V
vierailija
Vieras
Sivuvasemmalta kun katsoi niin näkyi usein takaoikealla.Eli yleisöstä päin katsottuna, en tajua ku en paikalla ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sivuvasemmalta kun katsoi niin näkyi usein takaoikealla.Eli yleisöstä päin katsottuna, en tajua ku en paikalla ollut.
No tuskinpa oliMiksei olis. Ovat hyvissä väleissä varmasti, on ennenkin todettu. Varmaan siellä aitiossa missä muutkin läheiset ja ystävät.
Aha, no totta, en kyllä yrittänytkään olla pitempää, oli kiva päästä kyllä jo kotiin tossa kahdentoista korvilla, ei tullut mieleenkään muunlainen järjestely tai väkisin itseni siedättäminen K:n huutolaululle. Mutta jatkossa ehkä sit mietin paremmin, meenkö ollenkaan että.
Eipäs kun etuoikealla, pönttö.Sivuvasemmalta kun katsoi niin näkyi usein takaoikealla.
Mummoilla lonkat usein alkaa kolottamaan, ymmärrän. Kannattaa vaikka katsoa sieltä televisiosta musiikkiohjelmia niin ei vanha kroppa rasitu.Aha, no totta, en kyllä yrittänytkään olla pitempää, oli kiva päästä kyllä jo kotiin tossa kahdentoista korvilla, ei tullut mieleenkään muunlainen järjestely tai väkisin itseni siedättäminen K:n huutolaululle. Mutta jatkossa ehkä sit mietin paremmin, meenkö ollenkaan että.
No ei tietenkään.Liittyi tähän synttärivitsiin.Ai Jureko lopettaa bändissä![]()
Makuasioita.Minä rakastan Jeren biisejä.Siedättäminen huutolaululle, komppaan. Mulla nousee yhä adrenaliinitasot ja ns käyrä, sitä kuunnellessa. Joku frekvenssi osuu suoraan aivoon, väärällä tavalla. En tod näk siedäty koskaan.
Kukapa ei kehuisi. Älä nyt kuitenkaan enempää siitä kuvittele.Cindy tehnyt monet stoorit keikasta.Kehuu kans.
Miksi ei olisi? Kyllä mä tiedän monia pareja, jotka jatkaa ystävinä, vaikka suhde päättyy. Vuosien mittaan on varmasti tullut yhteisiä ystäviä ja perheesee on voinut kiintyä. Miksi tämän kaiken pitäisi päättyä.No tuskinpa oli
Sinähän et sitä päätä.Kukapa ei kehuisi. Älä nyt kuitenkaan enempää siitä kuvittele.