Kadonnut Turkulaisäiti pakoilee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna

Vieras
Turkulaisen perheenäidin katoamiseen ei liity poliisin mukaan rikosta.

Poliisin mukaan 25-vuotias nainen haluaa vapaaehtoisesti olla kateissa.

Viime torstaina oudosti kesken työmatkan Turussa kadonnut 25-vuotias Hanna Grönberg on poliisin mukaan hengissä ja kunnossa.

- Hänet on varmuudella nähty viikonloppuna aamupäivästä turkulaisessa ravintolassa. Hän oli ihan ok ja liikkui seurassa, mutta emme tiedä kenen kanssa. Hänelle ei ole sattunut mitään eikä mitään rikosta ole tapahtunut. Näyttää siltä, että hän haluaa tarkoituksella olla löytymättä, rikosylikonstaapeli Markku Kuisma Turun poliisista kertoo.

Hanna Grönberg lähti torstaiaamuna puoli kahdeksan aikaan normaalisti kotoa töihinsä, mutta hän ei koskaan mennyt työpaikalleen. Illalla nainen ei saapunut kotiinsa eikä vastannut puhelimeensa. Perjantaista asti hänen puhelimensa on ollut kiinni.

Grönbergin omaiset tekivät hänestä katoamisilmoituksen perjantaiaamuna. Naisen huolestuneet vanhemmat ja aviopuoliso ovat etsineet tätä perjantaiaamusta asti. Poliisi ryhtyi etsintöihin lauantaina.

Nyt on kuitenkin varmaa, että Grönberg on hengissä ja kunnossa.

- Meille on tullut tänä aamuna ja viikonloppuna useita vihjeitä hänestä. Hän on Turun seudulla ja haluaa olla kateissa.

Grönbergillä on useampia alaikäisiä lapsia. Perheellinen nainen ei ole koskaan ennen ollut kateissa.

- Tämä on kaikille mysteeri. Kukaan hänen omaisistaan ei tiedä, miksi hän halusi kadota. He ovat ihan ihmeissään, Kuisma sanoo.

Grönbergin etsinnät on nyt lopetettu.

- Hän on aikuinen ihminen ja saa pysyä kateissa, jos haluaa. Poliisi ei enää sinänsä etsi häntä, mutta odotamme niin kauan, että saamme tietää kaiken olevan ok. Oletan, että hän ottaa yhteyttä omaisiinsa tai meihin, rikosylikonstaapeli kertoo.

Vastaavanlaiset katoamiset eivät poliisin mukaan ole tavattomia.

- Nämä ovat erikoisia tapauksia, mutta joskus näitä tapahtuu. Hän on tieten tahtoen tehnyt valintansa ja lähtenyt.

Miksi alaikäisten lasten äiti tekee näin? :(

Mun teki monta kertaa mieli tehdä noin kun kuopus oli alle 6kk ikäinen. Halusin vain lähteä kun en enää jaksanut eikä apua saanut mistään. Piti vain näytellä iloista ja pirteää kun kaikki kerran oli kunnossa. Vihasin lapsiani ja miestäni, jotka vain koko ajan vaati multa jotain. Enkä mä halunnut mitään muuta kuin olla rauhassa. Mutta uskallus ei koskaan riittänyt... Jälkeenpäin mulla todettiin synnytyksenjälkeinen masennus.

Mielenterveysongelma tai totaalinen vastuuntunnottomuus & kypsymättömyys: lapsilauma ja avioliitto 25 v iässä, kun suuri osa kavereista on vielä villejä ja vapaita, ei ollutkaan niin kivaa.

ehkä se vaan kyllästyi pyörittämään arkea yksin.. jos mies ei ikinä auttanut. jospa se ei ikinä päässyt mihinkään itsekseen vaikka mies kävi. jospa se ajatteli vihdoin, että "nyt riitti. nyt mä haluun että se ymmärtää".
mitähän tän naisen mies oikeesti miettii mielessään tällä hetkellä, olis kiva tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
- Hän on aikuinen ihminen ja saa pysyä kateissa, jos haluaa. Poliisi ei enää sinänsä etsi häntä, mutta odotamme niin kauan, että saamme tietää kaiken olevan ok. Oletan, että hän ottaa yhteyttä omaisiinsa tai meihin, rikosylikonstaapeli kertoo.

Vastaavanlaiset katoamiset eivät poliisin mukaan ole tavattomia.

- Nämä ovat erikoisia tapauksia, mutta joskus näitä tapahtuu. Hän on tieten tahtoen tehnyt valintansa ja lähtenyt.

