K18 Piinaavaa jännitystä! Blogisti leipaisee!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipurinapulainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leipurinapulainen

Vieras
EI HEIKKIHERMOISILLE!

Huikea jännitysnäytelmä "Tiikerikakun leipaisu", kesto 57.58 min. joka salpaa hengen heti alkumetreiltä alkaen, ainakin tekijältä itseltään (iih!)! Piinaavaa jännitystä sisältäen mm. maanista vatkaamista, tiukkaa ohjeistuksen tiirailua ja sokerina pohjalla jälkien siivoamista (iih, iih...)! Pettymykseksi kyseessä ei ole uncut -versio, joten tämi ei valitettavasti kuitenkaan sisällä kakun paistumisen seuraamista uunin luukun läpi :( Mutta suunnattoman jännän äärellä ollaan tässäkin, suora lainaus blogistilta itseltään "Meinaa ihan tulla jännäkakka"!

Jäämme hyytävän jännityksen vallassa odottamaan, uskaltaudutaanko seuraavaksi kuvaamaan perunamuussin, jauhelipihvien ja salaatin valmistus. Siihen kulunee rapiat 3 h. Mutta se on katsomiseen pieni aika uhrattavaksi.

Ja ennen kuin sensuurisormi iskee vihje sormeen kiinnittyneelle kropalle ja ennen kaikkea päälle: bloggaaja itse nimenomaan videoinnin alussa KUTSUU KÄYMÄÄN KESKUSTELUA JUURI TÄLLE PALSTALLE. Hän ei näitä poistata eikä halua poistettavan, NIH! Mietipä sitä.

Tässä linkki, avaus omalla vastuulla:
Värikäs Elämäni: PipSa leipasee Tiikerikakun

Mä olen pettynyt!:|
Luin että Blogisti lipaisee ja olis k-18 vidio.:|

Eihän leipaisee ole edes mikään sana!!:kieh:

Yhteistyössä