Kaduttaa niin paljon miten kohtelin miniäehdokasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paska anoppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paska anoppi

Vieras
Poikani löysi ensimmäisen tyttöystävänsä koulusta ja he olivat pitkään yhdessä. Kaduttaa miten huonosti kohtelin tyttöä. Pidin häntä sekopäänä ja varsinkin kun hän oli 2 kertaa raskaana ja molemmilla kerroilla harkitsi lapsen pitämistä ja minä vain kiristin häntä ja yritin erottaa heidät toisistaan.

Nyt 1,5v siitä kun sain heidät erotettua jouduimme tai oikeastaan poikani joutui oikeuteen... Siellä selvisi sellaisia asioita etten voi enää pitää poikaani lapsena. Tuntuu ettei hän ole se poika / mies jonka minä ja mieheni kasvatimme.

Selvisi että poikani käyttää huumeita. Se oli aivan kauheaa. No virallinen syy miksi olimme oikeudessa oli että poikani oli raiskannut tytön ! Tämä on vielä kauheampaa !! En voi uskoa että poika on voinut siihen kyetä. Samalla tuli ilmi että poikani oli pahoinpidellyt ja hyväksikäyttänyt tyttöä ja raskaudet johtuivat siitä että poikani oli pakottanut tytön yhdyntään ilman kondomia vaikka tiesi ettei tytöllä ollut pillereitä. Poikani sai 15 vuotta vankeutta.

Pahinta tässä ei ole se että poikani on vankilassa vaan se että tyttö masentui tästä niin paljon että tappoi itsensä.

En ehtinyt pyytää anteeksi, en ehtinyt kertomaan että hän oli meidän perheelle tärkeä. Tunnen niin suurta syyllisyyttä tytön kuolemasta etten kestä. Mieheni on niin masentunut että alkoholisoitui, minä olen sairaslomalla. En pysty kertomaan tästä kauheudesta kenellekkään. Sanoin vaan poikani muuttaneen ulkomaille.

En kehtaa edes lähettää kirjettä tytön perheelle. Hävettää miten minun poikani on voinut tehdä tälläistä !!!

Miten pääsen eroon tästä kauheasta tunteesta ? Kuinka voin jatkaa elämääni ? Mikään ei tunnu enää tekemisen arvoiselta. Tuntuu että minunkin pitäisi kuolla. Kiitos että sain purkautua.

Noh. Itse yritit erottaa heidät ja kohtelit huonosti ja nyt olet yllättynyt siitä että poikasikin oli hiukan ikävä persoona? Toivottavasti tää on provo, muutoin niität kyllä omaa kylvämääsi.

Kamalalta kuulostaa, jos on totta. Mutta oudolta kuulostaa se, että Suomessa saisi tuollaisista teoista 15 vuotta vankeutta, kun ei tapostakaan saa, hyvä jos edes murhasta. Sikäli kuulostaa provolta.

Jos tuo olisi ollut ihan todellinen tarina, poika olisi Suomen oikeusjärjestelmän mukaan saanut ehdonalaista. Elinkautinen on Suomessa 12 vuotta, joten tuo 15 vuotta on ihan tuulesta temmattu.

Keksi parempi.

Olet painostanut sitä muijaa aborttiinkin niin ei nyt kyl sympatiaa heru. Olet kasvattanut poikasi omalla tavallasi ja nyt olet muka yllättynyt tuloksesta. Voi voi. Ei todellakaan kannata ottaa tytön vanhempiin yhteyttä, vähänkö ne vaan raivostuu. Tuskin ne haluaa susta tai pojastas kuulla enää ikinä.

Minäkin kadun että olen ollut miniälleni kamala. Luulin että hän on poikani kanssa vain rahan takia mutta ei ollutkaan. Yritin pelastaa poikani kamalasta avioliitosta ja kun kuulin että se akka puskee sille lapsia niin raivostuin.. Nyt minä sitten istun täällä vankilassa tuomiotani. Jos haluat ottaa yhteyttä niin laita s-postia osoitteeseen: oovrop76@suomi24.fi

Olet painostanut sitä muijaa aborttiinkin niin ei nyt kyl sympatiaa heru. Olet kasvattanut poikasi omalla tavallasi ja nyt olet muka yllättynyt tuloksesta. Voi voi. Ei todellakaan kannata ottaa tytön vanhempiin yhteyttä, vähänkö ne vaan raivostuu. Tuskin ne haluaa susta tai pojastas kuulla enää ikinä.

Siis sun mielestä on automaattisesti syy vanhemmissa jos jostain kasvaa raiskaaja?

En usko tähän tarinaan koska suomessa ei todellakaan saa tuollaisia tuomioita.

Itselläni on takana vähän samantapainen tarina,enkä ole provo.
Seurustelin nuorena ja naiivina pojan kanssa joka pahoinpiteli,raiskasi ja petti minua sekä käytti päihteitä,varasteli ja valehteli kaikille silmät ja suut täyteen.
Äitinsä ei tiennyt mitään mutta yritti kyllä erottaa meitä ja kohteli minua kuin ilmaa, en ollut tarpeeksi hyvä tai älykäs hänen pojalleen.

Suomessa 15 vuotta vankeutta on niin kova rangaistus, että on vaikea uskoa, että vanhemmat eivät olisi tienneet mitään. Oletan tosin, että tämä on provo.

Jos nyt ei kuitenkaan ole, niin se on hyvä, että olet huomannut tekemäsi virheet, vaikka ne nyt vaikuttavatkin olevan melkoisia. Pääset eteenpäin kun käsittelet asian, opit hyväksymään sen, opit siitä ja rakennat elämäsi paremman varaan. Lähde vaikkapa vapaaehtoistyöhön huumeita, väkivaltaa ja raiskauksia vastaan.

[QUOTE="mie";29074874]Elinkautinen on Suomessakin elinkautinen, keskimäärin siitä istutaan 13 vuotta.[/QUOTE]

Sitä mä nimenomaan tarkoitin, että Suomessa elinkautinen ei ole elinkautinen, niin kuin monissa muissa maissa. 12 vuoden jälkeen voi päästä ehdonalaiseen, niin kuin muistaakseni aika monet ovat päässeet. Sitten on näitä poikkeuksia kuten Valjakkala ja Muranen.

[QUOTE="vieras";29074867]Itselläni on takana vähän samantapainen tarina,enkä ole provo.
Seurustelin nuorena ja naiivina pojan kanssa joka pahoinpiteli,raiskasi ja petti minua sekä käytti päihteitä,varasteli ja valehteli kaikille silmät ja suut täyteen.
Äitinsä ei tiennyt mitään mutta yritti kyllä erottaa meitä ja kohteli minua kuin ilmaa, en ollut tarpeeksi hyvä tai älykäs hänen pojalleen.[/QUOTE]

Voit aivan hyvin olla juuri tuo tyttö jota ap tarkoittaa. Jos tarina ei ole keksitty, hän liioittelee, eli vankeutta ei ole 15 vuotta ja tyttö voi olla elossa.

Yhteistyössä