Kadehdin teitä kotiäitejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja byääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

byääh

Vieras
Ei kiinnosta yhtään lähteä töihin, ei yhtään!!!
Haikeana muistelen miten ihanaa olikaan olla lasten kanssa kotona:(

Nytkin voisi lähteä ulkoilemaan ja sieltä saunaan ja oleskelemaan kotosalla. Mutta ei perkule kun töissä pitää raataa iltaan asti.

aika kultaa muistot kai. aatteles kun olet siellä töissä, ei kukaan ole sitä teidän kotianne laittamassa epäjärjestykseen. kyllä sinun kelpaa. ei tarvi tehdä ruokaa päivän aikana. saat rahaa. omaa aikaa. minäkin menen joskus töihin, jeeeeeeeeee

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
aika kultaa muistot kai. aatteles kun olet siellä töissä, ei kukaan ole sitä teidän kotianne laittamassa epäjärjestykseen. kyllä sinun kelpaa. ei tarvi tehdä ruokaa päivän aikana. saat rahaa. omaa aikaa. minäkin menen joskus töihin, jeeeeeeeeee

Kotona vielä olen. Siivonnut ja laittanut ruoan valmiiksi illalle. Samaa jatkaisin mieluummin koko päivän kuin lähden töihin raatamaan niska limassa.
Mulla on aina ollut omaa aikaa vaikka kotiäiti olen ollut. En siis ole yh.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:

Kotona vielä olen. Siivonnut ja laittanut ruoan valmiiksi illalle. Samaa jatkaisin mieluummin koko päivän kuin lähden töihin raatamaan niska limassa.
Mulla on aina ollut omaa aikaa vaikka kotiäiti olen ollut. En siis ole yh.

mäkin kävin välillä töissä. ei sekään kyllä helppoa ollut, mutta silti toisaalta tekisi mieli taas töihin. kunhan sopiva paikka löytyy. sitten taas hyppään oravanpyörästä pois, jos alkaa ahdistamaan liikaa.

aikansa kutakin. itte nautin nyt kotonaolosta ku töissä on niin haastavaa. tämä on siis todellakin äitiysLOMAA. mulla on 1,5 vee ja 3kk ikäset kotona, muut koulussa. en näe kotiäitiydessä mitään henkilökohtaista haastetta.

Mitäpä tässä..7.45 ylös, aamupalat->esikoinen eskariin ja toinen kerhoon->kuopuksen kanssa leikkiä->koti siistiksi viikonlopun jäljiltä->toinen kerhosta->keskimmäiselle ja kuopukselle lounasta ja mulle kahvia. Nyt kerkes istahtaa...Ja kohta jatkuu kun esikoinen tulee eskarista ja pitää lahtee kaupoille ostamaan toppapukua ja ruokaa ja sit taas tehdä ruokaa ja vois vaikka askarrella...Päivä päättyy klo 20.00, jonka jälkeen en nosta persettäni sohvalta :D (paitsi sänkyyn kömpiessä)

Yhteistyössä