olen vähän eri mieltä, että minusta kyse ei niinkään ole painosta vaan siitä mistä se paino muodostuu. Ihmiset liikkuu aivan liian vähän ja ovat aivan liian huonossa kunnossa. on jotenkin järkkyä huomata, että keski- ikäiset ei enää pysty edes laittamaan sukkaa jalkaan seisaaltaan...
 
vierailija

Sellaista se suomalaisen naisen elämä on. Tiet ovat mutkalla, savea ja lätäköitä.
Pitää vain jatkaa taivalta sisulla. Ei elämä Pariisissakaan ole ruusuilla tanssia.
Sain katsottua Blonde-elokuvan. Bratt Pitt tuottajana nimiluettelon alussa.
Luin kesällä Emmi Mustosen kirjan samasta aiheesta. Marilyn on myös hänen kirjan sivuilla.
Mintulla on videolla samanlaiset kengät kuin minulla, kun nuorena maalaistyttönä muutin
Helsinkiin. Myöhemmin suutari poisti kenkien pohjasta monta senttiä, ja jalkani kastuivat
usein vuotavien pohjien takia loskassa.
Harva tällä palstalla muistaa esim. Pukevan ilmaisnäytöksiä.
Maalaistyttö Anna, koetappa keskittyä 🙄
 

Yhteistyössä