vierailija
Ne on B faneja jotka esittää K faneja.Jaa ei trollausta, tietyt K fanit siellä nimenomaan tahallaan häröilee toisia ärsyttäviä juttuja.
Ne on B faneja jotka esittää K faneja.Jaa ei trollausta, tietyt K fanit siellä nimenomaan tahallaan häröilee toisia ärsyttäviä juttuja.
No juu ei. Pelkkää tappelua ja haukkumista on tänään ollut.Ihan aiheesta tällä kertaa annettiin vähän kritiikkiä.
Mitä sivusta olen seurannut niin en ole siellä pahemmin trollausta nähnyt. Sehän on K ja B alusta joten molemmista saa puhua. Joksufanit on pienempi osuus kuin Kärtsä faneja suomalaisista.Jaa ei trollausta, tietyt K fanit siellä nimenomaan tahallaan häröilee toisia ärsyttäviä juttuja.
No eihän ole, mitä oikein sekoilet?Ne on B faneja jotka esittää K faneja.
Niinhän sä trolli tykkäät täällä anonyymisti väittää vaikka tiedät ettei se pidä paikkaansa. Ja todistit juuri kaiken mitä sanoin oikeaksi.Jaa ei trollausta, tietyt K fanit siellä nimenomaan tahallaan häröilee toisia ärsyttäviä juttuja.
Ihana, joku saa Kärtsän rummutJere stoori <3 Toivottavasti rummut päätyvät oikeasti jolla on tarvetta ja intoa.
Pitää paikkansa kyllä, tästä on vauvalla useampi tänään kirjoittanut. Eipä tartte heitäkään enää puolustella, nyt aukesi silmät.Niinhän sä trolli tykkäät täällä anonyymisti väittää vaikka tiedät ettei se pidä paikkaansa. Ja todistit juuri kaiken mitä sanoin oikeaksi.
Liity vaikka kaikkiin ja katso millainen meno siellä on. Ei tarvitse kommentoida ja jos ei miellytä voi discordista erota eikä kukaan tiedä asiasta mitään.No mä en tiedä mihin niistä kannattaa siirtyä. Mulla on ikävä kesää -23, kun meno oli suvaitsevampaa -eri
Paitsi, että kompostin paikkaat ei ilmeisesti pääse ilman omaa esittelyä, oliko se edelleen näin.Liity vaikka kaikkiin ja katso millainen meno siellä on. Ei tarvitse kommentoida ja jos ei miellytä voi discordista erota eikä kukaan tiedä asiasta mitään.
Oho, onpa tiukkaa. K/B discordiin ei tarvitse muuta kuin liittyä ja sama taitaa olla Käärijä ja Joksu discordeissa.Paitsi, että kompostin paikkaat ei ilmeisesti pääse ilman omaa esittelyä, oliko se edelleen näin.
Tän takia en ole itse vielä mennyt, mutta kai se uteliaisuutta pitäis, täytyis vaan tehdä uusi nimimerkki sitten.Oho, onpa tiukkaa. K/B discordiin ei tarvitse muuta kuin liittyä ja sama taitaa olla Käärijä ja Joksu discordeissa.
Ei tarvitse kertoa muuta kuin että hei, kuuntelen JO:n musiikkia tms. Ei siellä itseään tarvitse sen enempää esitellä.Paitsi, että kompostin paikkaat ei ilmeisesti pääse ilman omaa esittelyä, oliko se edelleen näin.
Kyproksen lomalta, pösilöai niinku vaikka se viisuista oleva heart eyes video jossa katsoo rakastuneena Bojanin semifinaaliesitysta jonka Jeren TYTTÖYSTÄVÄ on kuvannut tai ainakin todistettavasti ollut siinä vieressä jos nyt ei kameraa pidellyt
Oletko minä? Miten voikin olla koko ajan täysin samanlaiset ajatukset kaikesta. Jos oit se joka uskon, että ootEi enää. Onhan se syrjässä kyllä. Olen tyytyväinen, että se lippu maksoi vaan sen 53 euroa ja sai sitten astetta paremman hotellihuoneen. Tai jos joksut esiintyy aikaisin, koko hotellin voi perua ja pääseekin kotiin.
Aito ja ennustaja ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin.Oletko minä? Miten voikin olla koko ajan täysin samanlaiset ajatukset kaikesta. Jos oit se joka uskon, että oot
Tässä tännekin ketjuun vahva suositus dinorokkia varten!Oletko minä? Miten voikin olla koko ajan täysin samanlaiset ajatukset kaikesta. Jos oit se joka uskon, että oot
Oli kyl söpö stoori. Kiva että uusi kotikin pikkuhiljaa rummuttuu kokoon.Jere stoori <3 Toivottavasti rummut päätyvät oikeasti jolla on tarvetta ja intoa.
Tässäpä tämä kokonaan: https://www.instagram.com/p/Cur1kSOI7-C/Mistä toi Anjan kommentti on!? Tumpustako? Mihin h*ttoon hän on hävinnyt Twitteristä?? Yritin etsiä curooscoffee nimellä, niin ei löydy!
Viitsisinö joku linkata tuon hänen kommenttinsa?
Haluaisin toivoa, että subsit jaksais joskus kääntää tuonkin haastattelun kunnolla!
Eli suurin osa, älä nyt naurata. Mutta nää sääntöjä rikkovat vois heivata pois vaikka heti.Mä alan olla sillä kannalla että tuolta k&,B discordistakin kannattaisi heivata kaikki epäaktiiviset jäsenet vttuun.
Siellä ei ole kukaan rikkonut sääntöjä, just eilen sanottiin ettei ole edes tarvinnut moderoida ja tänäänkin yksi poisti oman viestinsäEli suurin osa, älä nyt naurata. Mutta nää sääntöjä rikkovat vois heivata pois vaikka heti.
Samaa mieltä. Ainoa tapa saada noi kiusaajat pihalle. Kompostin discordissa taisi ola tarkoitus tehdä noin jos nämä valittajat aloittaa saman siellä.Mä alan olla sillä kannalla että tuolta k&,B discordistakin kannattaisi heivata kaikki epäaktiiviset jäsenet vttuun.
Lähipiirikirjoitukset katson itse sääntöjä rikkoviksi myös.Siellä ei ole kukaan rikkonut sääntöjä, just eilen sanottiin ettei ole edes tarvinnut moderoida ja tänäänkin yksi poisti oman viestinsä
Ai Discordissa ei saa sanoa ”lähipiiri”?Lähipiirikirjoitukset katson itse sääntöjä rikkoviksi myös.
Lähipiirikirjoitukset katson itse sääntöjä rikkoviksi myös.