kaamee keskiselänsärky kokoajan, synnytys lähenee vai onko supistuksia? tulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uudelleensynnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uudelleensynnyttäjä

Vieras
koko päivän on särkenyt selkää, ihan keskeltä ja menee kylkiin asti, ei alaselkää mikä outoa...

paratabseja oon syönyt tänään,eikä auta..

mun aikasemmat lapset on syntyneet järkyillä supistuksilla, mitkä on tuntuneet eniten selässä,reisissä ja mahassa.. siksi en vois kuvitella tän kivun olevan kuitenkaan synnytystä enteilevää, vai oisko?

voiko joku tulehdus tehä tämmöistä kipua?

limatulppaa irronnut viikko sitten ja taukoa ja nyt eilen ja tänään..

myös takapuoleen sattuu oikealle puolelle välillä, varsinkin kun kävelee.. niin ja selkäsärky ei mennyt edes päiväunilla ohi..tai hiukan helpotti et sain torkahdettua osissa..

missä teidän muiden selkäsupistukset tuntunut?

[QUOTE="vieras";23450940]Munuaisiin mennyt virtsatietulehdus aiheuttaa myös selkäsärkyä.[/QUOTE]

näkyykö se tulehdus neuvolan pissakokeessa? pissa on katsottu 2päivää sitten ja oli puhdas..

Alkuperäinen kirjoittaja uudelleensynnyttäjä;23451003:
näkyykö se tulehdus neuvolan pissakokeessa? pissa on katsottu 2päivää sitten ja oli puhdas..

Meillä ei neuvolan raskauden seurannan rutiinikokeissa pissasta katsottu tulehdustekijöitä vaan sokereita ja proteiinia.

Tuolta ne tuntui :) ja toi toisenpuolen särky vois kuulemma jopa iskiaalta....?

oon vaan kuvitellut et kaikilla tuntuu ne alaselässä.. kokoajan odotan et tulis "kunnon" supistuksia mahaan tai alemmas selkään.. ihan muutama supistuksen tapanen on tuntunut alamahassakin tänään (alle 10kpl) mutta nekin laimeita..

ei mua muu jänskätät, kun että jos tämä tuleekin nopeaa ja on joku erikoissynnytys missä ei kivut tunnu samoin kuin edellisis..

mut yöunilla se selviää, jos en pysty nukkuun niin sit taitaa olla niitä.. eli kehtaakonko lähtee synnärille jos vaan keskiselkä kipeä jatkuvasti mutta ei varsinaisia supistuksia?

Yhteistyössä