Kaapissa 7 paria luistimia, 3 lasta vailla luistimia...yksiäkään sopivia ei kellekään löydy.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tää on taas tätä mun tuuria :D

Lapset 3v, 4v ja 11v.

Luistimet löytyy koossa 24-25, 28, 31, 33, 35, 36 ja 37.

Tarvitaan koot 26 tai 27, 29 tai 30 ja 38.

Jotta sillälailla. Jos jotain positiivista, niin ehkä tuolle nyt 3v:lle löytyy jo ensi vuodeksi sopivat luistimet "omasta vasrastosta". Ja mä kun kuvittelin olevani niin fiksu, kun olen kaikki nämä vuodet säästänyt esikoisen luistimia pikkusisaruksille. En ollut, en :D

Meilläkin oli kahdet luistimet kokoa 31 ja 33 ja kuopukselle 31 on liian pienet ja 33 liian isot. Joten pakko ostaa jotain siltä väliltä. Onneksi esikoiselle käy noi 33 vielä tän talven ja 31 myin jo pois.

Meilläkin oli kahdet luistimet kokoa 31 ja 33 ja kuopukselle 31 on liian pienet ja 33 liian isot. Joten pakko ostaa jotain siltä väliltä. Onneksi esikoiselle käy noi 33 vielä tän talven ja 31 myin jo pois.

Mä luotan siihen, että nuo isommat koot sitten ainakin natsaa, tosin sitten käy varmaan niin, että pikkutytöillä onkin samaan aikaan samankokoinen jalka ja tarve on siis kaksille samankokoisille luistimille.

Mutta onpahan edes sitten toiset valmiiksi hankittuina :D

Ja nuo 38 koon luistimet jää esikoiselle vuodessa pieneksi...mutta kun se sattuu olemaan mun kokoni ja omat luistimeni näkivät parhaat päivänsä tuolla 90-luvulla, niin otan ne sitten vuoden päästä itselleni käyttöön :)

juu meilläkin on varmaan kymmenet luistimet ja tuskin sopivia löytyy kuitenkaan.
En ole kyllä viitsinyt vielä edes tutkia asiaa. tai tuoda sovitettavaksi, varmaan tuon vesisateen takia.

[QUOTE="jeps";29233634]juu meilläkin on varmaan kymmenet luistimet ja tuskin sopivia löytyy kuitenkaan.
En ole kyllä viitsinyt vielä edes tutkia asiaa. tai tuoda sovitettavaksi, varmaan tuon vesisateen takia.[/QUOTE]

Ilma ei tosiaan vielä ole järin talvinen. Mutta esikoisella alkaa koululuistelu jo nyt, joten ajattelin samalla kaivaa varastosta kaikki luistimet kokeiluun. Ja hyvä niin. Olin nimittäin täysin vakuuttunut siitä, että sieltä ainakin näille pienille sopivat menopelit löytyy.

Meillä olisi ollut tuollaiset pienet luistimet, mutta srk kirppis tuossa lähellä sattui sopivasti hollille kaappien siivoushetkellä. Sinne meni vaatteet, kengät yms.

Aattelin, että katselen, josko kirppikseltä tulisi moiset vastaan. Jos ei tule, niin sitten haen kaupasta. Tuntuisi vaan melko typerältä ostaa uusia, varsinkaan tuolle pienemmälle, koska niille ei sitten enää käyttäjää lähipiiristä löydy, kun ne jäävät pieniksi.

Esikoiselle ostin kaikki uusina (paitsi koko 36 löytyi käytettynä) sillä ajatuksella, että niille ehkä tulee useampikin käyttäjä omassa perheessä. Ja tulikin. Tai tulisi, jos olisivat sopivaa kokoa :D

Yhteistyössä