V
vierailija
Vieras
Olen eri, mutta kyllä tässä päivän mittaan on somea selaamalla helposti nähnyt useita satoja positiivisia kommentteja.Satoja, niinpä varmaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen eri, mutta kyllä tässä päivän mittaan on somea selaamalla helposti nähnyt useita satoja positiivisia kommentteja.Satoja, niinpä varmaan.
Korkeintaan kaksi sitten. Kuten aina.Onhan täällä useampia ku vaan yksi.
Olen eri, mutta olen nähnyt todella useita kommenttia, joissa sanotaa ihan samaa eli että on paras konsertti ikinä tai top 3 / top 5 konsertti tms. Ja jotkut eivät edes ole varsinaisia Kärtsän faneja, vaan ihan muuten vaan ahkeria keikoilla kävijöitä.Harvassa on käymäsi keikat muutenkin (jos tuo paras)
Tietenkin on ja ovat aikuisia miehiä, jotka ovat postanneet itse tuolta matskua. Ootteko te nyt ihan terveitä, kun kuvittelette, että pienet koululaiset laittettais heilumaan tonne töihin.Noi Vitan stoorissa olevat discopallotanssijat ei taida olla samat kuin ne lavalla olleet![]()
No ei ole ollut siellä. Miten te jaksatte keksiä näitä tyhmiä juttuja.Niin, hänethän oli nähty halaamassa äiti Pöyhöstä silloin, kun Kärtsä lauloi Autiomaata. Hassua toki on, että aika usein Bojan "katoaa" muusta porukasta Suomessa. Ja selitys on se, että on "huonovointinen" tai "lepuuttaa ääntään".
Vahva epäilys, että oli Jerelle Vantaalla yötä. Nukuttu myöhään ja Bojan hipsutteli Tavastialle vasta muita myöhemmin "kurkkukipua" paranneltuaan.
Huomaa miten pihalla mummot on. Se oli ikivanha video niiltä ajoilta, kun otti ensimmäiset laulutuntinsa ja vitsinä oli se, että videolla esitti ton biisin tyhjälle hallille ja nyt veti loppuunmyydyn keikan samassa paikassa.Miksi se maamme-laulunkin raiskas? Niin järkyttävän kuulosta, ei nuotin vieressäkään.
Meillä on niin hyvä mielikuvitusNo ei ole ollut siellä. Miten te jaksatte keksiä näitä tyhmiä juttuja.
Siellä oli vain kaksi miestanssijaa, jolla oli noi asut ja diskopallokypärät. Vttu te jaksatte jankata.Mistä tunnistit ne tanssijat samoiksi?
Missä muka oli ruotsin lippu?Niin ja miksi siinä se Ruotsin lippukin vilkkui, tehty vitsiksi siis, meiän katsomossa ainakin kesti kauan tajuta et pitäis nousta ylöskin ilmeisesti.
Ei sitä tarvinnut tajutakaan sen kummemmin. Ne jotka tajusi sai tietysti enemmä irti, mutta näkihän sen nyt kaikki, että se oli ikivanha video ja silloin halli oli tyhjä, nyt täynnä.Enpä nyt tajunnut havainnoida sitä taustaa niin tarkasti, enkä ois kuitenkaan ajatellut sen yhteyttä keikkaan, HS juttukin tais mainita taustatarinan sekavuuden. Saati miten sen tajuais kaikki ne random lipun ostajat, joita keikalla oli.
Muffinssiko se kulttiaan kerää?No ollaanpa nyt herkillä ja osoitellaan "vihaajaksi" jos ei ole 100% kultin jäsen.
Siinä Maamme laulussa vilahteli ruudussa Suomen lipun ohella vai etkö ollut paikalla.Missä muka oli ruotsin lippu?![]()
No en kyllä tajunnut ideaakaan et oli vertaus siihen.Ei sitä tarvinnut tajutakaan sen kummemmin. Ne jotka tajusi sai tietysti enemmä irti, mutta näkihän sen nyt kaikki, että se oli ikivanha video ja silloin halli oli tyhjä, nyt täynnä.
Niinpä on. Ihan kuin omaa poikaa!Ihana toi Tulisydämen postaus missä Jerpan isä halaa Boitsua kuin rakkainta vävypoikaa![]()
Kuka oli lämppäriTavastialla buuattu lämppärille, hyi hitto mitä käytöstä. Joku superfani vielä ilmeisesti.