Kaakelimaalit!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
onko kallista???
En tiedä hintoja, mutta ainakin helpompaa kun maalaa kaakelit, eikä tarvitse vaihtaa. Ja saa sen värisen jääkaapinkin kuin haluaa, niitä kun ei markkinoilla taida kovin monen väristä olla.

kävin kyselemässä K-Raudasta näitä maaliasioita. Mulle sanottiin, ettei niitä suositella kosteaan tilaan kuten kylppäriin. Eivät kai anna takuuta kestävyydelle. Keittiön välitilan ja esim. wc:n kaakeleita niillä vois maalata. Meidän lähimmässä K-raudassa (vaikka iso onkin) noissa maaleissa oli tosi huono värivalikoima ja myyjä sanoikin, että saman asian ajaa, jos laittaa ensin kaakelin pintaan sellaisen pohjustusaineen (joku mikä parantaa maalin tarttumista) ja sitten maalaa ihan kulutusta kestävällä kalustemaalilla. Kuulema näin saa yhtä kestävän tuloksen ja sitten on väreissä ja kiiltävyydessä jne paaaljon enemmän valinnan varaa.

Nämä ovat sitten yksittäisen myyjän minulle antamia tietoja, joten en mene vannomaan niiden totuudenmukaisuutta ;)

Samaa mieltä olin asiasta kuin Milla Makia, mitä netistä olin lueskellu. Mutta kun sain tuolta K-Raudasta niin ristiiritaisen vastauksen niin jätin sitten koko homman :LOL: Me remontoidaan koko keittiö kuitenkin parin vuoden sisällä.

Esim tässä tietoa:
http://www.plasti-kote.fi/index.php?option=com_content&task=archivecategory&id=26&Itemid=78

T.I.L.Aaja
Katsokaapas tuolta. T.I.L.A- ohjelmassa käyttivät kaakelimaalia ja näytti ainakin siinä helpolta. En tiedä miten onnistuu ei ammattilaiselta. Lisäksi maalasivat keittiön kaapinovet jollain siihen tarkoitetulla maalilla. Ei tarvitse pohjamaalata vaan voi maalata suoraan vanhan pinnan päälle. Pintanikkareilta löytyy ohjeita ja tietoa noista tuotteista. www.pintanikkarit.fi

Yhteistyössä