Mä tein viimeks talvella laatikkoo ja hmm, olisko ollu et se oli valmis about iltapäivällä ja seuraavana aamuna vuoka oli tyhjä Ei se iso vuoka ollu mutta mies oli yöllä heränny ja muistanu laatikon ja huitassu kaikki naamariinsa Ni, jos tällä kertaa paremminAlkuperäinen kirjoittaja millanen:Itse otin eilen pakkasesta sulamaan rasian jossa on itse tekemää kaalilaatikkoa,kun ei tuo mun ukko sitä syö joten ite oon saanu koko ison padallisen napaan sitä heitellä.. Oli pakko jo laittaa osa pakkaseen kun vajaan 5 päivää sitä oli syöny ni alko jo tökkii..
Nam nam
Varmasti Meillä toi ukko ostaa melkeen joka viikko niitä valmis kääryleitä kaupasta Se oon ihan heikkona kaaliin mut ku lapset ei tykkää ni en viitti kiusata niitä koko aikaa tämmösellä Vähän ne syö mut ei mitenkään ahmimalla onneks leipää saa seuraksAlkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Jestas, se onkin hyvää ! Ja kaalikääryleet . meillä vaan tuo miesväki ei ymmärrä moisen herkun päälle mitään, joten itselleni en viitsi noita loistavia ruokia ryhtyä tekemään...Nautiskele huolella !
Törkeä äijä. Ei ajatellut muuta kuin omaa napaansa.Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Mä tein viimeks talvella laatikkoo ja hmm, olisko ollu et se oli valmis about iltapäivällä ja seuraavana aamuna vuoka oli tyhjä Ei se iso vuoka ollu mutta mies oli yöllä heränny ja muistanu laatikon ja huitassu kaikki naamariinsa Ni, jos tällä kertaa paremminAlkuperäinen kirjoittaja millanen:Itse otin eilen pakkasesta sulamaan rasian jossa on itse tekemää kaalilaatikkoa,kun ei tuo mun ukko sitä syö joten ite oon saanu koko ison padallisen napaan sitä heitellä.. Oli pakko jo laittaa osa pakkaseen kun vajaan 5 päivää sitä oli syöny ni alko jo tökkii..
Nam nam
Oih, mä taidan tulla teille syömään :wave: ... ! Nythän kotimaista kaalia rouskuttaa ihan raakanakin, kun on niin mehuisaa. Namiahan se on mutta yksi huono puoli siinä vaan on.... :ashamed: ...tuo jälkipolttoisuus.. :snotty: ...Siitäkin huolimattaAlkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Varmasti Meillä toi ukko ostaa melkeen joka viikko niitä valmis kääryleitä kaupasta Se oon ihan heikkona kaaliin mut ku lapset ei tykkää ni en viitti kiusata niitä koko aikaa tämmösellä Vähän ne syö mut ei mitenkään ahmimalla onneks leipää saa seuraksAlkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Jestas, se onkin hyvää ! Ja kaalikääryleet . meillä vaan tuo miesväki ei ymmärrä moisen herkun päälle mitään, joten itselleni en viitsi noita loistavia ruokia ryhtyä tekemään...Nautiskele huolella !
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Törkeä äijä. Ei ajatellut muuta kuin omaa napaansa.Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Mä tein viimeks talvella laatikkoo ja hmm, olisko ollu et se oli valmis about iltapäivällä ja seuraavana aamuna vuoka oli tyhjä Ei se iso vuoka ollu mutta mies oli yöllä heränny ja muistanu laatikon ja huitassu kaikki naamariinsa Ni, jos tällä kertaa paremminAlkuperäinen kirjoittaja millanen:Itse otin eilen pakkasesta sulamaan rasian jossa on itse tekemää kaalilaatikkoa,kun ei tuo mun ukko sitä syö joten ite oon saanu koko ison padallisen napaan sitä heitellä.. Oli pakko jo laittaa osa pakkaseen kun vajaan 5 päivää sitä oli syöny ni alko jo tökkii..
Nam nam
Sun täytyy tehdä itelles pakkaseen sitä ja syödä ku tekee mieli ni sit ei tartte muille vääntääAlkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Oih, mä taidan tulla teille syömään :wave: ... ! Nythän kotimaista kaalia rouskuttaa ihan raakanakin, kun on niin mehuisaa. Namiahan se on mutta yksi huono puoli siinä vaan on.... :ashamed: ...tuo jälkipolttoisuus.. :snotty: ...Siitäkin huolimattaAlkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Varmasti Meillä toi ukko ostaa melkeen joka viikko niitä valmis kääryleitä kaupasta Se oon ihan heikkona kaaliin mut ku lapset ei tykkää ni en viitti kiusata niitä koko aikaa tämmösellä Vähän ne syö mut ei mitenkään ahmimalla onneks leipää saa seuraksAlkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Jestas, se onkin hyvää ! Ja kaalikääryleet . meillä vaan tuo miesväki ei ymmärrä moisen herkun päälle mitään, joten itselleni en viitsi noita loistavia ruokia ryhtyä tekemään...Nautiskele huolella !
Aika monta hymiötä sait mahtumaan tohon viestiinAlkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Oih, mä taidan tulla teille syömään :wave: ... ! Nythän kotimaista kaalia rouskuttaa ihan raakanakin, kun on niin mehuisaa. Namiahan se on mutta yksi huono puoli siinä vaan on.... :ashamed: ...tuo jälkipolttoisuus.. :snotty: ...Siitäkin huolimatta
Täytyyhän sitä aina välillä kuluttaakkin nuita :saint: :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja a:Aika monta hymiötä sait mahtumaan tohon viestiinAlkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Oih, mä taidan tulla teille syömään :wave: ... ! Nythän kotimaista kaalia rouskuttaa ihan raakanakin, kun on niin mehuisaa. Namiahan se on mutta yksi huono puoli siinä vaan on.... :ashamed: ...tuo jälkipolttoisuus.. :snotty: ...Siitäkin huolimatta
:ashamed: ...öh...taitolaji näemmä sekin B) :saint:Alkuperäinen kirjoittaja a:Aika monta hymiötä sait mahtumaan tohon viestiinAlkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Oih, mä taidan tulla teille syömään :wave: ... ! Nythän kotimaista kaalia rouskuttaa ihan raakanakin, kun on niin mehuisaa. Namiahan se on mutta yksi huono puoli siinä vaan on.... :ashamed: ...tuo jälkipolttoisuus.. :snotty: ...Siitäkin huolimatta
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:.:ashamed: ...öh...taitolaji näemmä sekin B) :saint:Alkuperäinen kirjoittaja a:Aika monta hymiötä sait mahtumaan tohon viestiinAlkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Oih, mä taidan tulla teille syömään :wave: ... ! Nythän kotimaista kaalia rouskuttaa ihan raakanakin, kun on niin mehuisaa. Namiahan se on mutta yksi huono puoli siinä vaan on.... :ashamed: ...tuo jälkipolttoisuus.. :snotty: ...Siitäkin huolimatta