hmm.. mielenkiintoinen kysymys.
Riippuisi varmaan tilanteesta. ennen olisikin kaatunut heti jos oisin saanu tietää pettämisestä, nykyisin ei välttämättä. kymmenen vuotta takana ja puolivuotias kainalossa.. pettämisen laatu pitäisi ensin selvittää, pitempi suhde/yhden illan humalatila-moka/ vaiko esim "kosto"/"loukkaus"-pettäminen.. Yhden illan humalatila-mokan jälkeen voisin harkita jatkoa, mikäli kertoisi itse ja heti. Pidempiaikaisen suhteen voisin saattaa anteeksi, mikäli mies kertoisi asiasta itse (illman esim toisen naisen painostusta) ja selvittettäisiin asia, mistä johtuu jne. koska meidän suhteessa varmasti osasyy pettämiseen löytyisi sitten myös minun toiminnastani. Ei pitäisi olla moiseen tarvetta. kostomielessä tms. tehty pettäminen johtaisi niska-pers-otteella ulosvientiin välittömästi. Jos minua haluaa satuttaa tietentahtoen niin ADIOS!
Väkivalta tilanteessa ei ole mitään mahdollissuutta enää mihinkään.. se on välittömästi siltä seisomalta putkakeikka ja hyvästi! minun laspeni ei tarvitse kestää samanlaista laspuutta jonka minä elin.