Kaappien siivouksesta puheen ollen, mihin ihmeeseen tungen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
epämääräisiä lastenvaatteita, joita ehkä vielä käytetään, joitakin ei koskaan, jotkut ovat vielä liian isoja, jotkut kuopuksellekin jo pieniä, kirppiskamaa, tyttöjenkin vaatteita (kysyn, miksi?) jne.. Pitäis jaksaa lajitella, mutta ei oo säilytystilaa! Kirppikselle ajattelin viedä, mutta kun on nää alennusmyynnit niin tuskin vielä kannattaa.

Ah, tätä kolmen lapsen vaaterumbaa. Onneksi kaikki samaa sukupuolta :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
lähetä ilmatteeks mulle :laugh:

tahdotko myös nämä noin 20v. vanhat lassien ja reiman haalarit, kivaa neonsävyä ja polvet puhki (kiitän anoppia kauniisti, mutta ei kiitos, näitä ei meillä kuitenkaan pueta päälle), kokoja löytyy 120cm ylikin :saint:

sitten ois tarjolla tollasia 120cm -> melkein rikkinäisiä collegepaitoja, joissa on kai joskus ollut jokin kuvakin, ei niistä enää selkoa saa.

sitten aivan ihania mammavaatteita suoraan 1980-luvulta, vintagea nääs :snotty:

Anopilta saa ihania vaatteita juu.. Meillä vaan on hiukka eri käsitys siitä "hyväkuntoisesta".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varastossa olevaan matkalaukkuun tai hankit ison pahvilaatikon jonnekin huoneen nurkkaan viimeisenä mahdollisuutena.

Ei mahdu yhteen matkalaukkuun tai pahvilaatikkoon :laugh: kun näitä on nyt säilössä koosta 44 kokoon 130 tai jotain. Osa toki käytössä, mutta osa just sellaisia jotka ei mene tällä hetkellä kenellekään. Osa pitäis viedä kirpparille ja osa jonnekin muualle, kun keksis minne :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varastossa olevaan matkalaukkuun tai hankit ison pahvilaatikon jonnekin huoneen nurkkaan viimeisenä mahdollisuutena.

Ei mahdu yhteen matkalaukkuun tai pahvilaatikkoon :laugh: kun näitä on nyt säilössä koosta 44 kokoon 130 tai jotain. Osa toki käytössä, mutta osa just sellaisia jotka ei mene tällä hetkellä kenellekään. Osa pitäis viedä kirpparille ja osa jonnekin muualle, kun keksis minne :whistle:

Niitä pahvilaatikoita voi hankkia sitten useamman samanlaisen ja pinota niitä päällekkäin useamman.

tahdotko myös nämä noin 20v. vanhat lassien ja reiman haalarit, kivaa neonsävyä ja polvet puhki (kiitän anoppia kauniisti, mutta ei kiitos, näitä ei meillä kuitenkaan pueta päälle), kokoja löytyy 120cm ylikin :saint:

sitten ois tarjolla tollasia 120cm -> melkein rikkinäisiä collegepaitoja, joissa on kai joskus ollut jokin kuvakin, ei niistä enää selkoa saa.

Anopilta saa ihania vaatteita juu.. Meillä vaan on hiukka eri käsitys siitä "hyväkuntoisesta".

minkävärisiä ne colleget on? :) ja onko niissä mammavaatteissa kuin esillä tää ah, niin kaunis ja klassinen 80-luvun muoti vai kehtaako vielä pitää :D

minkävärisiä ne colleget on? :) ja onko niissä mammavaatteissa kuin esillä tää ah, niin kaunis ja klassinen 80-luvun muoti vai kehtaako vielä pitää :D

On tuolla ihan siistejäkin äitiysvaatteita ;) Ja joitakin ihan pidettäviä 120cm vaatteita. Mitä kokoa äippävaatteet pitäis olla? :)

nythän on hyvä aika ottaa kirppispöytä, kun siellä on tähän aikaan tilaa, itse vein sunnuntaina ja eilen oli saldo 66e :). Tosin täällä päin on venäläisiä niin paljon, että kauppa käy :D

Onko teillä kierrätyskeskusta, ekotoria tmv.? Ne yleensä ottaa myyntikuntoisten lisäksi vastaan myös lumppuja, pienen kierrätysmaksun voi joutua maksamaan, meillä Ekotori on hinnoitellut säkeittäin. Ekotorille olen laittanut myös sellaiset käyttökelpoiset vaatteet, joista ei kirppiksellä saisi kuin 10 - 50sent/vaate, koska niitä pitäisi olla ihan julmettu pino että kannattaisi pitää myyntipöytää itse.

Uusimmat

Yhteistyössä