Se on Bojanin tyttisMä katoin että se ois se markin kumppani joka kanssa on siellä töissä. Sillä kyl ennen oli tummemmat hiukset mutta kasvot näytti samalta.
Niin ihanaa!Kärtsä ensi sunnuntaina Arto Nyberg-showssa.
Heikko on, mutta hyvä yritys.Ja silti sinäkin puhut täällä sen tyttöystävästä Aika heikko peiteoperaatio
Kuulin, että yöllä oli ollut tarkempi linkki paikkaan ja aikaan, voisko sitä vielä saada?Laitoin vauvallekin, naukkusilla ollaan, tulkaa kaikki paikalle!
Miksi jännittäisi? K:lta kysyttiin TTK:n haastiksissa jännittikö se häntä, ja K vastasi että tässä on viime vuosien aikana oltu niin monessa tilanteessa ja kameroiden edessä että ei oikeastaan enään jännitä. Miksi tämä yksi haastis jännittäisi enemmän kuin kaikki muut tähänastiset? Projisoit todennäköisesti omaa luonnettasi ja tunteitasi, eli sinua jännittäisi.Niin ihanaa!
Mut mä jotenkin näen jo miten häntä vähän jännittää moinen. Toivottavasti Arto on helläkätinen hänelle.
Et sitten selvää sarkasmia ymmärrä.Miksi jännittäisi? K:lta kysyttiin TTK:n haastiksissa jännittikö se häntä, ja K vastasi että tässä on viime vuosien aikana oltu niin monessa tilanteessa ja kameroiden edessä että ei oikeastaan enään jännitä. Miksi tämä yksi haastis jännittäisi enemmän kuin kaikki muut tähänastiset? Projisoit todennäköisesti omaa luonnettasi ja tunteitasi, eli sinua jännittäisi.
Mä juon vain vettä ja piimää.Laitoin vauvallekin, naukkusilla ollaan, tulkaa kaikki paikalle!
Eihän se nyt haittaa, tänne vaan🫡Mä juon vain vettä ja piimää.
Onko teitä useampi siellä? Mitä juonitte?Eihän se nyt haittaa, tänne vaan🫡
Sulosta, että palstalaisten kesken järjestetään tapaamisiaEihän se nyt haittaa, tänne vaan🫡
Ei niillä mitään ole pönttö.Sulosta, että palstalaisten kesken järjestetään tapaamisia
Tuu säkin ja ota se kuuluisa pönttö mukaan. Kivaa kun järjestetään tapaamisia näin ystävien ja kollegojen kesken.Ei niillä mitään ole pönttö.
OnhanEi niillä mitään ole pönttö.
Kuulemma ollut joku linkki yöllä.Ei täällä mitään sellaista ole sovittu?
Kiitos tästä.Tiina Forsby 🦄 on Instagram: "”Täs on ollu jonkin aikaa pääl jos jonkinmoista vaivaa Ei sun tarvi päätä paijaa, kunhan kuuntelet” ♥️ Bussin punkasta välillä Seinäjoki-Valkeakoski kirjoittelen tätä postausta ja koska mun kelat lähti niin totaalisen laukalle niin päätin pyyhkiä kaiken muun mun kirjoittaman tekstin pois ja jättää vaan seuraavan: Niin kiitollinen kaikista ihanista ihmisistä mun elämässä, ystävistä, rakkaudesta, elämyksistä, kokemuksista ♥️ Onnellinen siitä että on ihmisiä jotka kuuntelee ja vaan on siinä. Antaa sitä heliumii jotta pääsen takas korkeuksiin 🎈 Oli ihana nähdä @paidatonriehuja ♥️ Luottotyyppi ja ystävä. #ajatuksia #hetkiä #elämä #valoajavarjoja #ystävyys ♥️"
2,964 likes, 40 comments - tiinatimanttinen on December 7, 2024: "”Täs on ollu jonkin aikaa pääl jos jonkinmoista vaivaa Ei sun tarvi päätä paijaa, kunhan kuuntelet” ♥️ Bussin punkasta välillä Seinäjoki-Valkeakoski kirjoittelen tätä postausta ja koska mun kelat lähti niin totaalisen laukalle...www.instagram.com
Ihana ystävyyspostaus Kärtsästä ja Tiinasta. Kärtsä 🩷
Ja tästä.Kärtsä ensi sunnuntaina Arto Nyberg-showssa.
Ei ainakaan puoli kahteen mennessä ole.Kuulemma ollut joku linkki yöllä.
Ihan tosissasi kirjoittelit, turha yrittää selitellä jälkeenpäinEt sitten selvää sarkasmia ymmärrä.
Kuulit mistä? Eli et mistään.Kuulemma ollut joku linkki yöllä.
Millaista kirjoittelua haluaisit siis?Ei ole ollut mitään linkkiä. Terveisin yökukkuja. Tämä ja vauva on nykyään trollauksien valtaama. Missään ei ole mitään järkevää keskustelua kuin Jeren tai Bojanin haukkumista. Muutama sinnittelee, mutta nekin raivataan alta pois. Discordeissa on enää asiallista kirjoittelua.