kaason työt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaaso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse järjestin polttarit, olin morsmaikun apuna häätarvikeostoksilla, tein hääkarkit ja autoin muiden askartelujen kanssa, vedin pari leikkiä häissä ja olin morsiamen apurina koko hääpäivän. ...morsmaikut tuppaavat tarvitsemaan apua varsinkin vessareissuilla... :whistle:

Saman teki oma kaasoni mulle. :) (muoks. paitsi se ei tehny hääkarkkeja, kun meillä niitä ei tarvinnut tehdä mitenkään ja ostokset ja askartelut tein itse, koska niitä oli niin vähän ja kaaso asuu kaukana. Tarjosi mulle kyllä apuaan, mut sanoin, et selviin itse. )

Kahdesti oon ollut ja molemmilla kerroilla mun "tehtävät" on olleet enemmän henkisellä puolella. Eka kerralla häät oli toisessa kaupungissa, joten toinen (morsiamen kanssa samassa kaupungissa asuva) kaaso oli mukana pukua ostamassa ja hän myös hoiti käytännön järjestelyt polttareissa. Minä vietin morsiamen kanssa viimeisen yön ja olin hääpäivänä kuskina kampaajalle/meikkiin/hääpaikalle. Muutoin sitten avustin tarvittaessa puvun kanssa, kävin morsiamen kanssa salatupakalla jne. Sulhasen ystävät hoiti ohjelman häissä.

Toisella kerralla asuin ulkomailla, joten osallistuin vain häihin. Jälleen vietin vika yön morsiamen kanssa ja kuskasin meikkaukseen/kampaukseen. Juhlassa sitten jotain ohjelmanumeroita juonsin ja morsiamen kanssa kävin salatupakalla ja loppuillasta/yöstä minun vastuullani oli boolimaljan täytenä pitäminen. Aamulla olin myös siivoamassa hääpaikalla.

Yhteistyössä