kaavinnan jälkeen raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhi82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhi82

Jäsen
05.07.2008
144
0
16
KUinka pian kaavinnan jälkeen voi tulla raskaaksi? Onko kokemuksia?? olin kaksi kuukautta sitten kaavinnassa ja yhet menkat tulleet. toiset alkaa kohta. Onkohan kohtu jo toipunut edellisestä raskaudesta..?
Kertokaa kertokaa!! haluaa vauvan!!

:( Eikö lääkäri kaavinnan yhteydessä sanonut? Mulle km:n jälkeen sanottiin, että yhdet menkat kannattaa odottaa, juuri siksi, että kohtu ehtii toipua. Tosin en joutunut kaavintaan kun luonnollisesti ja lääkkeillä hoitui.

Kaavinta on kyllä raskaampi toimenpide ja minut tarkastanut lääkäri sanoi, ettei IKINÄ suosittele kaavintaa, sillä voi hankaloittaa myöhempiä raskauksia. Toivottavasti sulla kaikki kohdillaan :)

No kylläpäs täällä on keskustelua kehkeytynyt! kuka menee kaavintaa vapaaehtoisesti?? NOT ME!! En muista oikein siitä lääkärin kanssa käydystä keskustelusta mitään...ihmekös tuo...
Sitä ajoin tässä takaa, että kuinka nopeasti on tultu kaavinan jälkeen raskaaksi uudestaan? That I was thinking..

Alkuperäinen kirjoittaja Terhi82:
No kylläpäs täällä on keskustelua kehkeytynyt! kuka menee kaavintaa vapaaehtoisesti?? NOT ME!! En muista oikein siitä lääkärin kanssa käydystä keskustelusta mitään...ihmekös tuo...
Sitä ajoin tässä takaa, että kuinka nopeasti on tultu kaavinan jälkeen raskaaksi uudestaan? That I was thinking..

Ei ole tainnut sattua yhtään saman kokenutta paikalle. Jos sulla menkat on alkaneet ni pitäis silloin olla mahdollisuus raskauden alkamiseenkin. Vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Terhi82:

Mulle sanottiin et ainaki yhdet kuukautiset ja mielellään kahdet, et kohdun limakalvo ehtii rauhassa vahvistua

Yhteistyössä