K-HKS:ssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synnyttäneet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synnyttäneet

Vieras
Onko palstoilla K-HKS synnyttäneitä? Mielipiteitä paikan ilmapiiristä, toimintatavoista ym. kyselisin. Olen menossa heinä-elokuussa sinne ""vierailulle"". Ja jos samoihin aikoihin sinne meneviä, niin vielä parempi..

Synnytin siellä 11/04. Synnärissä hyvä ilmapiiri ja toiveitani kuunneltiin. Osastolla olin aika ""omissa oloissani"", mikä kyllä sopikin mun luoneteelleni ihan hyvin. Imetysohjausta olisin ehkä kaivannut enemmän. Mutta ei mitään huonoa sanottavaa oikeastaan. Elo-syyskuussa tulossa seuraava ""vierailu"".

Heippa!
Olen synnyttänyt K-HKS:ssä 2 kertaa ja pelkkää hyvää niistä kerroista mieleeni jäänyt. Nyt seuraavan kerran olen menossa myös heinäkuussä. Milloin sinulla on laskettu aika? Meillä 15.7.

Moi! Synnytin siellä viime marraskuussa ja hyvää sanottavaa minullakin vain. Hyvin asiantuntevaa porukkaa ja minun toiveita yms. kuunneltiin hyvin. Vauvanhoitoon ja imetykseen liittyvissä asioissa sain hyvää opastusta. Varsinkin kun kyselin koko ajan ""tyhmiä"", näin esikoisen äitinä. ;-)
Mukavaa odotusta!

Kiitos vastauksista. La on 3.8. Lääkäri arveli, että saattaisi olla vaikka vähän ennemmin (näillä näkymin), mutta la ei kuitenkaan enää vaihdettu. Kiva kuulla paikasta hyvää! Kävittekö tustustumassa paikkaan etukäteen? Suositteletteko sitä visiittiä? Synnytin esikoisen toisessa sairaalassa ja siellä tutustuminen kuului itseasiassa osana valmennukseen. Oikein kivaa odotusta kaikille!!!

Yhteistyössä