Käämit meinasi kärytä äskettäin.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StarSisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

StarSisu

Jäsen
13.03.2009
591
0
16
miehellä oli jotain asiaa työpaikallensa, olin sattumalta mukana muuten ja mies ei viitsinyt viedä minua välillä kotiin, vaan kökötin parkkihallissa sen aikaa kun mies kävi työpaikallaan - miehen työpaikan maan alla olevassa parkkihallissa, jonne minulla ei varmasti ole luvallista asiaa.

Lähdettiin pois, niin ovella mies huomasi hävittäneensä kulkulupansa ja ei päästy ulos |O |O |O |O |O

Peruutti sitten takaisin ja jotain puolen tunnin etsimisen jälkeen löysi sen kulkulupansa |O |O |O |O |O

Ameeballakin on enemmän aivotoimintaa kuin tuolla miehellä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Ameeballakin on enemmän aivotoimintaa kuin tuolla miehellä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Ahaa, SIKSI sä saat nuolla kaikki kaksilahkeset eikä miehes estele :D

Miks valitsit sen ameeban etkä ketään niistä kehumistasi fiteistä nuorista miehistä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ahaa, SIKSI sä saat nuolla kaikki kaksilahkeset eikä miehes estele :D

Miks valitsit sen ameeban etkä ketään niistä kehumistasi fiteistä nuorista miehistä?

:D :D :D :D :D on se oudon huolimaton tuo aviomies usein, mutta kai siinä on hyviäkin ominaisuuksia joskus ainakin ollut ...

En halua aviomiehekseni mustaa miestä - kaikesta huolimatta, heistähän oli kyse silloin joskus :whistle:

En halua aviomiehekseni mustaa miestä - kaikesta huolimatta, heistähän oli kyse silloin joskus :whistle:

No ei kyllä ollut. Sanoit että sinusta on mukavaa pussailla ja flirttailla nuorille fiteille miehille, et kyllä missään vaheessa sanonut heidän olevan mustia. Sen sijaan kertomasi mukaan suutelet ihan kaikenvärisiä miehiä.

No ei kyllä ollut. Sanoit että sinusta on mukavaa pussailla ja flirttailla nuorille fiteille miehille, et kyllä missään vaheessa sanonut heidän olevan mustia. Sen sijaan kertomasi mukaan suutelet ihan kaikenvärisiä miehiä.

Kyllä kyseessä oli tosi musta mies siinä nimenomaisessa ketjussa, sori - olin paikalla silloin :D

Kyllä kyseessä oli tosi musta mies siinä nimenomaisessa ketjussa, sori - olin paikalla silloin :D

Ja sori, en ole ajatustenlukija -missään et siinä sanonut että ne mielestäsi herkut fitit nuoret miehet olis mustia. Puhuit pelkästään nuorista, fiteistä miehistä siinä. Mutta ok, tykkäät siis nuorista, fiteistä MUSTISTA miehistä muttet haluaisi omaksesi sellaista. Joo joo.

"vieras:
Mkä tuossa tommosessa "vapaudessa" on niin ihanaa, siis siinä että voi lääppiä ympäriinsä? Voitko selventää ap minulle? Ja miksei sen oman miehen nuolemnen riitä?

Ehkä olen vanhoillinen mutta jospaymmärtäisin kun rautalangasta väännät?

errotko, ap?

starsisu:

Kyllä minua imartelee, jos minua nuoremmat, hyvässä fitissä olevat miehet haluavat tanssia ja ehkä jotain muutakin kanssani "

Jep. Etpä puhunut väristä mitään :p noo mutta eihän kaikkea voi muistaa, ainakaan viinapullollisen jälkeen ;) :laugh: