V
vierailija
Vieras
Vesisängyssä ei ole mokomia vaivoja koskaan. Hanki sellainen![]()
Niin.. Se varmaan poistaa myös sen turvotuksen ja kivun joka on jälkaterissä ja nilkoissa kävellessä ja levossa. Ja ranteet On myös turvoksissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vesisängyssä ei ole mokomia vaivoja koskaan. Hanki sellainen![]()
Säteily kyllä aiheuttaa syöpääKuulostaa jotenkin tutulta.
Mun isällä on diagnoosi ja olen siis käytännössä varma että mullakin on. Syövän jälkeen mua myös tutkitaan niin usein ja tarkkaan että tiedän ettei hengenvaarallisesta ole kyse joten taidan odotella vielä tovin ennen kuin tutkitutan.
Höpsistä!Estrogeenin puutosoireiksi sopii. Tekeekö vaihdevuodet tuloaan? Mittautapa seerumin E2-pitoisuus.
Sepsis nivelpussitulehduksessa?Tääkin kuulostaa tutulta paitsi että mulla kipu on lonkissa ja olkapäissä.
Painoton tila voisi toimia jotta saisi sikeän unen. Tai sellainen suolavesiamme!
Syy on löydettäväMä en ole aapee, mutta koska vahvasti epäilen itselleni samaa vaivaa niin oliko oikeasta diagnoosista sulle hyötyä? Eihän siihen ole varsinaisesti lääkkeitä?
No ei mitään semmosiaTääkin kuulostaa tutulta paitsi että mulla kipu on lonkissa ja olkapäissä.
Painoton tila voisi toimia jotta saisi sikeän unen. Tai sellainen suolavesiamme!
Au... mistä se lyhenne on? -ism - pääte on tuttu mut se ti?ehkä suhun on iskeny uusin palstadg eli autismi
Käytkö vuosittain röntgenissä?Kuulostaa jotenkin tutulta.
Mun isällä on diagnoosi ja olen siis käytännössä varma että mullakin on. Syövän jälkeen mua myös tutkitaan niin usein ja tarkkaan että tiedän ettei hengenvaarallisesta ole kyse joten taidan odotella vielä tovin ennen kuin tutkitutan.