Kadonneen jäljillä, olipa rankka jakso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nessupaketti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun hänen äitinsä antoi hänelle helistimen niin minulla tuli heti mieleen ettei varmasti ole tuon tytön vauvahelistin. Ja tässä mainitussa linkissä oli ainakin jotain valehdellut helistimeen liittyen.

Onneksi tyttö sai kuitenkin sisarukset :)

Koskettava jakso joka laittoi mietityttämään asioita.

Kun hänen äitinsä antoi hänelle helistimen niin minulla tuli heti mieleen ettei varmasti ole tuon tytön vauvahelistin. Ja tässä mainitussa linkissä oli ainakin jotain valehdellut helistimeen liittyen.

Onneksi tyttö sai kuitenkin sisarukset :)

Koskettava jakso joka laittoi mietityttämään asioita.

Sama tuli mullekin mieleen helistimestä.. :(

Mä luulen, että sille oli helpotus, että sen äiti oli tollanen. Että siinä itsessään ei ollut/oo mitään vikaan, ei oo koskaan ollutkaan. Luulen, että itelleni ois rankinta jos se löytynyt äiti olis joku pullantuoksuinen kotiäiti muutamalle lapselle ja vaikka adoptio ois johtunut jostain menneisyydessä olleesta hankalasta tilanteesta, niin sais vaan aina olla katkera siitä, että ei oo saanu samaa mitä jotkut puolsisarukset on.

meiltä karkasi tuosta jaksosta osa joten mietimme että tapasiko tämä äitinsä hylkäämä nainen sitä vammaista veljeään ? tätihän sanoi että veli varmasti ilahtuisi tapaamisesta