K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kahlasin tästä hetkestä taaksepäin noin eiliseen klo 10:een ja sain huonolla laskennalla ( = joku saattoi olla tuossakin kahdesti jo) kasaan 28 henkilöä, joista noin 10 oli kirjoittanut ehkä yhden tai kaksi viestiä. En kyllä saa 40 ahkerasti kirjoittavaa tuosta mitenkään.
40 olikin lukema kaikista joiden muistan kirjoittaneen edes jotakin, sanoin myös että ahkerasti kirjoittavien määrä on pienempi.

vierailija
JO menee jonnekin kämäseen dinorockiin.
Mua on alkanut alkukääkkäämisen jälkeen ihastuttaa tämä yksityiskohta. Meidän poijaat. Hyvässä seurassa siellä Ismo Alangon kanssa, häntähän mä oon aikalailla kotimaisista viimeksi fanittanutkin! Vetääköhän Ismo setissään yhtään biisejä Sielun Veljiltä, soisi vetävän, vaikka ei vissiin taida? Harmi, ettei ole Jokereilla mahdollisuutta nähdä Ismon poppoota aikoinaan heidän kolmekymppisinään :D Oli meinaan energiaa siinä!

vierailija
Kun aikuistuu niin prioriteetit muuttuvat, tajuaa mikä on oikeasti tärkeää. Ne rummut on varmaan tuntuneet vielä muutama vuosi sitten korvaamattomilta, kytkös lapsuuteen jne.
Mutta nyt? Nyt on oma koti, perheenalku, K on yrityksen johtaja, ura porskuttaa. Silloin tajuaa että ei niitä rumpuja kannata pitää muistojen takia keräämässä pölyä jossain sivuhuoneessa, jos niitä ei ole edes aikaa käyttää kunnolla.

Silloin kun elämä on täynnä runsautta, niin silloin voi helpommin luopua vanhasta joka ennen tuntui korvaamattomalta.
Nyt on sydän Lucky, ja myös happy. <3

vierailija
Mua on alkanut alkukääkkäämisen jälkeen ihastuttaa tämä yksityiskohta. Meidän poijaat. Hyvässä seurassa siellä Ismo Alangon kanssa, häntähän mä oon aikalailla kotimaisista viimeksi fanittanutkin! Vetääköhän Ismo setissään yhtään biisejä Sielun Veljiltä, soisi vetävän, vaikka ei vissiin taida? Harmi, ettei ole Jokereilla mahdollisuutta nähdä Ismon poppoota aikoinaan heidän kolmekymppisinään :D Oli meinaan energiaa siinä!
Ismo Alanko 64 v ja Joksut... nojoo, näen kyllä heissä yhtäläisyyttä.

vierailija
Mua on alkanut alkukääkkäämisen jälkeen ihastuttaa tämä yksityiskohta. Meidän poijaat. Hyvässä seurassa siellä Ismo Alangon kanssa, häntähän mä oon aikalailla kotimaisista viimeksi fanittanutkin! Vetääköhän Ismo setissään yhtään biisejä Sielun Veljiltä, soisi vetävän, vaikka ei vissiin taida? Harmi, ettei ole Jokereilla mahdollisuutta nähdä Ismon poppoota aikoinaan heidän kolmekymppisinään Oli meinaan energiaa siinä!
Ismo Alanko? Ootko jotain sata vee?🙄

vierailija
Mua on alkanut alkukääkkäämisen jälkeen ihastuttaa tämä yksityiskohta. Meidän poijaat. Hyvässä seurassa siellä Ismo Alangon kanssa, häntähän mä oon aikalailla kotimaisista viimeksi fanittanutkin! Vetääköhän Ismo setissään yhtään biisejä Sielun Veljiltä, soisi vetävän, vaikka ei vissiin taida? Harmi, ettei ole Jokereilla mahdollisuutta nähdä Ismon poppoota aikoinaan heidän kolmekymppisinään Oli meinaan energiaa siinä!
👍

vierailija
Tän on pakko olla trollausviesti.

Yhteistyössä