K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

"LÄMMITTELYBÄNDINÄ toimi Slovenian suosituin yhtye, Arctic Monkeys -tyyppistä indierockia verrattomalla energialla esittävä Joker Out, joka laulaa tietenkin sloveniaksi ja jolla ei musiikillisesti ole oikein mitään tekemistä Käärijän kanssa. Tunnettua on, että Pöyhönen ystävystyi yhtyeen solisti Bojan Cvjetićaninin kanssa 💕💕 Liverpoolissa Euroviisureissulla vuonna 2023, eikä ystävyys katso musiikillisia erimielisyyksiä."
😍😍😍
"Eroavaisuuksia" pitäisi olla eikä erimielisyyksiä. Tuo toimittaja pitäisi laittaa kielikouluun

Olin itse paikalla eikä kukaan ollut ihmeissään. Sali oli noin 80% täynnä, kun JO aloitti, sen räppärin aikana oli puoli tyhjä. Kaikki tiesivät ohjelman, joten mitenkään outoa ei ollut, että JO on siellä. Mummolaumaa ei näkynyt, enemmänkin teinejä mutta oli siellä runsaasti myös miespuolisia kuuntelijoita. Varmasti löytyi iäkkäämpiäkin mutta ei nyt mitenkään laumoissa tai edes pääasiallisesti.

Väitteesi ei pidä paikkaansa jo senkin takia, että Tavastia on nyt myynyt loppuun eli tuli uusia kuuntelijoita. Minun vieressäni oli nuoria miehiä tanssimassa JO:n tahtiin ihan täysillä.

Tiedän, että misinformaation levittäminen kuuluu trollien työkuvaan, mutta yritä edes laittaa totuutta pohjaksi.
Mikä hvetin tappelu ja kiista on vauvalta lähtien ollut mieskuuntelijoiden suhteen. Tuoko miesfanit jotakin suurempaa arvoa artistille ja naiset on vähäpätöisempi vai mikä näiden mies-nais jankkaajien päässä viiraa. Itse olen käynyt niin Joksujen kuin Kärtsän keikalla ja kuuntelijoita on ollut molemmilla joka lähtöön, paljon eri ikäisiä ja molempia (tai kaikkia) sukupuolen edustajia. Keikasta riippuen joskus Kärtsän keikalla olevat ovat saattaneet olla 70% miehiä ja jollakin toisella taas enemmistö naisia, sama iän suhteen. En mä tällaisia seikkoja paljon edes tiiraile, koska keskityn esiintyjään, enkä muihin kuuntelijoiden. Ehkä tämä on joku trollien lempiaihe, mutta ihan naurettavaa silti.

Yhteistyössä