vierailija
Kasva aikuiseksi hyvä ihminen.Shippiä pilkataan tasaisin väliajoin. Ja B:tä on arvosteltu myös.
Kasva aikuiseksi hyvä ihminen.Shippiä pilkataan tasaisin väliajoin. Ja B:tä on arvosteltu myös.
Tosishippaamista sietääkin pilkata, se on ihan sairasta.Shippiä pilkataan tasaisin väliajoin. Ja B:tä on arvosteltu myös.
Ethän sä siellä uskalla mitään kirjoittaa vaan kiusaat muita discordilaisia kommentoimalla niiden keskusteluita täällä.Anteeksi mitä? Mikäs viestini discordissa on toisia kiusaava?
Niinpä! Miksi pitää pillastua siitä, jos joku arvostelee sun mielipiteitäsi? Eikö muut saakaan olla omaa mieltä? Naurattaa, kun nyt nämä kiusaajat eivät voikaan samalla tavalla haukkua arvostelijoitaan, niin kuin silloin, kun pyörivät vain näillä "normipalstoilla". Saavat nyt itse maistaa omaa lääkettään, toisten harrastamaa ärsytystä, jota vastaan on vaikeaa puolustautua. Heillä kun oli epäreilu tapa hyökätä kohti kriittisiä.Kirjoittelijat vaan opettelee käyttäytyyn niin tuskin kukaan silloin kritisoi, peili käyttöön.
Aika innostuneesti sitten sieltä postaa.Joku kaveri on voinut vaikka kutsua messiin.
Mua naurattaa, että sä arvostelet nimimerkillä mielipiteitään kirjoittelevia täällä anonyymisti, kun ei selkäranka riitä tekemään sitä nimimerkillä samassa paikassa.Niinpä! Miksi pitää pillastua siitä, jos joku arvostelee sun mielipiteitäsi? Eikö muut saakaan olla omaa mieltä? Naurattaa, kun nyt nämä kiusaajat eivät voikaan samalla tavalla haukkua arvostelijoitaan, niin kuin silloin, kun pyörivät vain näillä "normipalstoilla". Saavat nyt itse maistaa omaa lääkettään, toisten harrastamaa ärsytystä, jota vastaan on vaikeaa puolustautua. Heillä kun oli epäreilu tapa hyökätä kohti kriittisiä.
Niinpä! Miksi pitää pillastua siitä, jos joku arvostelee sun mielipiteitäsi? Eikö muut saakaan olla omaa mieltä? Naurattaa, kun nyt nämä kiusaajat eivät voikaan samalla tavalla haukkua arvostelijoitaan, niin kuin silloin, kun pyörivät vain näillä "normipalstoilla". Saavat nyt itse maistaa omaa lääkettään, toisten harrastamaa ärsytystä, jota vastaan on vaikeaa puolustautua. Heillä kun oli epäreilu tapa hyökätä kohti kriittisiä.
Höpö höpöEthän sä siellä uskalla mitään kirjoittaa vaan kiusaat muita discordilaisia kommentoimalla niiden keskusteluita täällä.
Taisit häätää vauvalta aikoinaan myös kaikki nimimerkilliset.Niinpä! Miksi pitää pillastua siitä, jos joku arvostelee sun mielipiteitäsi? Eikö muut saakaan olla omaa mieltä? Naurattaa, kun nyt nämä kiusaajat eivät voikaan samalla tavalla haukkua arvostelijoitaan, niin kuin silloin, kun pyörivät vain näillä "normipalstoilla". Saavat nyt itse maistaa omaa lääkettään, toisten harrastamaa ärsytystä, jota vastaan on vaikeaa puolustautua. Heillä kun oli epäreilu tapa hyökätä kohti kriittisiä.
Kiusaaja.Höpö höpö
rumpuvideo ei ole kn kotoaKärtsä tuunailee uutta kotia ja Härtsä katsomassa darts-matsia, ihanat leppoisat sunnuntaivietot. Piakoin alkaa viimeinen keikkaputkirutistus.
Kyllä jos he kirjottaisivat täällä. Ei siihen nimimerkkejä tarvita.Mua naurattaa, että sä arvostelet nimimerkillä mielipiteitään kirjoittelevia täällä anonyymisti, kun ei selkäranka riitä tekemään sitä nimimerkillä samassa paikassa.
K:n vanhempien koti ilmeisesti.rumpuvideo ei ole kn kotoa
Näytti olevan kyllä?rumpuvideo ei ole kn kotoa
Sun takia kukaan ei halua kirjoittaa täällä enää.Kyllä jos he kirjottaisivat täällä. Ei siihen nimimerkkejä tarvita.
Ei kukaan heitä häätänyt. Ihan itse sieltä poistuivat. Mitäs parittivat itseään päähenkilöiden kanssa ja loukkasivat Bojania. Siitä on oikeus sanoa.Taisit häätää vauvalta aikoinaan myös kaikki nimimerkilliset.
Ei ole. Eri lattia.Näytti olevan kyllä?
Joo, eikä uudessa kämpässä ole noita ysärityylisiä peiliovia.Ei ole. Eri lattia.
Ai kaakeli? Mistä tiedät K:n kodin lattiamateriaalit joka huoneessa?Ei ole. Eri lattia.
Kn TikTokin ja instan perusteella? On postannut eteisestä, olkkarista, parvelta, makkarista ja työhuoneesta.Ai kaakeli? Mistä tiedät K:n kodin lattiamateriaalit joka huoneessa?
No katso nyt sitä lattiaakin, just tuollainen ysärityylinen koristelaatta siinäkin. Tuskin olisi 2024 valmistuneessa modernissa asunnossa.Ai kaakeli? Mistä tiedät K:n kodin lattiamateriaalit joka huoneessa?
Jere poisti stoorin? Ei voi enää katsoa.No katso nyt sitä lattiaakin, just tuollainen ysärityylinen koristelaatta siinäkin. Tuskin olisi 2024 valmistuneessa modernissa asunnossa.
Samanlainen laattalattia näkyy Kn vanhempien kotona Joksujen koira-tiktokissa.No katso nyt sitä lattiaakin, just tuollainen ysärityylinen koristelaatta siinäkin. Tuskin olisi 2024 valmistuneessa modernissa asunnossa.