Mies oli tullut 6 maissa yövuorosta.Kahdeksan maissa heräsin siihen,kun ukko pyyhkäisi mun käsivartta ja katseli siinä vieressä silmät pyöreinä ympärilleen..Kyselin,että no,mikä on niin ukkeli siihen,että "No,enpä uskalla sanoa.." Arvasin sitten,että oisko joku ötökkä ollu siinä ja nousin ylös,sytytin valot niin sitten mies paljasti,että oli kuulemma tuntenut hämähäkin hipsivän naamallaan ja nähnytkin sen selvästi,kun oli pudonnut mun kädelle ja siitä oli pyyhkäissyt sen lattialle..YÖKS!Minä hämppi-kammoinen sitten yritin etsiä hämppiä joka puolelta,mutta ei löytynyt..Myllättiin koko sänky,mut ei missään..Ja ukko väitti kivenkovaan,että oli nähnyt sen ja oli aika kookaskin..Ihmeteltiin kyllä,että miten siellä pimeässä makkarissa voi sen edes nähdä..Tultiin sitten siihen tulokseen,ettei mitään hämppiä ole ollut ja mies on houraillut väsyksissään..Mutta ääk,että oli kamala herätys,että joku mönkiäinen hiippailee meidän päällä..
Minä kun olin vielä illalla ajatellut mielessäni,että kun me nukutaan "jalattomalla"sängyllä niin hämähäkit sun muut vois sinne hyvin lattialta mönkiä..Kiva.
Saas nähdä,mitä kaikkea tuo mies vielä keksii hourailla,kun kerta noin todellisesti oli sen olion nähnyt..
Ja uskotte varmaan,että aion vielä tonkia koko huoneen läpi,kun mies sieltä herää :saint:
Saas nähdä,mitä kaikkea tuo mies vielä keksii hourailla,kun kerta noin todellisesti oli sen olion nähnyt..
Ja uskotte varmaan,että aion vielä tonkia koko huoneen läpi,kun mies sieltä herää :saint: