kääk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dreamypoppy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

dreamypoppy

Uusi jäsen
26.07.2012
9
0
1
Olen syönyt zoely pillereitä noin 5 kk kuukautiset tullu normaalisti aina. Kerran jätin pillerit muutama päivä kuukautisten jälkeen pois kun tuli pitkä tauko seksiin kuukautiset tuli tietenkin taas kun pillerit lopetti olin noin viikon ilman pillereitä söin noin 3-4 kertaa ja oli poikaystävän kanssa seksiä nyt kuukautiset myöhässä! voinko olla raskaana? testi on nyt ostettuna paketista luin että pitäisi tehdä 3 päivää odotettujen kuukautisten jälkeen. mitäs mieltä olette?

Viimeksi muokattu:
Mä en ymmärrä miksi sun piti tauko pitää siinä välissä. Vaikka ei olisi seksiä niin kyllä niitä pillereitä syödään eikä pidetä jotakin ihmeellisiä taukoja välissä.

Niimpä, ehkäisyteho vaan huononee jos jatkuvasti pitää taukoa. Tajuat kai, et aina sitten kun taas tauon jälkeen alotat niin 2vko tarvis olla kortsukin käytössä..

Ellei sitten taustalla ole poikaystävän nalkitus, kun muija pamahtaakin muka ylläri paksuksi.. Niin teiniä.

[QUOTE="Minna";26771823]Niin pidetään se viikon tauko jonka aikana tyhjennysvuoto tulee, mutta ei siinä välissä mitään muita taukoja kannata pahemmin pitää jos ei halua raskaaksi tulla.

Taidat olla aika nuori?[/QUOTE]

noissa zoelyn pillereissä on se 4 päivää kun syödään keltasia pillereitä..mutta juu olen

kyllä niitä taukoja saa pitää välissäki turhaa niitä tarvii syödä..

Voipihan niitä pitää vaikka minkälaisia taukoja mutta 7vrk pitää pillerit olla säännkäytössä ennenko ne ehkäisee. Kaikein typerintä on pidentää normaalia pilleritaukoa, kjn silloin herkästi oma kierto sieltä puskee läpi ja tulee ovulaatio vaikka sitten aloittaiski ne pillerit. tee se testi ny vaan

[QUOTE="vieras";26771835]Niimpä, ehkäisyteho vaan huononee jos jatkuvasti pitää taukoa. Tajuat kai, et aina sitten kun taas tauon jälkeen alotat niin 2vko tarvis olla kortsukin käytössä..

Ellei sitten taustalla ole poikaystävän nalkitus, kun muija pamahtaakin muka ylläri paksuksi.. Niin teiniä.[/QUOTE]

se on se 7 päivää et kortsu pitää olla käytössä poikaystävä kyllä ties sen riskin mut niin..sen näkee sit ku testin oon tehny...

[QUOTE="Vieras";26771849]Voipihan niitä pitää vaikka minkälaisia taukoja mutta 7vrk pitää pillerit olla säännkäytössä ennenko ne ehkäisee. Kaikein typerintä on pidentää normaalia pilleritaukoa, kjn silloin herkästi oma kierto sieltä puskee läpi ja tulee ovulaatio vaikka sitten aloittaiski ne pillerit. tee se testi ny vaan[/QUOTE]
jep teen sen sunnuntaina...tässä oon jo viikon jännittäny :) saapi nähä mitä käy

Toivottavasti et ole raskaana koska olet kyllä niin teini. Miten tuollainen voisi ottaa vastuuta lapsesta kun ei osaa niinkään yksinkertaista asiaa kuin syödä e-pillereitä oikein.

Ja mikähän oli se pitkä tauko seksissä kun aloitusviestistä sai kuvan, että n. viikko oli taukoa kun sen ajan olit pillereitäkin syömättä.

[QUOTE="Minna";26771879]Toivottavasti et ole raskaana koska olet kyllä niin teini. Miten tuollainen voisi ottaa vastuuta lapsesta kun ei osaa niinkään yksinkertaista asiaa kuin syödä e-pillereitä oikein.

Ja mikähän oli se pitkä tauko seksissä kun aloitusviestistä sai kuvan, että n. viikko oli taukoa kun sen ajan olit pillereitäkin syömättä.[/QUOTE]

no piti olla viikon tauko mut se sit lyheni muutamalla päivällä...

[QUOTE="vieras";26771865]Toivotaan, et on nega.
Teini yhäreitä on jo pikkusen liikaa...[/QUOTE]

minkä ikäisen luokittelet teiniksi? ja on se hyvää tulla sanoo ihmiselle ketä et tunne että oot paska teini äiti ja mitä yh? poikaystävä on täs vierellä koko ajan

Toi oli kyllä aika rumasti sanottu. Pitääkö aikuisten jatkaa tätä ilkeilyä niin kuin lapset tekee ala-asteella. Tämähän vaan kysyy neuvoja meiltä vanhemmilta. On mahdollista, että olet raskaana? Toivotko itse raskautta?

[QUOTE="Josssu";26771916]Toi oli kyllä aika rumasti sanottu. Pitääkö aikuisten jatkaa tätä ilkeilyä niin kuin lapset tekee ala-asteella. Tämähän vaan kysyy neuvoja meiltä vanhemmilta. On mahdollista, että olet raskaana? Toivotko itse raskautta?[/QUOTE]

kiitos ! toivoisin tietenki vähän pelottaa niinku kaikkia mutta juu :) ehkä aika ei ole sopiva mutta aina olen ollut aborttia vastaan ja lapsi ei olisi vahinko tiedettiin se riski !

minkä ikäisen luokittelet teiniksi? ja on se hyvää tulla sanoo ihmiselle ketä et tunne että oot paska teini äiti ja mitä yh? poikaystävä on täs vierellä koko ajan

No kuka sua paskaksi sanoi? Älä itse laita sanoja toisten teksteihin ;)
Tottakai se poikaystävä siinä vierellä nyt on, mutta onko sitten kun on maha pitkällä ja tarvis vastuuta kantaa..

Ja tälle Josssulle, tarpeeksi vanhaksi kun elää niin alkaa, sanotaanko näin, hieman huvittamaan nää "syön pillereitä väärin, hups, voinko olla raskaana" tyypit.. Aikuiseksi kasvaminen on ihan ok, muttei sillonkaan tarvi typeryksiä sietää.

Ainahan se kovasti jännittää ja tulee mietittyä tuleeko meistä hyviä vanhempia ja miten pärjää vauvan kanssa. Sen voin sanoa, että noi asiat tuppaa menemään omalla painollaan kun muistaa huolehtia myös itsestään ja puolisostaan Itsellä kaksi ihanaa tyttöä 4 ja 3v. Ja hyvin on mennyt. Ja miehen kanssa on oltu naimisissa 5,5vuotta. Ja ikää 24v.

Uusimmat

Yhteistyössä