K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pistin oikein sekunttikellon päälle kun näin tuon discord keskustelun että kuinka kauan menee mielensäpahoittajalla sen raportointiin tänne, ei mennyt kauaa. Hyvin sä vedät
Kiitos, yksi viesti poistettiin, mutta valitettavasti näitä ns. lähipiirikirjoituksia vielä jäi, vaikka nekin rikkovat sääntöjä. Välillä jo pidin suht normaaleina näitä yhtiä K faneja, mutta nyt osoittivat kyllä yksinkertaisuutensa tosiaan. Vauvalla tästä myös kyllä muutkin valittivat.

vierailija
Kiitos, yksi viesti poistettiin, mutta valitettavasti näitä ns. lähipiirikirjoituksia vielä jäi, vaikka nekin rikkovat sääntöjä. Välillä jo pidin suht normaaleina näitä yhtiä K faneja, mutta nyt osoittivat kyllä yksinkertaisuutensa tosiaan. Vauvalla tästä myös kyllä muutkin valittivat.
Miksi olet K/B-shippi discordissa, jos et shippaa?

vierailija
Ai sä luulit että toi mun "hyvin sä vedät" oli kehu sulle 🤣🤣

Luetunymmärrys on sulla ennustaja kyllä todella huono jos et täällä tajua kun sulle piilovittuillaan mutta sen sijaan olet näkevinäsi sitä koko ajan tuolla discordissa 😂😂😂

vierailija
Miksi olet K/B-shippi discordissa, jos et shippaa?
Tietenkin shippaan, nämä inhottavat lähipiiristä kirjoittelevat, pelkän K faneja ilmeisesti taas sanojensa mukaan eivät ja silti täytyy kirjoitella niitä omia vanhojen asioiden kaiveluja tyyliin liverpool, shippaajien mielen pahoittamiseksi luulen ja vain yksi viesti poistui. No hyvä, että edes se.

vierailija
Tietenkin shippaan, nämä inhottavat lähipiiristä kirjoittelevat, pelkän K faneja ilmeisesti taas sanojensa mukaan eivät ja silti täytyy kirjoitella niitä omia vanhojen asioiden kaiveluja tyyliin liverpool, shippaajien mielen pahoittamiseksi luulen ja vain yksi viesti poistui. No hyvä, että edes se.
Pitäiskö itse mennä sinne vähän kirjoittelemaan lisää jos se saa sut noin hajalle etkä kestä totuuksia
🤣🤣🤣🤣

vierailija
Mutta siellähän on shipattu tänään? Mikään ei näköjään riitä.

vierailija
Sua inhottaa se lähipiirin mainitseminen vain sen takia että se muistuttaa siitä ettei Bojanista ja Käärijästä koskaan tule oikeasti paria.

Yhteistyössä