En ole vielä synnyttäny enkä (toivottavasti) ihan heti synnytä (rv23+4) mut kertokaa jos on kokemusta, että millanen paikka on, millanen henkilökunta yms. tärkeitä juttuja! Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2005 klo 17:59 janna kirjoitti:minä menossa myös sinne heti kun tuo vaavi päättäisi tulla ulos.
Polilla kun olen käynyt niin kätilöt on ollu aivan ihania ja lääkärit taas ei,varsinkaan tämä viimesin mies lääkäri,tai liekköharjoittelija..
se on pitkätarina mutta jo se että odotin 1,5h että ultras n.1minuutin ja en edes nähnyt koko kuvaa,eikä hän kertonut mitään(saati merkannut mitään neuvolakorttiin,paitsi pvm,rv.viikot)niin ja huippu oli että sen jälkeen hän lätkäisi kasan paperia mahan päälle ja lähti kävelemään..
sehän mua sapetti meinaan enhän mä nää misää sitä geeliä on..eikä sitä enää tuppaa taipuunkaan.
sillä lääkärillä ei oo mitään asiaa samaan huoneeseen,sen tein kyllä selväksi.
Tässä oli siis vain osa tarinaa,kätilötkin oli ihmeissään toiminnasta.
mutta avoimin mielin menen synnyttämään =)
mulla samanlainen kokemus tuosta mieslääkäristä ku kävin tuos joulukuun alussa siel, just samanlai se mulle teki mut jouduin kyl oottaa et pääsin käymää siel ultras ni 2 ja puol tuntia... ens kuun alussa ois lasketuaika ja toista ootellaan. aikasemmin en oo synnyttäny tuolla mut avoimin mielin oon menossa
=)
Kaupallinen yhteistyö: Storytel