K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käärijä on aikuinen mies. Kai hän itse tietää parhaiten rakkautensa määrän avopuolisoaan kohtaan ja sen että haluaako olla tämän kanssa yhdessä vai ei. Se ulkomaalainen mies on vain Käärijän kaveri. Ihan mukava heppu kuulemma, mutta katselee naisia sillä silmällä. Onhan toki monet suomalaiset nuoret naiset kauniita ja hehkeitä, joten ei mikään ihme, jos heistä tykkää.

vierailija
Mun yksi läheinen on homoseksuaali ja hän on ihmisenä todella mukava. En vaan ymmärrä sitä, että miksi yritätte täällä väkisin vääntää Käärijästä, että hän olisi miehiin päin. Kehorauha jne. myös miehille kiitos.

vierailija
Mun yksi läheinen on homoseksuaali ja hän on ihmisenä todella mukava. En vaan ymmärrä sitä, että miksi yritätte täällä väkisin vääntää Käärijästä, että hän olisi miehiin päin. Kehorauha jne. myös miehille kiitos.
Mä en ymmärrä yhtään tämän sun viestin pointtia. Miten tämä liittyy tähän mitenkään? 😅 Se, että sun läheinen ystävä on homoseksuaali tai että hän on mukava? Ja kehorauha? Mitäh? 🤯

vierailija
No kun ei voida poissuljea, etteikö olisi, viestisi ei liity tähän mitenkään. Asian taitaa tietää vain henkilö itse.

vierailija
Onhan sanonut, tänään viimeksi, et sinä kyllä sitten hyvin niitä juttuja lue. Tässä kohukeskustelun viesteissäkim lukee, en shippaa vaan olen ystävyysfiilistelijä jne. Nimimerkkejä en tänne tuo.
Ai sun mielestä ainoaa oikeaa shippaamista on, jos OIKEASTI uskoo jotain tapahtuneen Bn ja Kn välillä? 🙄 Huomaa ettet tiedä mitä shippaaminen oikeasti edes on.

vierailija
Ai sun mielestä ainoaa oikeaa shippaamista on, jos OIKEASTI uskoo jotain tapahtuneen Bn ja Kn välillä? Huomaa ettet tiedä mitä shippaaminen oikeasti edes on.
En väitä mitään tälläistä, vaan jos joku fani siellä sanoo, ettei ollenkaan shippaa tai ole koskaan shippanut niin tietenkin uskon sitä kertojaa. Mitähän tässäkin nyt oli epäselvää. Osa ei shippaa ollenkaan, osa mielikuvitustasoisesti ja muutama tosipohjalta.

vierailija
En väitä mitään tälläistä, vaan jos joku fani siellä sanoo, ettei ollenkaan shippaa tai ole koskaan shippanut niin tietenkin uskon sitä kertojaa. Mitähän tässäkin nyt oli epäselvää. Osa ei shippaa ollenkaan, osa mielikuvitustasoisesti ja muutama tosipohjalta.
Luin koko tämän päivän keskustelun läpi ja edelleenkään kukaan ei siellä ole sanonut ettei ollenkaan shippaa. Se uskooko jotain oikeasti tapahtuneen Bn ja Kn välillä ja shippaaminen ei ole ollenkaan sama asia ja tätä sinä et tunnu ymmärtävän. Samat henkilöt, jotka sanovat uskovansa vain ystävyyteen kuitenkin sanovat mm tykkäävänsä tumblrn shippauksesta ja lukevansa Bojan/K ficcejä.

Yhteistyössä