V
vierailija
Vieras
Huomenna varmaan lähtevät kotiin. Mutta olisihan se mukavaa juhlia Juren synttäreitä isolla porukalla.Vantaalla sauna kuumana ja ananaslonkerot kylmässä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomenna varmaan lähtevät kotiin. Mutta olisihan se mukavaa juhlia Juren synttäreitä isolla porukalla.Vantaalla sauna kuumana ja ananaslonkerot kylmässä
Mikä estää? Kn porukat asuu lentokentän vieressä.Huomenna varmaan lähtevät kotiin. Mutta olisihan se mukavaa juhlia Juren synttäreitä isolla porukalla.
Huvittaa lähinnä se, kun K:n keikka saa hyviä arvosteluja sekä toimittajilta että katsojilta, mutta kompostissa yksi itseään komppaava vastarannan kiiski on aina toista mieltä.Näinpä juuri, en ymmärrä miten nää eri mielipiteet näin paljon hetkauttaa, itselleni nyt niin ettei ollut niin iso elämys toi K:n osuus mitä oisin odottanut, sen minkä siitä näin, toki parempi kuin Böle.
Bojan on taviksen näköinen pappa ja heteromies.Näinpä juuri, en ymmärrä miten nää eri mielipiteet näin paljon hetkauttaa, itselleni nyt niin ettei ollut niin iso elämys toi K:n osuus mitä oisin odottanut, sen minkä siitä näin, toki parempi kuin Böle.
En ole kompannut itseäni ikinä, typerä ajatuskin, aitoutta kannattaen. Enkä perusta omia mielipiteitä toisten, minulle paras ollut se Tampereen ilmaiskeikka missä oon nähnyt K:n, Aitoota en laske, koska en ollut alueen sisällä eli silloin en käytännössä nähnyt mitään, tulipa hengailtua.Huvittaa lähinnä se, kun K:n keikka saa hyviä arvosteluja sekä toimittajilta että katsojilta, mutta kompostissa yksi itseään komppaava vastarannan kiiski on aina toista mieltä.![]()
En ole kompannut itseäni ikinä, typerä ajatuskin, aitoutta kannattaen. Enkä perusta omia mielipiteitä toisten, minulle paras ollut se Tampereen ilmaiskeikka missä oon nähnyt K:n, Aitoota en laske, koska en ollut alueen sisällä eli silloin en käytännössä nähnyt mitään, tulipa hengailtua.
Jep ja aika mitäänsanomaton laulaja ja esiintyjä.Bojan on taviksen näköinen pappa ja heteromies.
Ei kyllä yhtään pappamainen minusta, ja fanittamieni suuntautumisia en niin paljoa pohdi, jos ei itse jotenkin suoraan sitä kerro.Bojan on taviksen näköinen pappa ja heteromies.
Minusta kumpikaan teistä ei kestä eriäviä mielipiteitä. Molemmat keikat olivat huippuonnistuneita. Kukaan ei ollut epävireessä. Mahtavia esityksiä ja aivan superhieno ilta. Usko pois, näin ajattelee yli 90% kaikista paikalla olleista. Te molemmat kuulutte pieneen vähemmistöön.Niin sinä et kestä eriäviä mielipiteitä. Täällä on esim. moni tänään sanonut että JO:n keikka ei ollut hyvä ja B epävireinen. Mutta sinä palvomisesi kanssa hyökkäät kimppuun ja alat haukkumaan.
EpäromanttistaTotta kai se on jaksanut. Pojat yhdessä keikalla ja jatkavat siitä yhdessä bändin kanssa Helsingin yöhön tai Jeren kämpille.
Taas? No ne on kyllä aika surkeita, tosin buuaaminen on kurjaa.Pilvetpilvet
Siis nyt en kyllä muista mitään hirveää hyökkäämistä itseltäni, enkä ees montaa tollaista mielipidettä, taidettiin puuttua lähinnä väitteeseen et joksujen aikana ois ollut muka tyhjä paikka.Niin sinä et kestä eriäviä mielipiteitä. Täällä on esim. moni tänään sanonut että JO:n keikka ei ollut hyvä ja B epävireinen. Mutta sinä palvomisesi kanssa hyökkäät kimppuun ja alat haukkumaan.
Jodelista käsitin et vaan yksi tälläinen huonosti käyttäytynyt.Taas? No ne on kyllä aika surkeita, tosin buuaaminen on kurjaa.
No ei tietenkään, kun näkyi olevan seuraamassa poikaystävänsä keikkaa vielä tänään! Ja sen jälkeen kilistelivät kuohuvaa Tavastialla, nyt vihdoin ilman (vääriä) naisia! Ovat ottaneet hotellilla pitkän kaavan kautta aamun yhdessäLuuletko, että se on eilen kaiken keskellä kirjautunut sieltä hotellista ulos ja ottanut kaikki kamat mukaan ja viime yönä mennyt kotiinsa? No ei taatusti! Ja näytti häärijäkin olevan hotellilakanoissa.