V
vierailija
Vieras
No hiuksethan tossa just täsmääkin. Ja tatska olkapäässäNiin, edes hiukset ei täsmää, nyt kun noita lisäkkeitäkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No hiuksethan tossa just täsmääkin. Ja tatska olkapäässäNiin, edes hiukset ei täsmää, nyt kun noita lisäkkeitäkin.
Joksut lavalla Mic Mac tanssia![]()
Bambilla on inhat kellukkeet, isommat kuin KärtsälläBambi vetää noi kaikki kumoon, jopa Lärvisen. Sen jälkeen hän kantaa Kärtsän hotellihuoneeseensa ja Lärvinen saa tyytyä Bojaniin ja Bbno$iin.
Eihän täsmää, ei näy tatskaa, eikä mennyt hihattomassa asussa?No hiuksethan tossa just täsmääkin. Ja tatska olkapäässä
Mitäs mitäs ??Ihan toinen muija K:lla ollut noin kuukauden pari
Niin varmaan.Ihan toinen muija K:lla ollut noin kuukauden pari
Ja aika leviä prse jääkiekkoilijaksiBambilla on inhat kellukkeet, isommat kuin Kärtsällä
Noin kauan. Tuohan on pitkä kierroksessa oloaika suurelle tähdelle!!Ihan toinen muija K:lla ollut noin kuukauden pari
Noin kauan. Tuohan on pitkä kierroksessa oloaika suurelle tähdelle!!
Ei poistettu, koska seurasin niitten palleroitten vähittäistä häviämistä. Ainakin iso osa niistä myytiin.Et nyt tajunnut. Lisättiin - ja poistettiin
Eikä täsmää. Ihan eri vaattet myös ja postannut eri suunnastaNo hiuksethan tossa just täsmääkin. Ja tatska olkapäässä
Ei tämä teidän seuraama nainen ole tainnut missään vaiheessa olla kaveria / tuttua kummempi juttu. Ei kannattais vetää liian nopeita johtopäätöksiä. Sanoin sitä koko ajan, mut te ette kuunnelleet. Ei ole mitään erityisen nopeita liikkeitä vaan juorunnälkäisten turhaa spekuilua ja aivan turhia juoruja, jotka loukkasi kaikkia.Se on kyllä nopea liikkeissään![]()
Ei tämä teidän seuraama nainen ole tainnut missään vaiheessa olla kaveria / tuttua kummempi juttu. Ei kannattais vetää liian nopeita johtopäätöksiä. Sanoin sitä koko ajan, mut te ette kuunnelleet. Ei ole mitään erityisen nopeita liikkeitä vaan juorunnälkäisten turhaa spekuilua ja aivan turhia juoruja, jotka loukkasi kaikkia.
Ehkä se uusi onkin Tinze![]()
Ei kun se vissiin seurusteleekin. Mites Kastanja?
Jehee!Joksujen tän päivän keikka mennyt illan/yön aikana loppuunvaratuksi.
Mulla näyttää nyt punaista, eli lipun pystyisi ostamaan, mutta niitä on varmaan enää muutama jäljellä. Minusta Bojan sanoi eilen Areenalla, että lippuja ois jäljellä silloin 45.Jehee!
Juu no et selkeästikään ollut. Koko areena oli täysin messissä heidän settinsä aikana ja suurin osa oli jo tullut paikalle nähdäkseen heidät.Keikalla olin ja Joksut oli ihan väärä lämppäriksi. Areena puolityhjä ja mummolauma huutamassa. Muut katto ihmeissään mitä helvettiä tämä on.
Ai että KTM? Salli mun nauraa.Ei kun se vissiin seurusteleekin. Mites Kastanja?
No näinpä. Ihmettelin miten tyhjää oli, mutta porukka tuli vasta ennen ysiä.Keikalla olin ja Joksut oli ihan väärä lämppäriksi. Areena puolityhjä ja mummolauma huutamassa. Muut katto ihmeissään mitä helvettiä tämä on.
No näinpä. Ihmettelin miten tyhjää oli, mutta porukka tuli vasta ennen ysiä.