Kääk. Erosin uhkailevasta ja väkivaltaisesta miehestä

  • Viestiketjun aloittaja TÄRKEÄ
  • Ensimmäinen viesti
TÄRKEÄ
n. 7kk sitten ja nyt hän soitti ja sanoi että muutamia minun tavaroitaan on edelleen hänen luonaan ja että ne pitäisi hakea.
Pari valokuva albumia, pari dvd:tä ja cd:tä ainakin.

Mietin kovasti että uskallanko mennä näin vaan vaikka tiedän että exäni tietää että minulla on jo uusi kumppani ollut n. kuukauden verran saman katon allakin jo?

Nykyiselle en vielä tästä puhelusta ole mitään sanonut kun on ollut iltavuorossa töissä, kerron kun kotiutuu mutta mitenhän sitä toimisi? Miten sinä toimisit?
 
mie
En menis yksin hakemaan niitä. Tai en oikeestaan menis ollenkaan. Pyysikö se siis nyt sinua niitä kamoja hakemaan? Mulla taitais olla henki tärkeempi ku jotku kuvat tai cd:t
 
Ap
No en minä henkeni puolesta pelkää. Enkä usko että mitään pahaa tekisi minulle muutenkaan mutta kai se on joku itsesuojeluvaisto joka parin lyönnin jälkeen on jäänyt päälle?
Ekana tietysti tuli mieleen että ottaisin nykyisen kumppanini mukaani mutta onkohan siinä riskinä että syntyy kähinää?

Elokuvat ja musiikit saisi toki pitääkin mutta ne albumit tahtoisin kyllä takaisin. Muistoja mm. sukulaiseni häistä ja vauvan ristiäisistä jne. En edes muistanut tosin niitä että ehkä en olisi koskaan tullut niitä kaipaamaan?
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Pyytäisin poliisilta virka-apua, eli kysyisin, voisiko poliisi tulla turvakseni, kun haen tavarani.
Jos pelkäisit noin paljon niin miksi edes menisit itse.

Lähtidiköhän poliisi hakemaan tavaroita ilman tavaroiden omistajaa? Ja todennäköisesti käskisin laittaa tavarat roskiin, ellei esim. valokuvissa olisi jotain "korvaamatonta" minulle :)
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Pyytäisin poliisilta virka-apua, eli kysyisin, voisiko poliisi tulla turvakseni, kun haen tavarani.
Jos pelkäisit noin paljon niin miksi edes menisit itse.

Lähtidiköhän poliisi hakemaan tavaroita ilman tavaroiden omistajaa? Ja todennäköisesti käskisin laittaa tavarat roskiin, ellei esim. valokuvissa olisi jotain "korvaamatonta" minulle :)
Niin ,tuntuu vaan oudolta että parista kamasta tehtäisiin niin suuri numero että poliisikin mukaan varsinkin jos aiemmat väkivaltaisuudet eivät ole polisiin tiedossa. Jos taas niin väkivaltainen että poliisi on jo aiemmin joutunut sekaantumaan asiaan, en tajua miksi mennä.
Mutta tämä siis yleisenä huomiona vain eikä tarkoitus tuomita sinun versiotakaan
 
Ei kannata yksin mennä. Vaikkei mitään tapahtuisikaan, vuosia myöhemmin mietit, että onneksi silloin se hullu ei listinyt minua kun menin niitä loppuja tavaroitani hakemaan... Ja muutenkin kun on noin pitkä aika jo erostanne, miksi taas tavata tai ylipäätään olla yhteydessä. Jos ex-puolisollasi on tapana esim. soitella/textailla, saa varmasti taas tästä kimmokkeen lähestyä sinua jatkossakin. Eli joko menet sinne joku muu hlö seuranasi, tai et mene ollenkaan, pitäköön tavarat, ellei ole kyse jostain antiikista tai perintökalleuksista. Näin minä tekisin jälkiviisaana :)

Muoks. Olitkin jo ehtinytkin kertoa tavaroista enemmän ennen vastaustani, joten älä huomioi kaikkea kirjaimellisesti :)
 
vieras
Halutaanko tässä nyt spekuloida sellon tyyppisiä juttuja? Pelkään, menenkö, otanko jonku mukaan vai sotkenko ulkopuolisia vai poliisin asiaan ja mitä sitten tapahtuu. Porvoon poliisi auttaa.
 
Ap
Miten tämä liittyisi Sellon tapahtumiin? :eek:

En sillä tavalla pelkää exääni että sydän hakkaisi jos huomaan että hän ottaa yhteyttä tai pelkäisin että kaupassa törmään häneen.
Eikä erottu mitenkään niin että "jos narttu jätät minut niin pääset hengestäsi". Ei ei ei... Kaikki on mennyt eronkin jälkeen ihan hyvin tähän asti. Nyt vain yllättäen otti yhteyttä ja kertoi noista tavaroistani.
Kyllä hän tavarat voisi varmaan tuodakin minulle, tuskin on siitä kiinni. Ei hän minua niillä varmastikaan mihinkään ansaan houkuttele.
Mutta jotenkin käväisi mieleni vieressä että jos on vaikka kuitenkin mustasukkainen toisesta miehestä kun on aina ollut todella omistushaluinen.
Ehkä mietin edes turhaan koko asiaa.
Pyydän tuomaan tavarat johonkin tai sitten uskallan ottaa mieheni mukaan :)
 
Kun tuommoinen exäni aikoinaan tuli hakeen täältä kamojaan, oli minul tääl pari sukulaismiestä ja rikosuhripäivystyksen tukihenkilö.
Tää tukihenkilö myös sano sitä et poliisinkii voi pyytää mukaan mut en uskonu tarviivani, enkä sit tarvinukkaa. Se meni yllättävän hyvin.
Piru et pelotti.

Yksin en menis hakemaan mitään!
 

Yhteistyössä