K
kkaaso
Vieras
Mitä mieltä olette, saako/voiko/kehtaako kaaso päättää täysin itse miten pukeutuu häihin, jos hän maksaa itse vaatteensa? Olen menossa kaasoksi häihin, ja oma tyylini eroaa todella radikaalisti morsiamen tyylistä. Olen etsinyt mekkoa sinne ja nyt löysin yhden todella ihanan ja tyyliseni mekon, mutta se on a) musta (siinä on myös väriä, mutta pääväri on musta) ja b) en ole ihan varma täyttääkö se morsiamen juhlavuus kriteereitä. Kyseessä on siis ihan näyttävä ja kiva mekko, ei mikään trikookolttu, mutta ei mikään "oikea juhlapuku".
Morsian ei ole sanellut mitään, että millainen mekon tulisi olla, ehdotellut toki avuksi. Ongelmia tässä tuottaa se, että meidän tyylimme on hyvin erilaiset, ei se, että morsian olisi niuho ja määräisi vaatteeni. En haluaisi kuitenkaan pahottaa hänen mieltään asuvalinnallani, mutta en toisaalta halua myöskään ostaa ei yhtään itseni näköistä vaatetta kaappiini roikkumaan. Viitsitteko te vaan ostaa mekon, kysymättä morsiamen mielipidettä?
Morsian ei ole sanellut mitään, että millainen mekon tulisi olla, ehdotellut toki avuksi. Ongelmia tässä tuottaa se, että meidän tyylimme on hyvin erilaiset, ei se, että morsian olisi niuho ja määräisi vaatteeni. En haluaisi kuitenkaan pahottaa hänen mieltään asuvalinnallani, mutta en toisaalta halua myöskään ostaa ei yhtään itseni näköistä vaatetta kaappiini roikkumaan. Viitsitteko te vaan ostaa mekon, kysymättä morsiamen mielipidettä?