Kääk, rakastuin väärään mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevättä rinnassako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kevättä rinnassako?

Vieras
Onko kukaan joskus rakastunut kaverin mieheen?
Minä en halua mitenkään sotkea kenenkään välejä,
enkä missään tapauksessa alennu olemaan kenellekään
se toinen nainen. Sen verran kunnioitan itseäni ja haluan
ihmissuhteelta kaikki tai ei mitään.
Olen lasten kautta todella paljon tekemisissä tämän perheen
kanssa ja ennen kaikkea perheen isän kanssa. Olemme tunteneet
jo noin kolme vuotta, mutta nyt viimeisen puolitoista vuotta
olen huomannut tunteideni heräävän ja viimeisen vuoden ajan olen
ollut varma, että olen rakastunut. Tätä en ole myöntänyt kenellekään,
en oikein edes itselleni. Nautin tämän miehen seurasta, koskaan meillä
ei ole ollut mitään sen enempää kuin mitä kavereilla on tai mitä siskolla
ja veljellä on. Aluksi tuntuikin siltä, että löysin veljen, jota minulla ei ole
koskaan ollut. Nyt vaan on tunteet käyny liian syviksi. Viime aikoina
olen huomannut selviä merkkejä tämän miehenkin suunnalta, että
ei täysin kylmää ole sielläkään. Vietämme paljon aikaa yhdessä (AINA lapset
mukana). Käymme yhdessä lasten harrastuksiss yms. En halua, että meillä
olis mitään enempää, koska se rikkoisi tämän toisen perheen. Minulla itselläni ei niinkään olisi mitään hävittävää, olenhan sinkkuäiti, mutta haluan
säilyttää ystävyyteni näihin molempiin vanhempiin, mutta miten saan
itseni olemaan ajattelematta tätä miestä kun hän antaa selviä vinkkejä.
Itse olen pystynyt pitämään tunteeni omana tietonani. En myöskään halua,
että lapset joutuisivat tapaamaan toisiaan vähemmän sen takia, että meillä
kipinöi. Auttakaa hyvät ihmiset, mitä minun pitäisi tehdä....

se on kyllä vaikea tilanne,mutta ei kukaan oikeestaan voi sanoa mikä on oikein, sinun on vaan saatava omaa aikaa miettiä asiaa ja kyllä sinä sitten oikean ratkaisun teet...mutta onko tämä mies onnellinen vaimonsa kanssa? se on sitten eriasia...toivotan sinulle onnea asian suhteen!

Pidät vaan tunteet kurissa.
Vaihtoehtona on joko unohtaa koko mies ja vältellä tai sitten jatkaa entiseen malliin, mutta ei yhtään pidemmälle. Kyllä ihastuminen joskus hellittää, kun ei vaan päästä sitä pidemmälle.

Voit vaikka aloittaa siitä, että et tapaa muuta kuin pakolliset jutut - monestihan ihastuneena yrittää hakemalla hakea sitä yhteistä aikaa ja tehdä tikusta asiaa, että saisi viettää mahdollisimman paljon aikaa ihastuksensa kanssa. Mutta jos kerran haluat olla pilaamatta toisen perheen elämää, niin vaikka et mitenkään erityisesti alkaisi vältelläkään, voit kuitenkin vaikuttaa paljon siihen, miten paljon aikaa heidän kanssaan vietät. Voi kai lapset joskus mennä keskenäänkin tuttavaperheen kanssa tms.?

Ja miehen vinkeistä - voi olla, että on molemminpuoleista, mutta voi olla myöskin sitä, että ihastuneena meillä ihmisillä on tapana kuvitella samaa siitä kohteesta ja nähdä maailma niiden kuuluisien vaaleanpunaisten silmälasien läpi eli ihastuneena tulkitset miehen viestejä eri tavalla mitä tekisit, jos et olisi ihastunut, saatika sitten jos inhoaisit miestä.

