V
vierailija
Vieras
Eipä ollut täyttäkään. Sitä tässä on yritetty sanoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä ollut täyttäkään. Sitä tässä on yritetty sanoa.
"Eroavaisuuksia" pitäisi olla eikä erimielisyyksiä. Tuo toimittaja pitäisi laittaa kielikouluun![]()
Konserttiarvio | Käärijän jättikonsertti todisti, että Vantaa on kansainvälisempi kuin Helsinki
Käärijä soitti uransa suurimman keikan, joka ei tuottanut pettymystä.www.hs.fi
"LÄMMITTELYBÄNDINÄ toimi Slovenian suosituin yhtye, Arctic Monkeys -tyyppistä indierockia verrattomalla energialla esittävä Joker Out, joka laulaa tietenkin sloveniaksi ja jolla ei musiikillisesti ole oikein mitään tekemistä Käärijän kanssa. Tunnettua on, että Pöyhönen ystävystyi yhtyeen solisti Bojan Cvjetićaninin kanssaLiverpoolissa Euroviisureissulla vuonna 2023, eikä ystävyys katso musiikillisia erimielisyyksiä."
![]()
Tiedätkö, että ihan turvallisuussyistä yleisöä ei oteta tupaten täyteen minnekään. Pitää päästä liikkumaan. Maksimimäärä oli lippuja myyty ja osa muuten seisoi portaikoissa. Ja olin itse siellä takana, ihmiset kulki siitä ja loppupuolella oli täyttä.Ylhäältä näki hyvin kuinka permannon takaosassa väljää.
Mikä hvetin tappelu ja kiista on vauvalta lähtien ollut mieskuuntelijoiden suhteen. Tuoko miesfanit jotakin suurempaa arvoa artistille ja naiset on vähäpätöisempi vai mikä näiden mies-nais jankkaajien päässä viiraa. Itse olen käynyt niin Joksujen kuin Kärtsän keikalla ja kuuntelijoita on ollut molemmilla joka lähtöön, paljon eri ikäisiä ja molempia (tai kaikkia) sukupuolen edustajia. Keikasta riippuen joskus Kärtsän keikalla olevat ovat saattaneet olla 70% miehiä ja jollakin toisella taas enemmistö naisia, sama iän suhteen. En mä tällaisia seikkoja paljon edes tiiraile, koska keskityn esiintyjään, enkä muihin kuuntelijoiden. Ehkä tämä on joku trollien lempiaihe, mutta ihan naurettavaa silti.Olin itse paikalla eikä kukaan ollut ihmeissään. Sali oli noin 80% täynnä, kun JO aloitti, sen räppärin aikana oli puoli tyhjä. Kaikki tiesivät ohjelman, joten mitenkään outoa ei ollut, että JO on siellä. Mummolaumaa ei näkynyt, enemmänkin teinejä mutta oli siellä runsaasti myös miespuolisia kuuntelijoita. Varmasti löytyi iäkkäämpiäkin mutta ei nyt mitenkään laumoissa tai edes pääasiallisesti.
Väitteesi ei pidä paikkaansa jo senkin takia, että Tavastia on nyt myynyt loppuun eli tuli uusia kuuntelijoita. Minun vieressäni oli nuoria miehiä tanssimassa JO:n tahtiin ihan täysillä.
Tiedän, että misinformaation levittäminen kuuluu trollien työkuvaan, mutta yritä edes laittaa totuutta pohjaksi.
Itse hän on sitä mainostanut kovaan ääneen ja nimellään arvostelee.Jätä yksityishenkilöt rauhaan, kiitos.
Lähes ainoa juttu, mikä oli jätetty vanhasta. Ja ihan just SIKSI.Ai sekin oli mukana, minä en ollut paikalla enää sillon, mutta luulis et ois halunnut uudistua jo myös ton ns. show:n osalta.
No tämä juuri! Miksköhän se edelleen käyttää aikaansa Käärijän seuraamiseen, kun kaikki mitä K tekee on hänen mielestään väärin?Niin ja siis miten hän itse oikein suhtautuu Jereen. Se on ihan ok hänestä?
Ei ole yksityishenkilö hän.Jätä yksityishenkilöt rauhaan, kiitos.
Sitten käyt tilillään lukemassa ja kommentoit sinne, en näe kuuluvan millään tapaa tähän keskusteluun.Itse hän on sitä mainostanut kovaan ääneen ja nimellään arvostelee.
Obsessoitunut shippiin ja tykkää Kn vanhasta musasta.No tämä juuri! Miksköhän se edelleen käyttää aikaansa Käärijän seuraamiseen, kun kaikki mitä K tekee on hänen mielestään väärin?
On kyllä, ei ole itse tuonut omaa nimeään esiin, vaikka se on esim. täällä selville saatukin.Ei ole yksityishenkilö hän.
Täällä ketjussa ei olisi mitään keskustelua jos kommentit pitäisi kirjoittaa aina suoraan asianosaisten sometileille.Sitten käyt tilillään lukemassa ja kommentoit sinne, en näe kuuluvan millään tapaa tähän keskusteluun.
Omalla nimellään laukoo noita kommentteja Twitterissä.On kyllä, ei ole itse tuonut omaa nimeään esiin, vaikka se on esim. täällä selville saatukin.
J ja B on aihe, ei toiset fanit että.Täällä ketjussa ei olisi mitään keskustelua jos kommentit pitäisi kirjoittaa aina suoraan asianosaisten sometileille.
Mitä. Itse on mainostanut kirjojaan ja muuta. Kovin haluaa olla tunnettu.On kyllä, ei ole itse tuonut omaa nimeään esiin, vaikka se on esim. täällä selville saatukin.
Niin, annapa laukoa.Omalla nimellään laukoo noita kommentteja Twitterissä.
Ei ole, täällä on sana vapaa. KB ketjut on ihan muualla että.J ja B on aihe, ei toiset fanit että.
Ei ole keskustelupalstoilla tai muuallakaan.Mitä. Itse on mainostanut kirjojaan ja muuta. Kovin haluaa olla tunnettu.
Kuuluu kyllä, sinä et määräile kenestä täällä puhutaan.Sitten käyt tilillään lukemassa ja kommentoit sinne, en näe kuuluvan millään tapaa tähän keskusteluun.
Kuka muu täällä puhutuista henkilöistä mainostaa keskustelupalstoilla?Ei ole keskustelupalstoilla tai muuallakaan.
Kirjoitan mitä haluan että.Ei ole, täällä on sana vapaa. KB ketjut on ihan muualla että.
Kirjoitan mitä haluan että.J ja B on aihe, ei toiset fanit että.
Höpö höpö, minä ainakin poistelen kunniaaloukkaavan matskun.Ei ole, täällä on sana vapaa. KB ketjut on ihan muualla että.
Sehän nähdään.Kirjoitan mitä haluan että.