Kaavinan jälkeisetä sairaslomasta...

• Viestiketjun aloittaja emmiina pikana
  • Ensimmäinen viesti
emmiina pikana
Niin, muuten miten muualla saa tuota sairaslomaa kaavinnan jälkeen?
Mua jäi ihmettyttämään että itse en saanut kuin toimepidepäivän. En tiedä kuinka olisin työnantajalle selitellyt kun olin vielä seuraavana päivänä sairaalassa ja sairaslomaa en enään siltä päivältä saanut...
Mitähän varten tuotakin pitää pihdata???

Minä sain sairauslomaa viikon. En olisi itse edes halunnut niin pitkää, olisin halunnut mennä töihin ja nähdä muita ihmisiä. Lääkäri oli sitä mieltä, että hyvä olla kotona ja levätä rauhassa. Olen Itä-Uudeltamaalta.

emmiina pikana
Juu, ja mulle ei lääkkäri edes suostunut tosiaan kirjottamaan tuota toista päivää jolloin pääsin sairaalasta niin lomaksi. En siis oikeasti tarvinnut, mutta jos olisin sen tarvinnut niin ihmettelin.
Kummalista touhua täällä Keski-Suomessa...

teepu
pääsin tänään sairaalasta kotiin kaavinnan jälkeen. Mulle sanottiin,että sairausloman pituus annetaan menetettyjen raskausviikkojen mukaan ja tietenkin, miten ihminen voi henkisesti. Tuntui niin hassulta koko asia. Itse en tarvinnut lomaa ku olen vielä äippälomalla, mut olisin saanut 2vrk.Ekasta km:sta sain 2vkoa vaikka viikot oli "pienemmät".Tosin silloin olin henkisesti täysin romuna. Ja kai tää on lääkärikohtainen - joku ymmärtää ja joku ei tajua henkistä puolta yhtään.

San-na
Minä sain kaavinnan jälkeen 4 päivää saikkua. Neuvoivat, että jos vaan tuntuu niin menen seuraavalla viikolla lääkäriin pyytämään lisää. Raskausviikkoja oli +12. Sain tietää km:n np-ultrassa. Silloin lääkäri oli valmis kirjoittamaan saikkua, mutta saan omalla ilmoituksella olla pois 3 pv, joten en tarvinnut todistusta. Silloinkin neuvoivat, että menen vaan lääkäriin pyytämään jos tarvitsen lomaa enemmän. Näin Espoossa.

Yhteistyössä