KÄÄÄK! Kysymys Nordean verkkopankkiin liittyen!

• Viestiketjun aloittaja "tumpelo"
  • Ensimmäinen viesti
"tumpelo"
Mulle tapahtui tänään totaalinen blackout ja verkkopankin käyttäjätunnus unohtui päästä... Näppäilin sinne sitten ilmeisesti vähän mitä sattuu, ja vaikka nyt luulen muistavani tunnarin oikein en pääse verkkopankkiin sisään.

Eli toimiiko verkkopankissa joku karenssi jos tunnarin näpyttää liian monta kertaa väärin?

Enpä usko, että mitään karenssia räpsähtää. Mulle tuli kans kerran samanlainen mustaulos. Yritin senkin seitsemän kertaa eikä onnannut.

Lopulta oli pakko soittaa Nordean asiakaspalveluun, sieltä tyttö auttoi etiäppäin.

Kokemusta on
[QUOTE="tumpelo";23032052]Kiitoksia kovasti vastauksista! Mä rupesin jo uudelleen epäilemään muistanki tunnusta sittenkään.. Taidanpa käväistä Nordean konttorissa tänään :)[/QUOTE]

Minulle ilmoitettiin kerran, etteivät ilmoita edes konttorilla tuota tunnusta. Uuden tunnuksen kyllä saa saman tien. En lähtenyt testaamaan, joten en tiedä pitääkö paikkansa.

Toivottavasti onnistuu!

"tumpelo"
Heh, joo kattelin jo asiakaspalvelun nron, mutta rupes naurattamaan kun ohjeessa sanottiin, että kannattaa kirjautua verkkopankkitunnareilla palvelun nopeuttamiseksi. No täytyy muutenkin käydä asioilla tänään, joten käyn sitten konttorissa kans. Ja toisaalta ihan hyvähän se on, että puhelimitse tenttaavat kunnolla :)

v
Nordean sivuilla usein kysytyissä kysymyksissä (verkkopankkiin liittyen) sanotaan että mikäli näppäilee tunnukset 5krt väärin niin palvelu lukkiutuu automaattisesti ja on käytössä normaalisti seuraavana päivänä.

Puhelinpalvelusta antavat oikean tunnusluvun jos et sitä ole muistanut oikein merkitä listaan mutta käyttäjätunnusta ei sitäkään kautta saa.

Yhteistyössä