vierailija
Eniten mua ihmetyttää se, että yli 50 v. naiset jaksaa päivästä toiseen pohtia Käärijän suhteita ja parittaa häntä jollekin miehelle.
Ei enää. Onhan se syrjässä kyllä. Olen tyytyväinen, että se lippu maksoi vaan sen 53 euroa ja sai sitten astetta paremman hotellihuoneen. Tai jos joksut esiintyy aikaisin, koko hotellin voi perua ja pääseekin kotiin.Dinorokkiko noin kovasti häiritsee nyt?
Olen discordissa eikä siellä kukaan niin ole sanonut.Esimerkiksi sen etteivät shippaa.
Sulla tosiaan taitaa olla valikoiva muisti tai lukutaito, kyllä on siellä ihmiset sanoneet.Olen discordissa eikä siellä kukaan niin ole sanonut.
no mitä sitten vaikka ovat sanoneet, ei tuo ole mikään pelkille shippaajille tarkoitettu paikkaSulla tosiaan taitaa olla valikoiva muisti tai lukutaito, kyllä on siellä ihmiset sanoneet.
Täällä on pari ihmistä, jotka elää tosi sitkeästi haavemaailmassa. Muut kyllä tajuavat realiteetit.Mun yksi läheinen on homoseksuaali ja hän on ihmisenä todella mukava. En vaan ymmärrä sitä, että miksi yritätte täällä väkisin vääntää Käärijästä, että hän olisi miehiin päin. Kehorauha jne. myös miehille kiitos.
Mä en ymmärrä yhtään tämän sun viestin pointtia. Miten tämä liittyy tähän mitenkään? Se, että sun läheinen ystävä on homoseksuaali tai että hän on mukava? Ja kehorauha? Mitäh?Mun yksi läheinen on homoseksuaali ja hän on ihmisenä todella mukava. En vaan ymmärrä sitä, että miksi yritätte täällä väkisin vääntää Käärijästä, että hän olisi miehiin päin. Kehorauha jne. myös miehille kiitos.
Onhan sanonut, tänään viimeksi, et sinä kyllä sitten hyvin niitä juttuja lue. Tässä kohukeskustelun viesteissäkim lukee, en shippaa vaan olen ystävyysfiilistelijä jne. Nimimerkkejä en tänne tuo.Olen discordissa eikä siellä kukaan niin ole sanonut.
Sulla tosiaan taitaa olla valikoiva muisti tai lukutaito, kyllä on siellä ihmiset sanoneet.
No kun ei voida poissuljea, etteikö olisi, viestisi ei liity tähän mitenkään. Asian taitaa tietää vain henkilö itse.Mun yksi läheinen on homoseksuaali ja hän on ihmisenä todella mukava. En vaan ymmärrä sitä, että miksi yritätte täällä väkisin vääntää Käärijästä, että hän olisi miehiin päin. Kehorauha jne. myös miehille kiitos.
Ai sun mielestä ainoaa oikeaa shippaamista on, jos OIKEASTI uskoo jotain tapahtuneen Bn ja Kn välillä? Huomaa ettet tiedä mitä shippaaminen oikeasti edes on.Onhan sanonut, tänään viimeksi, et sinä kyllä sitten hyvin niitä juttuja lue. Tässä kohukeskustelun viesteissäkim lukee, en shippaa vaan olen ystävyysfiilistelijä jne. Nimimerkkejä en tänne tuo.
Voisko joku selventää miten se paitapostaus oli todiste B:n ja S:n suhteesta?Olivat rakastavaiset. Siitä oli juuri todiste Bojanin instapostauksessa tänään.
En väitä mitään tälläistä, vaan jos joku fani siellä sanoo, ettei ollenkaan shippaa tai ole koskaan shippanut niin tietenkin uskon sitä kertojaa. Mitähän tässäkin nyt oli epäselvää. Osa ei shippaa ollenkaan, osa mielikuvitustasoisesti ja muutama tosipohjalta.Ai sun mielestä ainoaa oikeaa shippaamista on, jos OIKEASTI uskoo jotain tapahtuneen Bn ja Kn välillä? Huomaa ettet tiedä mitä shippaaminen oikeasti edes on.
Ja sinä uskot kaiken mitä tänne joku suoltaa, ei ole todellista.Voisko joku selventää miten se paitapostaus oli todiste B:n ja S:n suhteesta?
Kumpaan discordiin? Komposti 2.0 on linkki kompostin ja puutarhalla tai vauvalla kysymällä saattaa saada sen b/k. Jos linkki on vanhentunut niin kysy uutta.Miten sinne discordiin pääsee? Onko siellä yhtään järkevämpää kirjoittelua?
Ei valitettavasti ole, tietyt K fanit pilanneet sen täysin.Miten sinne discordiin pääsee? Onko siellä yhtään järkevämpää kirjoittelua?
Jos katsot sitä kuvaa taaksepäin niin siinä lukee Sadie i love you.Voisko joku selventää miten se paitapostaus oli todiste B:n ja S:n suhteesta?
En minä tiedä kumpaan tässä pitäisi mennä...Kumpaan discordiin? Komposti 2.0 on linkki kompostin ja puutarhalla tai vauvalla kysymällä saattaa saada sen b/k. Jos linkki on vanhentunut niin kysy uutta.
En voi antaa vinkkejä siihen mitä valita kun en itse ole kummassakaan.En minä tiedä kumpaan tässä pitäisi mennä...
Toisessa on K ja B shippi kielletty, toisessa sallittu tosin lähinnä ei shippaajat suoltaa tyhmiä juttujaan.En minä tiedä kumpaan tässä pitäisi mennä...
Komposti on aika hiljainen, toinen vähän aktiivisempi. Välillä ihan ok keskusteluakin.En minä tiedä kumpaan tässä pitäisi mennä...
Luin koko tämän päivän keskustelun läpi ja edelleenkään kukaan ei siellä ole sanonut ettei ollenkaan shippaa. Se uskooko jotain oikeasti tapahtuneen Bn ja Kn välillä ja shippaaminen ei ole ollenkaan sama asia ja tätä sinä et tunnu ymmärtävän. Samat henkilöt, jotka sanovat uskovansa vain ystävyyteen kuitenkin sanovat mm tykkäävänsä tumblrn shippauksesta ja lukevansa Bojan/K ficcejä.En väitä mitään tälläistä, vaan jos joku fani siellä sanoo, ettei ollenkaan shippaa tai ole koskaan shippanut niin tietenkin uskon sitä kertojaa. Mitähän tässäkin nyt oli epäselvää. Osa ei shippaa ollenkaan, osa mielikuvitustasoisesti ja muutama tosipohjalta.