Miksi alaikäisten lasten äiti tekee näin? :(

Uupumus, masennus, totaalinen kyllästyminen arkeen, haluaa/tarvitsee aikaa olla yksin ja ajatella asioita, toinen mies/nainen, kulissiavioliitto, luurankoja kaapissa....Varmaan "sata" muutakin syytä löytyy

Näin äkkiseltään tuli tuommoisia syitä mieleen. Uutisen perusteella ei taas voi tietää ja päätellä mitään ko. ihmisestä ja hänen elämäntilanteestaan. Onhan täälläkin vähänväliä vuodatuksia, miten kaikki kyllästyttää, mies ei osallistu mihinkään, en jaksa, taidan ottaa ja lähteä. Ehkä tämä nainen vaan sai tarpeekseen ja päätti lähteä?

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
on ainakin niin VAHVA side lapsiini(neljä lasta,nuorin 1v) etten IKINA pystyis jättämään heitä!!!!

Oih! Kyllä sullekin tuli nyt parempi mieli, kun pääsit ihan netissä kertomaan kaikille kuinka hyvä äiti sinä olet verrattuna tähän Minnaan. Ilta pelastettu!

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
on ainakin niin VAHVA side lapsiini(neljä lasta,nuorin 1v) etten IKINA pystyis jättämään heitä!!!!

Oih! Kyllä sullekin tuli nyt parempi mieli, kun pääsit ihan netissä kertomaan kaikille kuinka hyvä äiti sinä olet verrattuna tähän Minnaan. Ilta pelastettu!

Nii mihin MINNAAN???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Nii mihin MINNAAN???

:D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Nii mihin MINNAAN???

:D

:laugh: Tais mennä puurot ja vellit sekaisin.

Olisimmeko yhtä järkyttyneitä jos kyseessä olisi mies? Kyllä mä itseasiassa olisin, mutta äidin katoaminen jotenkin vielä pysäyttävämpää.

Oli taustalla ihan mitä tahansa, niin uskomatonta, että "aikuinen ihminen saa kadota jos niin haluaa". Siis kai nyt perkele joku vastuu on naisella tai miehellä joka on alaikäisen huoltaja??????

Selvää on vain, että tämä nainen tarvitsee apua, ja toivottavasti sitä myös saa. Kuppi on tainnut mennä nurin ja varmaan ihan syystäkin. Aika epätoivoiselta kuulostaa.

Olisimmeko yhtä järkyttyneitä jos kyseessä olisi mies? Kyllä mä itseasiassa olisin, mutta äidin katoaminen jotenkin vielä pysäyttävämpää.

Oli taustalla ihan mitä tahansa, niin uskomatonta, että "aikuinen ihminen saa kadota jos niin haluaa". Siis kai nyt perkele joku vastuu on naisella tai miehellä joka on alaikäisen huoltaja??????

Selvää on vain, että tämä nainen tarvitsee apua, ja toivottavasti sitä myös saa. Kuppi on tainnut mennä nurin ja varmaan ihan syystäkin. Aika epätoivoiselta kuulostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja väsymystä:

Niinhän se on ettei Suomessa lapsilla ole loppupeleissä mitään oikeuksia
vanhemmatkin saa "kadota"jos huvittaa ilman seuraamuksia

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ainut asia mitä minä kritisoin äidin teossa on ettei ole ilmoittanut olevansa kunnossa ja haluavansa pysyä pois. Tuo epävarmuus on hirveää läheisille.

no kyllä minä kritisoin sitä eniten että jätti lapsensa,vaikka kuinka heillä on isä!

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Syitä en tiedä eikä ne edes kiinnosta, mutta äidiksi ei tuosta naisesta kyllä ole.

Ai. Mäkään en varmaan ole sitten sopiva äidiksi kun tein pahimman synnytyksen jälkeisen masennuksen aikaan samat. Tosin olin poissa vain pari päivää mutta silti. Että lapset vain pois multa kun olen niin paska?

Alkuperäinen kirjoittaja PPP:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Syitä en tiedä eikä ne edes kiinnosta, mutta äidiksi ei tuosta naisesta kyllä ole.

Ai. Mäkään en varmaan ole sitten sopiva äidiksi kun tein pahimman synnytyksen jälkeisen masennuksen aikaan samat. Tosin olin poissa vain pari päivää mutta silti. Että lapset vain pois multa kun olen niin paska?

no ei,ei tietenkään-mutta tuo nyt puheena oleva äiti ei vaikuttaisi olevan niin masentunut ettikö kapakkaan ollut päässyt-siellähän hänet oli nähty

Uusimmat

Yhteistyössä