Kääk.. tietää vauhtia ja vaarallisia tilanteita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
meidän 16.12:sta syntyny tyttö eli reilu puol vuotias.. 2vk sitte ei liikku muuten kuin pyöri napansaympäri. Viikko sit hoksas miten ryömitään ja noustaan konttausasentoon. Nyt v.lopun aikana lähti konttaan + nous istumaan. Sit hoksas et voi ottaa pinniksen reunoista kiinni ja nousta polviseisontaan... ja äsken se nousi tuota meidän puusängyn reunaavasten seisomaan. JA MÄKU LUULIN ET TÄMÄ LÄHTIS HITAAMMIN LIIKKEELLE MITÄ ESIKOINEN!!
Niin ja tämä ei ole minusta mikään yleipyn aihe, vaan oon oikeesti kauhissani. Tietää mustelmia ja muksahuksia, ku pää ei pidä vaik taidot riittäski.

Alkuperäinen kirjoittaja se on toiminut:
Eihän tuossa mitään kummempaa ole, laita konttauskypärä sille päähän ja vuoraa tyynyillä ympäriinsä.

mitenpä sen vuoraa, ku se menee tyynyjen yli (siis konttaa), tuota kypärää vois kyl kokeilla! Kiitos muistutuksesta. Esikoinen lähti 6kk konttaan, mut nous pystyyn vasta 11kk iässä ja lähti käveleen 13kk iässä, et oli ainaki hiukkasen enempi varmuutta.
Just laskin pinniksen pohjan alas, ettei sieltä tipu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eihän tuossa mitään kummempaa ole, laita konttauskypärä sille päähän ja vuoraa tyynyillä ympäriinsä.

mitenpä sen vuoraa, ku se menee tyynyjen yli (siis konttaa), tuota kypärää vois kyl kokeilla! Kiitos muistutuksesta. Esikoinen lähti 6kk konttaan, mut nous pystyyn vasta 11kk iässä ja lähti käveleen 13kk iässä, et oli ainaki hiukkasen enempi varmuutta.

Meillä kuus päivää vanhempi, ja juhannuksena hiffas tuon konttaamisen ja kaiken muunkin minkä teidänkin ipana :) On todellakin vauhtia ja vaaratilanteita. Konttauskypärä ostettiin mutta repii sen pois päästä, ei tykkää yhtään. Nyt onkin otsa ja poski ainakin mustelmilla kun vauhtia riittää! En kyllä osaa neuvoa oikeen mitään :/ Mä oon antanu mennä vaan :) kyllä niitä kolhuja muutenkin tulee vaikka kuinka suojelis ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meillä kuus päivää vanhempi, ja juhannuksena hiffas tuon konttaamisen ja kaiken muunkin minkä teidänkin ipana :) On todellakin vauhtia ja vaaratilanteita. Konttauskypärä ostettiin mutta repii sen pois päästä, ei tykkää yhtään. Nyt onkin otsa ja poski ainakin mustelmilla kun vauhtia riittää! En kyllä osaa neuvoa oikeen mitään :/ Mä oon antanu mennä vaan :) kyllä niitä kolhuja muutenkin tulee vaikka kuinka suojelis ;)

meilki on otassa maton jäljet ku vetäs mattoon turvalleen ja poskessa naarmu ku konttas ovenpieleen.. kontatessa nyt ei niin hirveesti saa pahoja-aikaiseksi, mut tuo et alkaa nouseen pystyyn ei ole yhtään hyvä juttu. hyvä et istumassa pysyy ja heti ollaan pyrkimässä pystyyn.
Kait nämä jo viikonpäästä kävelee tai sit yrittävät kiivetä tuolille :D

mä epäilen et meillä kävis samoin tuon konttauskypärän kanssa.. lakin kyl antaa suosiolla olla päässä, mut aurinkolasit lähtee välittömästi, vaik niitä on pidetty talvestasaakka

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
pian ne taidot karttuu :) sitä vaan kummasti huomaa tuossa vaiheessa,miten paljon kotona oikeasti onkaan teräviä kulmia, joita ei ole ennen ajatellutkaan!
meillä käveli tukea vasten 7kk, irti päästi 10kk.

auts... tuo on vielä tuollainen pieni sirpakka.. 66cm ja painaa vajaa 7kg

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
pian ne taidot karttuu :) sitä vaan kummasti huomaa tuossa vaiheessa,miten paljon kotona oikeasti onkaan teräviä kulmia, joita ei ole ennen ajatellutkaan!
meillä käveli tukea vasten 7kk, irti päästi 10kk.

ja lattialla vönkiviä leivänmuruja, tietokoneen johtoja jne

Yhteistyössä