Kaasomekko. Kuka sen kustantaa, hääpari vai kaaso?

• Viestiketjun aloittaja "Luna"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minusta morsian kustantaa mekon, jos se on väriltään/malliltaan sellainen ettei kaaso ole kiinnostunut käyttämään sitä muissa juhlissa. Kaverini halusi meille kaasoille mustat mekot punaisilla asusteilla, joten minusta oli ihan kiva ostaa omilla rahoillani ehdot täyttävä mekko, sillä sille on käyttöä takuulla tulevaisuudessakin vähän erilaisilla asusteilla. Me kaksi kaasoa saatiin ostettua itsellemme sopivat mekot, jotka olivat tyyliltään erilaiset kuten me kaasotkin olimme. Jos morsian olisi vaatinut vaaleanpunaiset mekot (väri jota inhoan) meille niin silloin olisin kyllä odottanut morsiamen osallistuvan kustannuksiin tai maksamaan edes osan mekon hankintahinnasta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLEharmaana;28835555:
Mikäli morsian valitsee kaason puvun,hääpari maksaa.Jos kaaso valitsee puvun itse-kustantaa hän itse.Musta se on reilu peli.
Näin. Hääpari (lue: morsian) voi esittää esmes väritoiveen, mutta jos kaasolle halutaan se tietty haalistuneen vaaleanpunaisen värinen merenneitomallinen hirvitys ja seppele, sen kustantaa hääpari.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLEharmaana;28835555:
Mikäli morsian valitsee kaason puvun,hääpari maksaa.Jos kaaso valitsee puvun itse-kustantaa hän itse.Musta se on reilu peli.
Näin juuri. Lisään vielä, että Suomessa perinteisesti kukin on itse maksanut omat vaatteensa. Eikä juuri ole ollut tapana päättää kaasojen puvusta aivan vimpan päälle.

Yhteistyössä