kääk, ku säikähdin...

lapset päikkäreillä ja mies töissä...menin sit ihanan hiljaisena hetkenä käymään suihkussa...ku tulin sieltä pois lastenhuoneen ovi sepposen selällään, mut molemmat lapset sängyissä nukkuu edelleen sikeästi..(siis kun menin suihkuun, ni lastenhuoneen ovi oli melkein kiinni...ihan muutaman sentin rako...) ensin aattelin, et vanhempi lapsista olisi noussut, mut siellä se oli sängyssä...tiiä häntä sitten onko se käyny pystyssä ja aukassu oven vai kuka sen on aukassu?!? ei oo kyl tyttö koskaan ennen menny takas omaan sänkyyn, jos on noussu..ehkä menny meijän(vanhempien) sänkyyn jatkaan unia tai sohvalle, mut ei koskaan takas omaan sänkyyn... kummallista...eikä oo kyllä koskaan ennen itestään auennut se ovi...mut eipä täällä vielä ainakaan ketään ulkopuolista oo näkyny...oon kyl kiertäny kämpän(paitsi vaatehuoneen)... oon ehkä vähä säikky, mut säikähdin aika pahasti... vieläkin ihmetyttää...
 
vieras
Taatusti säikähdit, mut lapset kasvaa ja tekee uusia juttuja.
Meillä kävi aamulla niin, kun juotiin aamukahvit ennen miehen töihin lähtöä, et pesuhuoneesta kuulu kolinaa, mies tokas vaan et "kukakohan siellä on?". Mä sanoin et älä puhu tollasia, tai mä en tänne kotiin jää. No kävin itse katsomassa, eikä siellä ketään ollu, joku tavara vaan liikahti, mut kuulosti kyl tosi epäilyttävältä.
 

Yhteistyössä