vierailija
No ei tietenkään, viittaa K:n yksityiselämään ihan yhtä selvästi.Ai Discordissa ei saa sanoa ”lähipiiri”?
No ei tietenkään, viittaa K:n yksityiselämään ihan yhtä selvästi.Ai Discordissa ei saa sanoa ”lähipiiri”?
Olen huomannut samaa ja tänään oli vauvalla joku kolmaskin samanhenkinen, kiva nähdä.Oletko minä? Miten voikin olla koko ajan täysin samanlaiset ajatukset kaikesta. Jos oit se joka uskon, että oot
Näki kyllä keneen siinä viitattiin, turha puolustella.Lähipiiri voi tarkoitta myös K:n perhettä tai muita hänen kavereitaan eli ei pelkästään gf
Katsomassa darts ottelua.Missä Härtsäri on?
Mikä tapahtuma toi on? Ei kai siel nyt koko jäähalli oo dartsia kattomassa?Katsomassa darts ottelua.
Mikä tapahtuma toi on? Ei kai siel nyt koko jäähalli oo dartsia kattomassa?
Olen huomannut samaa ja tänään oli vauvalla joku kolmaskin samanhenkinen, kiva nähdä.
Kyllä on.Mikä tapahtuma toi on? Ei kai siel nyt koko jäähalli oo dartsia kattomassa?
Niin. mitä hittoa siellä niillä jäsenillä tekee jotka vaan lukevat muiden kirjoittamat jutut ja on turpa kiinni itse? ja tulee pahimmassa tapauksessa palstoille aukomaan päätään näistä kirjoittelijoista?Eli suurin osa, älä nyt naurata. Mutta nää sääntöjä rikkovat vois heivata pois vaikka heti.
Okei kiitti, eli on iso tapahtuma. Mites Härtsä nyt noin kiinnostunut on jostain dartsistaHelsinki International Darts Cup - Helsinki International Darts Cup
Tarkemmat infot Löydät lisätietoja täältä Kaavio Täältä löydät tarkemmat tiedot turnauskaaviosta Pelaajat Täältä lisätietoa pelaajista Liput Täältä infoa lipuista Suomeen huippudartsia! Turnaus joka tuo maailman huippuja suomeen! Turnauksessa neljä suomalaista kohtaa maailman parhaita heittäjiä...dartscup.fi
Helppo olisi katsoa kaikki jotka on millään tavalla olleet aktiivisena, kaikille muille kengän kuva takalistoon.Niin. mitä hittoa siellä niillä jäsenillä tekee jotka vaan lukevat muiden kirjoittamat jutut ja on turpa kiinni itse? ja tulee pahimmassa tapauksessa palstoille aukomaan päätään näistä kirjoittelijoista?
miks ei olis, kannattais sivistää itseään tietämällä että Darts on tosi suosittu laji nykyään, myös suomessaOkei kiitti, eli on iso tapahtuma. Mites Härtsä nyt noin kiinnostunut on jostain dartsista
Höpö höpö ja kiusaajat jäis jäljelle, ei tuu meneen läpi.Helppo olisi katsoa kaikki jotka on millään tavalla olleet aktiivisena, kaikille muille kengän kuva takalistoon.
Ketä siellä muka kiusataan? Ei sieluakaan.Höpö höpö ja kiusaajat jäis jäljelle, ei tuu meneen läpi.
Kirjoittelijat vaan opettelee käyttäytyyn niin tuskin kukaan silloin kritisoi, peili käyttöön.Niin. mitä hittoa siellä niillä jäsenillä tekee jotka vaan lukevat muiden kirjoittamat jutut ja on turpa kiinni itse? ja tulee pahimmassa tapauksessa palstoille aukomaan päätään näistä kirjoittelijoista?
Eikös tämä keskustelu pitäisi käydä siellä Discordin puolella?Helppo olisi katsoa kaikki jotka on millään tavalla olleet aktiivisena, kaikille muille kengän kuva takalistoon.
Ainoa itsensä paljastanut kiusaaja discordissa olet sinä.Höpö höpö ja kiusaajat jäis jäljelle, ei tuu meneen läpi.
Shippiä pilkataan tasaisin väliajoin. Ja B:tä on arvosteltu myös.Ketä siellä muka kiusataan? Ei sieluakaan.
Joku kaveri on voinut vaikka kutsua messiin.Okei kiitti, eli on iso tapahtuma. Mites Härtsä nyt noin kiinnostunut on jostain dartsista
Anteeksi mitä? Mikäs viestini discordissa on toisia kiusaava?Ainoa itsensä paljastanut kiusaaja discordissa olet sinä.
Ei, kun kerran toistuvasti tuotte sieltä juttuja tänne niin nyt ne käydään täällä.Eikös tämä keskustelu pitäisi käydä siellä Discordin puolella?
Sun mielestä se on kiusaamista kun joku sanoo että Bn kulmakarvat sojotti vähän eri suuntiin. Mites ne sun omat spämmäilyt vauvalle esim. kun Kn uusi tukka ei miellyttänyt? Näet kiusaamista siellä missä haluat sitä nähdä.Shippiä pilkataan tasaisin väliajoin. Ja B:tä on arvosteltu myös.