Olen kyllä tätä asiaa saanut jo miettiä sen puolitoista vuotta. Tämä mies on oikeasti
aivan ihana. Minä olen käynyt monenlaiset koulut ja nähnyt todella jos minkälaisia suhteita ja kokenut itsekin niitä hyviä ja huonoja, mutta tämä mies on kyllä jotain omaa luokkaansa. Ei tämä mies varmastikaan ole onnellinen vaimonsa kanssa. Heilläkin on ollut kaikenlaista ja sehän tässä just paha onkin kun tiedän nämä jutut siitä, että hänen vaimonsa on ystävänä avautunut minulle ja kertonut heidän ongelmistaan. En edes voi ajatella alkavani seurustella kenenkään muun kanssa, kun sydän on jonkun muun mukana. Oma suhteenikin kariutui kohta vuosi sitten, kun en enää voinut rakastaa silloista kumppaniani kun tunteet seilasi muualla. En pystynyt enää hoitamaan silloista suhdettani.

No nii. Jos todella haluat tuota kaikkea hyvää ja reilua jne. kaikille niin otat etäisyyttä ja äkkiä. Aika huono tekosyy, että lapset haluaa olla toistensa kanssa tekemisissä. Ota nyt järki käteen, rikot perheen juuri tuolla käytöksellä. Mieti hetken mikä petos, ajattele itsesi vaimon asemaan. He selvittäköön asiansa keskenään, ei siihen sinua tarvita.
Todella epäreilua ja inhottavaa vaimoa kohtaan, häpeä!

En ole tosiaankaan hakemalla hakenu tilaisuutta olla tämän miehen kanssa tekemisissä. Hän itse ottaa minuun yhteyttä ja ehdottaa yhteistä tekemistä lasten kanssa. Minä olenkin nykyisin jättänyt yhteydenpidon omalta osaltani vain pakollisiin, mutta kun tilanne on sellainen, että on monen asian takia "pakko" hoitaa samoja juttuja, vaikkei haluaiskaan. Olemme mukana samanlaisissa velvotteissa lasten asioihin liittyen. Minä en aiokaan rikkoa tätä perhettä, he ovat mahtavia tyyppejä kaikki sekä lapset että aikuiset ja haluan todellakin sen, että he pysyvät vaikeuksistaan huolimatta perheenä pystyssä. Siksi olen
koko tämän ajan ollut näyttämättä tuntemuksiani ja suhteeni tähän mieheen on puhtaasti
tekemistä kaverina. Hänen vaimonsa tietää kaikki tapaamiset, mitä ollaan yhteisissä jutuissa, ja hän on todellakin minun ystäväni, enkä aio heidän väliinsä tunkea. Toivottavasti kesä tuo mukanaan kaivatun tauon kun velvollisuudet lakkaavat koulujen lomien ajaksi. En ole missään vaiheessa halunnut suhdetta tämän miehen kanssa, päinvastoin haluaisin löytää itselleni oman kullan, jonka kanssa saisin jakaa arkea ihan joka päivä.

No niin minustakin.
Jos oikeasti haluat olla rikkomatta perhettä, niin tiedät itsekin vallan hyvin, että ainoa vaihtoehto on vetäytyä suhteesta.

Joten toisesta viestistäsi saa sen kuvan, että haluaisit kuitenkin aloittaa suhteen vaikka ensin sanoit, ettet halua mitään enempää.

Älä riko hyvää perhettä (tuskin heidän ongelmansa mitään ylitsepääsemättömiä ovat kuitenkaan) vaan etsi oma onnesi muualta. Maailmassa on ihan taatusti muitakin miehiä, joihin voit ihastua samalla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ritu:
Ja miehen vinkeistä - voi olla, että on molemminpuoleista, mutta voi olla myöskin sitä, että ihastuneena meillä ihmisillä on tapana kuvitella samaa siitä kohteesta ja nähdä maailma niiden kuuluisien vaaleanpunaisten silmälasien läpi eli ihastuneena tulkitset miehen viestejä eri tavalla mitä tekisit, jos et olisi ihastunut, saatika sitten jos inhoaisit miestä.

Tämäkin kannattaa ottaa huomioon!

Yhteistyössä